Symptomer

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hvilke symptomer kjenner dere så langt? Her er jeg 4+4 og merker foreløpig ikke så mye annet enn lette murringer i livmoren og merker at jeg må spise oftere for å unngå å bli uvel.
 
Har kjent på mange symptomer. Startet allerede 3dpo med at jeg bare visste jeg var gravid :hilarious: sulten, uvel, svimmel, trøtt, lettrørt, brekker meg, litt ømme pupper og annerledes murringer (ikke som før mens, men ganske likt). Er bare 3+5 i dag. Dette blir et langt svangerskap:hilarious:
 
Jeg er 4+5 i dag og ikke så mange symptomer her enda. Har ømme bryst og trøtt, men er full i bihulebetennelse så kjenner ikke på så mye annet enn det akkurat nå
 
4+1 startet med halsbrann, kvalme, trøtt, humørsvingninger, såre bryster sist uke‍ Alt på en gang slik som sist bare minus halsbrann. Har venninner som nesten ikke har hatt noen symptomer så føler meg litt alene om å ha alle symptomer så tidlig.:hungover:
 
Positiv test 11 dpo. Idag 13 dpo er jeg så trøtt, sliten, hatt mens smerter 1 uke og intens hodepine, veldig oppblåst ser ut som jeg er 6 mnd på vei, forstoppa…. Dette er baby nr 3 så kansje jeg får fort mage
 
4+0
Jeg hadde ømme pupper fra uke 3, noe som gjorde meg til å mistenker at jeg er gravid. Nå har det begynt litt mens-murring
 
3+3 i dag, og har hatt hodepine i 4 dager nå:dead: Jeg skjønte at jeg måtte ta test når jeg kjente igjen den typiske murr/strekk/stikkinga i lyskene 3+1:Heartred
 
4+6 og symptomene varierer fra dag til dag. Tidvis kvalm og murringer i livmoren. Halsbrann i går. Brystene derimot, de er konstant ømme :bored:
 
Er 3+2 i dag og har bare ventet på positiv test. Visste at jeg var gravid. Masse mensmurringer og enda nesten 1 uke til mensen skal komme(skulle?). Har stabil syklus så jeg bare visste det :laughing002 i dag ble testene positive da.har tatt 3 allerede. Ellers har jeg litt iling i brystene som om når man har melkespreng og skal amme.
 
Kvalm før positiv test, men kjenner ingenting nå utenom stikkinger innimellom og økt utflod.
 
Er 3+2 i dag og har bare ventet på positiv test. Visste at jeg var gravid. Masse mensmurringer og enda nesten 1 uke til mensen skal komme(skulle?). Har stabil syklus så jeg bare visste det :laughing002 i dag ble testene positive da.har tatt 3 allerede. Ellers har jeg litt iling i brystene som om når man har melkespreng og skal amme.
Jeg hadde samme i brystene for et par dager siden (melkespreng/ammefølelse). Syns det var helt merkelig, så måtte sjekke om det var melk der, og det var det dette var før positiv test, syns det var så rart, og fant ingen andre plasser på nettet om at det kunne være et graviditetssymptom. Men det er det nok
 
4+5 og har litt kramper og vondt i korsryggen. Litt sån TMI men mye utflod tror jeg får mensen heletiden å løper på do:sorry: har hatt spontan abort 2 ganger siden juli i fjord så er vel litt ekstra redd
Samme her. Siste i romjulen. EL testen var positiv 17. Kjenner på symptomer, men tør ikke ta graviditetstest.
 
Jeg hadde samme i brystene for et par dager siden (melkespreng/ammefølelse). Syns det var helt merkelig, så måtte sjekke om det var melk der, og det var det dette var før positiv test, syns det var så rart, og fant ingen andre plasser på nettet om at det kunne være et graviditetssymptom. Men det er det nok
Så gøy. Kanskje det får under ømme bryst. Hadde mere iling. Når melka gjør seg klar til å komme ut blir det en merkelig følelse. Ja, iling i brystene
 
Back
Topp