Symptomer

5+4 i dag og kjenner ingeeen symptomer foruten ekstremt ømme og egentlig litt vonde bryster. Ingen kvalme, trøtthet el. Litt bekymringsverdig da jeg har vært fryktelig kvalm og trøtt fra tidlig av med de to andre.. Har ikke engang hatt mensmurringer
Virker som det er vanlig at symtptomene kommer og går. Mistet alle mine symtpomer for noen dager siden. De kom tilbake så smått i dag.
 
Virker som det er vanlig at symtptomene kommer og går. Mistet alle mine symtpomer for noen dager siden. De kom tilbake så smått i dag.
Ja, greia er bare at jeg ikke har hatt symptomer i det hele tatt .. var ingen ting annet enn magefølelsen som fikk meg til å ta test. Ingen murringer eller noe har jeg hatt å det føles ikke riktig mtp at jeg så tidlig kjente så mye med de to forrige. Å denne gang kjenner jeg skikkelig etter i tillegg
 
I dag kjenner jeg ikke på noen symptomer.. Men sov 1,5 time etter jobb, da.
 
puppene blir bare mer og mer ømme. Auuu å amme :dead:
 
Svimmel hvis jeg reiser meg for raskt, en kvalme som bare ligger å irriterer hele dagen:wtf: Murringer i mage og svært ømme bryster. Fryser:schocked028
 
Litt stikkinger i lysken og litt vondt korsrygg. Har fått ganske mørke brystvorter og areola ( tror området rundt heter det?)
 
Jeg fryser helt vannvittig mye! Noen andre som har det som symptom?
Shit, ja!! Trodde jeg var i ferd med å bli syk. Aldri vært borti at det å fryse konstant kan være ett av symptomene på graviditet. Så artig at det er flere som opplever det:joyful: Jeg har ballet meg inn som en burrito under pleddet her jeg sitter. Brrr!!
 
Back
Topp