Symptomer

Haha så morsomt at det er så mange som har fått tilla på toast jeg har også det lurer på hva det kan skyldes?
 
Skikkelig dårlig mage..
 
Litt nyskjerrig bare. Er det noen her som har fått festblødning når dere egentlig skulle hatt mensen å ikke fått positiv test enda?
Har lest at det kan ta opp mot 1 uke etter festblødninger før det kan slå ut i positivtest.

Håper noen har svar eller hatt det sånn?

Følelsen i kroppen sier at jeg er gravid. Har hatt symtomer siden hele forige uke (som er uka etter eggløsning) som spessielt magemurring/ kan følesut som strammning, det er ubehagelig å ligge på magen å sover dårligere. Ømme nippler å nå er det ømme bryst (kjenner det er noe som skjer), tett nese, brekkninger når jeg pusser tennene, fort varm på nettene, noe trøttere (værtfall 2-3 siste dagene), metallsmak eller rar dmak i munnen.
Å nå er jeg sikker på at jeg har festblødninger, pga det er helt annerledes en jeg har pleid å hatt. Den er lyserld/orange, små kluper som bittesmå korn å ekstremt lite av.
 
Litt nyskjerrig bare. Er det noen her som har fått festblødning når dere egentlig skulle hatt mensen å ikke fått positiv test enda?
Har lest at det kan ta opp mot 1 uke etter festblødninger før det kan slå ut i positivtest.

Håper noen har svar eller hatt det sånn?

Følelsen i kroppen sier at jeg er gravid. Har hatt symtomer siden hele forige uke (som er uka etter eggløsning) som spessielt magemurring/ kan følesut som strammning, det er ubehagelig å ligge på magen å sover dårligere. Ømme nippler å nå er det ømme bryst (kjenner det er noe som skjer), tett nese, brekkninger når jeg pusser tennene, fort varm på nettene, noe trøttere (værtfall 2-3 siste dagene), metallsmak eller rar dmak i munnen.
Å nå er jeg sikker på at jeg har festblødninger, pga det er helt annerledes en jeg har pleid å hatt. Den er lyserld/orange, små kluper som bittesmå korn å ekstremt lite av.
Fant denne hos Lommelegen: «Festeblødning (engelsk: «Implantation bleeding») er en normal, mindre blødning, som kan oppstå når et egg fester seg til livmorens slimhinne 10-14 dager etter befruktning (1). Tidspunktet gjør at en eventuell blødning kan forveksles med neste menstruasjon, selv om en festeblødning normalt er en langt mindre blødning».

Selv er jeg 4 dager over ikm, og fikk noen dråper blod i utfloden i formiddag. Tenker å teste om noen dager om ikke mensen plutselig kommer likevel. Krysser fingrene for oss begge to!
 
Fant denne hos Lommelegen: «Festeblødning (engelsk: «Implantation bleeding») er en normal, mindre blødning, som kan oppstå når et egg fester seg til livmorens slimhinne 10-14 dager etter befruktning (1). Tidspunktet gjør at en eventuell blødning kan forveksles med neste menstruasjon, selv om en festeblødning normalt er en langt mindre blødning».

Selv er jeg 4 dager over ikm, og fikk noen dråper blod i utfloden i formiddag. Tenker å teste om noen dager om ikke mensen plutselig kommer likevel. Krysser fingrene for oss begge to!
Ja, denne har jeg lest.

Håper på det beste for åss begge❤️❤️
 
Litt nyskjerrig bare. Er det noen her som har fått festblødning når dere egentlig skulle hatt mensen å ikke fått positiv test enda?
Har lest at det kan ta opp mot 1 uke etter festblødninger før det kan slå ut i positivtest.

Håper noen har svar eller hatt det sånn?

Følelsen i kroppen sier at jeg er gravid. Har hatt symtomer siden hele forige uke (som er uka etter eggløsning) som spessielt magemurring/ kan følesut som strammning, det er ubehagelig å ligge på magen å sover dårligere. Ømme nippler å nå er det ømme bryst (kjenner det er noe som skjer), tett nese, brekkninger når jeg pusser tennene, fort varm på nettene, noe trøttere (værtfall 2-3 siste dagene), metallsmak eller rar dmak i munnen.
Å nå er jeg sikker på at jeg har festblødninger, pga det er helt annerledes en jeg har pleid å hatt. Den er lyserld/orange, små kluper som bittesmå korn å ekstremt lite av.
Jeg opplevde noe jeg trodde var mens, men mye kortere og mindre blødning 13dpo forrige graviditet. Da jeg skulle teste etter EL igjen, slo testen fullt ut, og det samme gjorde g-testen :Heartred
 
I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt :( i går hadde jeg for første gang litt murringer i et par timer. I dag føles ikke puppene like ømme heller. Dette er 3. svangerskap å med de to andre har jeg hatt aalt av symptomer helt fra før positiv test. Så er litt redd for at dette ender med MA .. er 5+6 i dag. Blir godt å komme til legen på mandag å få sjekket med UL.
Sånn hadde jeg det å, plutselig forsvant alle symptomer forrig helg:( lykke til
 
Jeg opplevde noe jeg trodde var mens, men mye kortere og mindre blødning 13dpo forrige graviditet. Da jeg skulle teste etter EL igjen, slo testen fullt ut, og det samme gjorde g-testen :Heartred
Åkei, så du gikk 13 dager åver mensen uka, forstod jeg rett?☺️
 
Positiv test i dag (lørdag) forventet mens er nå førstkommende mandag.
Med engang jeg så den positive testen ble jeg kvalm kjente på litt ømme bryster tidligere på dagen, og hadde i går noen stikkinger i lysken som jeg husket fra forrige svangerskap. Kvalmen har gått litt i bølger siden jeg fikk positiv test :Heartpink
 
Har vært kvalm til tider i en uke nå ca. Men i morges var det så ille at jeg var nær på å kaste opp :depressed: glad for så tydelig tegn etter å ha hatt lite symptomer
 
Jeg begynte å blø 13 dager etter eggløsning, og trodde derfor det var mens. Men det var nok festeblødning, for 2 uker etterpå var graviditetstesten positiv :)
Åå, kanskje d kan være et lite håp for meg å da kanskje jeg begynte å små blø ca 14 dager etter eggløsning torsdag 02.01, å vanligvis skal jeg ha mensen fra onsdag. Men nå når jeg blør så er d ekstremt mye mindre enn normalt å ikke heletia, d strømmer ikke slik som mensen. Men i dag ble d litt mere, men d var kunn en liten time ish, å nå er d nesten ingenting igjen. Mere spotting her å der. Men nå er jeg da 4 dager over. Men testene jeg har tatt er negativ. Sist ble tatt igår.
 
Merker at jeg gråter av den minste lille ting. Sitter og ser på reprise av mgp og gråter fordi Ulrikke ikke fikk delta i Eurovision i 2020:laughing005
 
Back
Topp