Symptomer

Flere som føler seg ugne på kvelden men ikke morgenen? Er helt fin fram til jeg får lagt meg på sofaen etter legging av fireåringen
 
Kjenner jeg er mer uggen om kvelden ja. Har ikke direkte kvalme, men føler meg ubekvem på en måte, som om magen ikke er helt med :hungover:
 
Flere som føler seg ugne på kvelden men ikke morgenen? Er helt fin fram til jeg får lagt meg på sofaen etter legging av fireåringen
Ja, jeg har noen kvelder vært så kvalm at jeg har vært overbevist at omgangssyka var kommet i hus.. Ingen kvalme på dagen.. Forsåvidt greit for min del, morgenfugl og mest effektiv på dagen.. På kvelden er jeg trøtt uansett :p
 
6+0 og jeg er kvalm, har halsbrann, mye murringer, oppblåst og ømme og større bryst. Er også sliten og trøtt etter jobb. Gleder meg til første trimester er over og kroppen kan roe seg!
 
Mensmurringer og ømme bryst. Tror de har gådd opp 1 cup :laughing002
 
Største symptomet er at jeg er innmari trøtt, har bare lyst til å sove/halvsove på sofaen! :dead: Får noen plutselige innfall med kvalme, spesielt når det er lenge siden jeg har spist! Nesten ingenting som frister men spiser mye toast jeg også :p
Ellers har jeg litt murringer gjennom dagen og føler puppene mine har begynt å vokse allerede!
 
Er 5+1 idag, har vært sykelig trøtt siden jeg var 3+4 så har sovet mye når jeg har kunnet det den siste tiden Ellers så har jeg kvalme litt av å på, når jeg først blir kvalm så er det skikkelig ille, så er glad for at det ikke er hele tiden. Har også hatt ømme bryst litt av og på, og er på do og tisser sikkert hver 15. minutt har også hatt treg mage, så håper det sitter denne gangen har hatt 3 spontanabort og 1 MA å har ingen barn enda, så denne spira er virkelig ønsket!❤️
 
I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt :( i går hadde jeg for første gang litt murringer i et par timer. I dag føles ikke puppene like ømme heller. Dette er 3. svangerskap å med de to andre har jeg hatt aalt av symptomer helt fra før positiv test. Så er litt redd for at dette ender med MA .. er 5+6 i dag. Blir godt å komme til legen på mandag å få sjekket med UL.
 
5+2 og kvalmen har endelig kommet, samt en tørr munn som smaker veldig vondt uansett hva jeg spiser/drikker. Jeg hadde samme symptomer ved første svangerskapet også
 
Jeg har mye hodepine på kveldene og trøtthet. Noen som har erfaring med hodepine tidlig i svangerskapet?
o_O
 
Back
Topp