Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men kjenner at det liksom er noe som skjer nedi der, strekninger av og til, litt mer oppblåst/hoven også der livmora er. Veldig mye lettere å kjenne denne gang sammenligna med mine 2 første. Og ømme pupper, som like før mensen bare i en uke nåHva kjenner dere av symptomer? Noen som kjenner stikk/verking på både høyre og venstre side? Ikke samtidig, men at det bytter litt på?
Ellers oppegående, har bare hatt 3 veldig korte bølger av kvalme siden onsdag.
Og så er jeg trøtt. En 3 timers power nap på dagen har blitt nødvendig de siste dagene
Unnskyld latter-emoji, men var bare som å lese om meg selvSovner på sofaen, rar smak på tunga, ekstremt tørst, mensmurringer, sensitive muskler (får f eks vondt under føttene på tur), fiskegrateng-cravings (akkurat som sist), høøøy hvilepuls, andpusten, ustabil mage, tisser 24/7, svakt ømme pupper.
Minus cravings på den fiskegratengen
Fikk tissetrengt og andpusten som kastet på meg 13 dpo!Haha det var det som var den største forskjellen fra mine vanlige pms-uker, de drømmeneDrømmer! De siste to dagene har jeg drømte MYE rart. Det er typisk svangerskapstegn hos meg
Som å se detaljerte merkelige filmer som man husker mye mer av når man våkner… veldig rartJa, 15DPO her ogUnnskyld latter-emoji, men var bare som å lese om meg selvMinus cravings på den fiskegratengen
Fikk tissetrengt og andpusten som kastet på meg 13 dpo!
Du er 15dpo i dag du også? Jeg har konstant slimete hals i tillegg til at munnen er inntørket og den der rare smaken i munnen ja. Også litt hoven i nesen. Begynte med den trettheten i går, 14 dpo. Føler meg varmere og svetter mer. Har hatt sykt lange og detaljerte drømmer siden 2dpo og jevnlig til nå (har registrert det i notater, men så tidlig må være grunnet progesteron etter eggløsningen).

Har også hatt syke drømmer om nærmeste familie de to siste nettene! I natt/morges drømte at ungene mine var adopterte og at de fant det ut og ikke ville ha meg som mamma merJa, 15DPO her ogHar også hatt noen detaljerte drømmer om familierelasjoner i det siste! Kan melde om at det ble fiskegrateng til lunsj i dag
![]()
Så utrolig virkelig. Heldigvis våkna jeg og fikk masse klemmer av begge to
Slitsomme netter. Husker mange drømmer ellers også, men disse to siste har vært mye mer virkelighetsnære enn ellers
Ja har litt som kommer og går hver dagEr det flere som har mye murringer/mens smerter? Ser positivt på det, for det er jo et tegn på at det vokser og gror![]()