Symptomer?

Voldsom hjertebank og blir fort anpusten. Opplevde ikke det to siste gangene. Noen flere som opplever det?
Blir andpusten av ingenting, holder noen ganger å gå fra stua til kjøkkenet :wacky: Var akkurat på samme måte sist svangerskap, så veldig forventet her

Voldsom hjertebank og blir fort anpusten. Opplevde ikke det to siste gangene. Noen flere som opplever det?
Hadde skikkelig hjertebank over flere timer mange ganger tidlig i forrige svangerskap, ble kvalm, svimmel og andpusten. ble sendt til utredning. Det ga seg heldigvis! Men lurt å sjekke opp hos lege. De konkluderte med at det var svangerskapet, og det kan være normalt. men om det fortsetter utenom graviditet blir det ny utredning

Hadde skikkelig hjertebank over flere timer mange ganger tidlig i forrige svangerskap, ble kvalm, svimmel og andpusten. ble sendt til utredning. Det ga seg heldigvis! Men lurt å sjekke opp hos lege. De konkluderte med at det var svangerskapet, og det kan være normalt. men om det fortsetter utenom graviditet blir det ny utredning
Har også vært en del svimmel i ett parr uker nå. Tok det opp med legen i går, han målte blodtrykke men det var helt normalt. Jeg syntes det var rart fordi jeg hadde skikkelig hjertebank mens han målte det. Sa det til han men,svarte ikke noe på det.

Blir andpusten av ingenting, holder noen ganger å gå fra stua til kjøkkenet :wacky: Var akkurat på samme måte sist svangerskap, så veldig forventet her
Så godt å høre at det ikke er bare jeg. Da er det sikkert helt normalt :) ble skikkelig bekymra for at det kunne være noe alvårlig. Har jo opplevd hjertebank før men ikke så intenst som nå.

5+2 i dag. Og har hatt samme symptomer siden IKM. Ekstremt sulten hele tiden, godtesyk, trøtt, humørsvingninger, murring nede i magen. Følte kvalmen kom tidligere sist gang, føler det bekymrer meg litt :dead: vil jo ikke være kvalm, men redd for at det ikke skal være noe inni der…:Heartred

I dag er jeg skikkelig støl i magen og når jeg ligger på ryggen nå så kjenner jeg det er «noe» der :p

Jeg får stadig hjertebank og kvalme samtidig, venmelig følelse men det går over igjen etter en stund.
Ja helt grusom følelse. Snakka nettop med en hyggelig sykepleier på tlf, og hun sa at det høres mest ut som angstanfall og at det er ikke rart mtp spontanaborten jeg hadde i april. Selv om jeg ikke tenker veldig på det så ligger det i underbevisstheten og kan trigge ett anfall. Skal prøve med litt yoga og kansje gå meg en tur i morgen å se om det blir bedre :)

7+2 så og si ikke ømme pupper eller nipler til nå idag. Mye mindre kvalm idag, men blir tidvis uggen. Små trøtt men heller ikke det så ille idag.

Måtte gå og legge meg etter jeg hadde fått levert ungene i bhg og skole. Fikk med en powernap og så ble det til å sette seg på (hjemme)kontoret og jobbe. Mat frister lite, er kvalm og uggen. Sinnsykt trøtt. 6+6 i dag.

Småtrøtt og lite matlyst. Kjenner også at det jobbes på spreng i livmora :happy:
Grugleder meg til jeg får flere symptomer. Syns det er litt «skummelt» at jeg ikke kjenner mer, men ettersom jeg kun er 5+1 er det egentlig ikke så rart.

Lurer på hvordan dette skal bli, 5+0 i dag, og har allerede vondt i rygg og bekken :facepalm: Var sykmeldt store deler av forrige sv.skap pga bekkenløsning, begynte tidlig da og. Har fysisk krevende jobb, så passer litt dårlig kan man si:shy:

4+4 og lite symptomer. Vært veldig tissetrengt og har måtte gå opp på natten, som ikke er vanlig. Ellers har jeg kanskje vært litt trøttere, men det kan være andre ting og Hatt noe stikkinger i magen

7+6 og fortsatt veldig lite symptomer. Blir uggen/kvalm når jeg blir sulten og sliten, men ellers kjenner jeg nesten ikke at jeg er gravid. Tror jeg skal bestille en TUL neste uke :)

7+3 i dag. Må tisse på natten noe jeg aldri gjør. Våkner også opp kjempesvett! Er kvalm på morgenen og utover formiddagen så spiser ofte. Syns all mat smaker så fantastisk godt også om dagen så spiser altfor mye :hilarious:

Back
Topp