Symptomer

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Hva kjenner dere av symptomer? Noen som kjenner stikk/verking på både høyre og venstre side? Ikke samtidig, men at det bytter litt på?

Hva kjenner dere av symptomer? Noen som kjenner stikk/verking på både høyre og venstre side? Ikke samtidig, men at det bytter litt på?
Nei, men kjenner at det liksom er noe som skjer nedi der, strekninger av og til, litt mer oppblåst/hoven også der livmora er. Veldig mye lettere å kjenne denne gang sammenligna med mine 2 første. Og ømme pupper, som like før mensen bare i en uke nå :love2 Ellers oppegående, har bare hatt 3 veldig korte bølger av kvalme siden onsdag.

Har stikninger som veksler side jeg og. Men er mest på høyre side, men sånn plutselig hogger det til i venstre og.
Cola smaker høgg plutselig... og i dag har jeg kastet opp 4 ganger. Kvalmen kommer som kastet på meg. Synes jo det er veldig tidlig... så mulig jeg har blitt syk og :bag: Og så er jeg trøtt. En 3 timers power nap på dagen har blitt nødvendig de siste dagene

Trøtt, ømme brystet og oppblåst er vel mest det jeg merker foreløpig:) Også har jeg noe metallsmak i munnen, som jeg ikke opplevde i forrige svangerskap. Spent på om svangerskapene blir like, eller om det er merkbart større forskjeller fra denne gangen og sist:Heartred

Sovner på sofaen, rar smak på tunga, ekstremt tørst, mensmurringer, sensitive muskler (får f eks vondt under føttene på tur), fiskegrateng-cravings (akkurat som sist), høøøy hvilepuls, andpusten, ustabil mage, tisser 24/7, svakt ømme pupper.

Litt ømme pupper, trøttere enn vanlig og (veldig) korte kvalmebølger i ny og ne

Merker ingenting! Det er nesten surrealistisk! Kan ikke se for meg at det er noen der inne..

Nå kjenner jeg ikke noe til det, så lurer litt, selv om det jo er veldig tidlig, Jeg har følt strekning og litt øm i «livmor». Vært litt kvalm, og litt ømme bryster. Er vel mest pms, føler jeg har hatt pms siden eggløsning denne syklusen. Får vondt i eggstokkene når jeg nyser da, er ikke det litt rart?

Drømmer! De siste to dagene har jeg drømte MYE rart. Det er typisk svangerskapstegn hos meg

Sovner på sofaen, rar smak på tunga, ekstremt tørst, mensmurringer, sensitive muskler (får f eks vondt under føttene på tur), fiskegrateng-cravings (akkurat som sist), høøøy hvilepuls, andpusten, ustabil mage, tisser 24/7, svakt ømme pupper.
Unnskyld latter-emoji, men var bare som å lese om meg selv :laughing001 Minus cravings på den fiskegratengen :hilarious: Fikk tissetrengt og andpusten som kastet på meg 13 dpo!

Du er 15dpo i dag du også? Jeg har konstant slimete hals i tillegg til at munnen er inntørket og den der rare smaken i munnen ja. Også litt hoven i nesen. Begynte med den trettheten i går, 14 dpo. Føler meg varmere og svetter mer. Har hatt sykt lange og detaljerte drømmer siden 2dpo og jevnlig til nå (har registrert det i notater, men så tidlig må være grunnet progesteron etter eggløsningen).

Last edited:
Drømmer! De siste to dagene har jeg drømte MYE rart. Det er typisk svangerskapstegn hos meg
Haha det var det som var den største forskjellen fra mine vanlige pms-uker, de drømmene :nailbiting: Som å se detaljerte merkelige filmer som man husker mye mer av når man våkner… veldig rart

Unnskyld latter-emoji, men var bare som å lese om meg selv :laughing001 Minus cravings på den fiskegratengen :hilarious: Fikk tissetrengt og andpusten som kastet på meg 13 dpo!

Du er 15dpo i dag du også? Jeg har konstant slimete hals i tillegg til at munnen er inntørket og den der rare smaken i munnen ja. Også litt hoven i nesen. Begynte med den trettheten i går, 14 dpo. Føler meg varmere og svetter mer. Har hatt sykt lange og detaljerte drømmer siden 2dpo og jevnlig til nå (har registrert det i notater, men så tidlig må være grunnet progesteron etter eggløsningen).
Ja, 15DPO her og :) Har også hatt noen detaljerte drømmer om familierelasjoner i det siste! Kan melde om at det ble fiskegrateng til lunsj i dag :laughing002

4+3 og nå har jeg følt meg uggen og sliten i hele dag. Har så mye jeg vil gjøre nå når det er vår (er et hagemenneske) og har jo vanligvis såå mye ekstra energi på denne tiden av året til div. prosjekter, men må vel legge opp til mer avslapning og søvn :inpain:

16DPO/4+2

I dag har puppene blitt ordentlig ømme og trøttheten begynner å slå inn skikkelig. Lagt meg nå før 21 etter å ha kjempet siden 20 :laughing002

3+4

Ømme pupper
Trøtt/Sliten
Vondt i hodet
God Lukte sans
Øm i korsryggen
Murrer/mens smerter
Trykkende følelse i underlivet

Ja, 15DPO her og :) Har også hatt noen detaljerte drømmer om familierelasjoner i det siste! Kan melde om at det ble fiskegrateng til lunsj i dag :laughing002
Har også hatt syke drømmer om nærmeste familie de to siste nettene! I natt/morges drømte at ungene mine var adopterte og at de fant det ut og ikke ville ha meg som mamma mer:sad010 Så utrolig virkelig. Heldigvis våkna jeg og fikk masse klemmer av begge to:Heartpink Slitsomme netter. Husker mange drømmer ellers også, men disse to siste har vært mye mer virkelighetsnære enn ellers

Har foreløpig lite symptomer. Hadde en del sure oppstøt i dagene før jeg fant ut. I dag har jeg vært ekstremt trøtt. Ellers er jeg veldig varm. Vanligvis fryser jeg hele tiden. Ser flere har rare drømmer, det har jeg også (bare at jeg har det uavhengig av graviditet) :laughing002

Back
Topp