Nulltull
Flørter med forumet
Takk for beroligende ordDet trenger ikke å bety noeDet er så individuelt hvor mye eller lite symptomer man får/har ila svangerskapet og når de kommer. Noen får nesten ikke symptomer. Selv har jeg ikke så mange symptomer jeg heller, kun litt murringer, av og til uggen, og trøtt men ikke i nærheten så trøtt som jeg var første svangerskapet. Det var krise. Da hadde jeg fatigue hele veien fram til fødsel
![]()
Nesten slik at jeg håper det kommer mer, selv om jeg helst vil være uten plager!
Det er så individuelt hvor mye eller lite symptomer man får/har ila svangerskapet og når de kommer. Noen får nesten ikke symptomer. Selv har jeg ikke så mange symptomer jeg heller, kun litt murringer, av og til uggen, og trøtt men ikke i nærheten så trøtt som jeg var første svangerskapet. Det var krise. Da hadde jeg fatigue hele veien fram til fødsel

En av de tingene jeg reagerte på før jeg visste jeg var gravid. Drømmer så voldsomt, skjer all verdens med ting, så mange rare situasjoner
er jo helt utslitt når jeg våkner
hadde en heftig drøm i natt, våknet midt på natta, stresset og svett

Haha,kan ikke se på tv lenger nesten uten å bli søvnig,stakkars kjærestn 
Bagateller ift. hva andre sliter med, men blir veldig trøtt og sliten gjennom dagen, så er vanskelig å skjule slik ingen fatter mistanke.