Symptomer

Det trenger ikke å bety noe :happy: Det er så individuelt hvor mye eller lite symptomer man får/har ila svangerskapet og når de kommer. Noen får nesten ikke symptomer. Selv har jeg ikke så mange symptomer jeg heller, kun litt murringer, av og til uggen, og trøtt men ikke i nærheten så trøtt som jeg var første svangerskapet. Det var krise. Da hadde jeg fatigue hele veien fram til fødsel:dead:
Takk for beroligende ord:love7 Nesten slik at jeg håper det kommer mer, selv om jeg helst vil være uten plager!

5+0 i dag:dance011
Ikke de sterkeste symptomene for tiden.. Men det er nå litt.. Ømme bryst, oftere sulten, kveldstrøtt, drømmer, stikking i livmor av og til..
Hadde intens kvalmebølge før positiv test, men nå er det ingen kvalme. Håper spiren holder seg der:smiley-angelic001
Det er så rart med de drømmene altså! :wideyed: En av de tingene jeg reagerte på før jeg visste jeg var gravid. Drømmer så voldsomt, skjer all verdens med ting, så mange rare situasjoner:hilarious: er jo helt utslitt når jeg våkner

Takk for beroligende ord:love7 Nesten slik at jeg håper det kommer mer, selv om jeg helst vil være uten plager!
Skjønner veldig godt hva du mener. 1.trimesteret synes jeg er det vanskeligste fordi det er så umulig å vite om alt er bra med den lille med mindre man er på ultralyd liksom. Man kan ikke kjenne etter liv akkurat så da blir det naturlig å kjenne på symptomene heller. Er der selv til tross for at jeg vet at man også kan være gravid med lite symptomer. 1.trimesteret går også så vanvittig tregt (!) :banghead: :hilarious:

Man er ikke trygg med symptomer heller…
Forrige svangerskap hadde jeg ikke noen symptomer før uke 8, det var omtrent samtidig som fosteret sluttet å utvikle seg. Var kvalm hver dag etter det, og reagerte veldig på lukt. Var på ul noen uker senere og da kunne de se at fosteret var dødt og at de målte det til ca 8 uker.

Det er så rart med de drømmene altså! :wideyed: En av de tingene jeg reagerte på før jeg visste jeg var gravid. Drømmer så voldsomt, skjer all verdens med ting, så mange rare situasjoner:hilarious: er jo helt utslitt når jeg våkner
Ja, jeg har reagert på drømmene jeg også :knegg: hadde en heftig drøm i natt, våknet midt på natta, stresset og svett:smiley-ashamed004

4+ 3 idag og så sinnsykt trøtt! Hadde blodtrykksfall på jobb idag og, besvimte nesten, men gikk bra.. sånn var det hele første og andre trimester sist så da er vi i gang :hilarious:

Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer. Ved forrige graviditet fikk jeg vondt i puppene før jeg tok test, og jeg var konstant trøtt og sliten. Denne gangen merket jeg når egget festet seg, og i dag måtte jeg faktisk bruke ammeinnlegg i bhen :laughing002

Eg e så utruli trøtt heile tia, kan sove fleire tima på sofa etter jobb… være våken nån tima og være klar for senga igjenn :singing: Haha,kan ikke se på tv lenger nesten uten å bli søvnig,stakkars kjærestn ☺️ Veit ikke kor mange gang vi prøve og se filma, så søv eg 30 min inni:facepalm:

Eg e så utruli trøtt heile tia, kan sove fleire tima på sofa etter jobb… være våken nån tima og være klar for senga igjenn :singing: Haha,kan ikke se på tv lenger nesten uten å bli søvnig,stakkars kjærestn ☺️ Veit ikke kor mange gang vi prøve og se filma, så søv eg 30 min inni:facepalm:
Høres kjent ut. Sov middagslir og nå kl 22.00 var jeg i seng.

De to siste dagene har jeg våknet kl. 5.30 og kl. 6 og ikke fått sove mer. :hungover: Bagateller ift. hva andre sliter med, men blir veldig trøtt og sliten gjennom dagen, så er vanskelig å skjule slik ingen fatter mistanke.

Noen dager etter eggløsning kom den kjente metallsmaken jeg har hatt alle gangene jeg har vært gravid. Dernest ømme bryst, småamper i humøret, økt luktesans, hinsides skallebank, mer blodårer (også vært et typisk graviditetstesttegn for meg) og rare drømmer (kjøpte hest til 300.000 og vandret rundt med den :laughing002). Nå blir jeg kvalm særlig på kveld når jeg legger meg (ny erfaring sml med tidligere sv.skap) og på tom mage. Strekkfølelse i livmor. Ikke den grusomme sultfølelsen jeg hadde sist med SA'en. Trøtt, sliter med å være våken gjennom dagen og legger meg gladelig 2100. Savner kaffekoppene :woot:

Klarer heller ikke drikke kaffe mer. Det beste jeg vet er jo å stå opp å sette på kaffemaskinen og ta en kopp kaffe med barista havremelk i :arghh:

Er rundt 5+0 i dag og kjenner på akutt trøtthet fra tid til annen, uvelhet ved sult og ved sterk fysisk aktivitet, spenn i tennene, vonde pupper og craver karbohydrater! I dag hadde jeg spaghetti til frokost feks.

Hvilke symptomer kjenner dere så langt? Her er jeg 4+4 og merker foreløpig ikke så mye annet enn lette murringer i livmoren og merker at jeg må spise oftere for å unngå å bli uvel.
Samme her. Men spise mest fordi æ alltid e sulten. Få liksom ikke nok mat.

Back
Topp