Symptomer

Kvalmen har begynt å komme her, og en veldig følelse av utmattelse. Har hatt hypermesis to ganger før, så krysser fingre og tær for at dette er mildt og forbigående :depressed::dead:

4+0 i dag og er konstant trøtt, kvalm, har ømme pupper, kjenner murringer i korsrygg og mage, stikkinger i lysken, skikkelig hodepine, humørsvingninger uten like og ja… føler meg egentlig veldig gravid. Minner veldig om graviditeten da jeg fikk datteren vår, og ikke som forrige graviditet.. da hadde jeg ikke andre symptomer enn uteblitt mens. Den graviditeten endte i MA, så jeg føler meg bittelitt tryggere nå som jeg har mange symptomer!

5+5 i dag og de siste dagene har virkelig kvalmen kicket inn! Igår kastet jeg opp og har vært kvalm store deler av dagen siste 4 dagene i tillegg til ekstremt trøtt og sliten. Er jo fint å kjenne på symptomer og at det fortsatt er noe som utvikler seg inni her, men håper ikke det skal være sånn som nå i mange uker :dead: hehe

Måtte dra hjem fra jobb igår 12.00 pga kvalme. Og er hjemme idag :wtf: håper ikke det fortsetter i samme modus så lenge. Hadde ikke samme kvalme sist. Igår kveld når jeg lå på venstre side fikk jeg murringer og stråling «opp» i magen. Skikkelig ubehagelig - men er jo tegn på at ting skjer, så får ta de plager man får:schocked028

Ingen symptomer nå, mulig stille før stormen :hilarious: Med første slo kvalmen inn i uke 5, med nr 2 kom den ikke før uke 7. spent på hvordan det blir denne gangen

Akutt trøtt kl 20 hver kveld. Umulig å holde øynene åpne lengre, Stikk i lysken, og ømme store pupper.

Kvalm 24/7! Vært uggen siden positiv test, men nå begynner det å bli grusomt :dead: 6+2 i dag, så får vel mentalt forberede meg på konstant kvalme de neste 6-7-8 ukene:hungover: noen som har erfaring med kvalme nedsettende medisiner?:bookworm:

Jeg er ikke (som jeg vet gravid) tok test i dag 3+3 men negativ. Vært «tung»i Magen en uke, oppblåst, må åpne glidelåsen når jeg sitter, små uggen, og i dag skikkelig ømme bryster.. sikkert bare innbilling

5+0 i dag:dance011
Ikke de sterkeste symptomene for tiden.. Men det er nå litt.. Ømme bryst, oftere sulten, kveldstrøtt, drømmer, stikking i livmor av og til..
Hadde intens kvalmebølge før positiv test, men nå er det ingen kvalme. Håper spiren holder seg der:smiley-angelic001

Kvalm 24/7! Vært uggen siden positiv test, men nå begynner det å bli grusomt :dead: 6+2 i dag, så får vel mentalt forberede meg på konstant kvalme de neste 6-7-8 ukene:hungover: noen som har erfaring med kvalme nedsettende medisiner?:bookworm:
Sjøsjuke tabletter funket ganske bra :) ble anbefalt av legen under min første graviditet:) reisesyketabletter er vell det rette ordet:hilarious:

Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye symptom dere andre har:nailbiting: skal være 5+6 i dag, ingen andre symptom enn småkvalm og positive tester

Blir litt nervøs når jeg ser hvor mye symptom dere andre har:nailbiting: skal være 5+6 i dag, ingen andre symptom enn småkvalm og positive tester

Det trenger ikke å bety noe :happy: Det er så individuelt hvor mye eller lite symptomer man får/har ila svangerskapet og når de kommer. Noen får nesten ikke symptomer. Selv har jeg ikke så mange symptomer jeg heller, kun litt murringer, av og til uggen, og trøtt men ikke i nærheten så trøtt som jeg var første svangerskapet. Det var krise. Da hadde jeg fatigue hele veien fram til fødsel:dead:

Back
Topp