Symptomer?

Fortsatt puppene som holder det gående her. Kjennes ut som to store blåmerker med to enda ømmere blåmerker mitt på :laughing002 Litt murringer av og til bare

Her kom kvalmen i forrige uke, men nå har den i stor grad gått over til at all mat generelt byr meg imot. Altså er jeg ikke egentlig kvalm, jeg vil bare ikke spise noe. Unntatt én gang i løpet av dagen når jeg får en skikkelig hunger etter kjøtt. Av og til rundt lunsj, av og til på kveldstid, men irriterende nok aldri omkring middagstid, da er all mat ekkel :depressed: Også «liker jeg ikke» vann heller, det er ekstremt upraktisk!

Kan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.

Kan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.
Alt er like normalt uavhengig hvor mange symptomer man har.
Med førstemann hadde jeg ingen symptomer annet enn tissing på natta til fast klokkeslett

Noen som har opplevd å ha høy temperatur (at den ikke har gått ned igjen slik den pleier før mensen), men samtidig fått det en trodde var mensen, men som viste seg å være festeblødning? Og fortsatt har negative g-tester 5 + 0?

Hatt så mange graviditetssymptomer, at jeg ikke skjønner meg på kroppen i det hele tatt om dette faktisk er mensen..

Jeg hadde så å si ingen symptomer i uke 5 og 6, utenom litt stikking i livmoren av og til som jeg følte like gjerne kunne være innbilning. Min første graviditet hadde jeg nesten ikke kvalme heller, så jeg trodde nesten ikke på at jeg var gravid før jeg kom på tidlig ultralyd i uke 12 og så at det var noen der inne. Prøv å ikke tenke for mye på det, jeg vet det er vanskelig! Selv jeg som er «rutinert» på dette (tredjegangs), stresset litt med mangel på symptomer for et par uker siden!

Begynte vel med kraftige humørsvingninge i helga etterfulgt av kjempeømme pupper i går,var da jeg fant ut at jeg skulle ta en test :hilarious:

Jeg er også en stresser rundt dette med symptomer. Hos meg varierer det noe veldig. Er 7+0 idag og idag er jeg har jeg bare en liten aning av kvalme, mot i går der jeg kastet opp. Idag er puppene og niplene nesten ikke ømme eller tidvis ikke ømme mot i går. Har også hatt flere dager uten særlig med symptomer. Prøver å ro meg med at jeg ikke får gjort så mye med utfallet uansett (selvom det ikke er lett). Men akkurat nå er jeg og du faktisk gravide❤️ Vi får prøve å nyte det!

Er 4+6 i dag (mistenker jeg i realiteten er noen dager lengre på vei) og symptomene mine er å føle seg uggen - altså ike direkte kvalm, men det meste byr meg imot nå. Har også noe forhøyet luktesans og litt ekstra trøtt (var mye trøttere for ca. 1/2 uke siden). Husker fra forrige graviditet at den «ordentlige» kvalmen først kom i uke 6. Som andre her inne skriver er det jo også veldig individuelt hvor mange symptomer man har, når man eventuelt får de og hvor dårlig man blir.
Det vil nok komme flere symptomer etterhvert skal du se ;):Heartred

Sliter med hjertebank, kvalme og ekstrem trøtthet. Veldig utmattende å være på jobb, ultralyd på fredag så da håper jeg alt står bra til, da er det hvertfall litt lettere og se fremover. ;)

Jeg har nesten ikke merket noe til graviditeten før nå. Er ca i uke 6+4. I går kom kvalmen og i dag har den preget hele dagen. Kvalmen har vært der konstant. Får av og til brekninger, men ingen oppkast heldigvis. Presset meg hardt på jobb i dag..

Jeg har nesten ikke merket noe til graviditeten før nå. Er ca i uke 6+4. I går kom kvalmen og i dag har den preget hele dagen. Kvalmen har vært der konstant. Får av og til brekninger, men ingen oppkast heldigvis. Presset meg hardt på jobb i dag..
Pass på deg selv. Jeg har tatt det VELDIG med ro på jobb (hadde blitt provosert av meg selv om jeg ikke var sykemeldt) :hilarious:
Men jeg tok en god del varer i går og da kjente jeg det reiv i magen på slutten, så da tenkte jeg bare at nei! Jeg sykemeldte meg av en grunn, så nå gjør jeg noe annet.

Jeg er så trøtt, det kommer ca 3 timer etter jeg har stått opp - holder på å sovne, og sånn går dagen.. er også ekstremt sulten! Har murringer i magen, og luktesansen er virkelig på topp.. :shy:

Pass på deg selv. Jeg har tatt det VELDIG med ro på jobb (hadde blitt provosert av meg selv om jeg ikke var sykemeldt) :hilarious:
Men jeg tok en god del varer i går og da kjente jeg det reiv i magen på slutten, så da tenkte jeg bare at nei! Jeg sykemeldte meg av en grunn, så nå gjør jeg noe annet.
Jeg vurderte å gå flere ganger, men klarte det ikke. Visste ikke hva jeg skulle si. Men hvis jeg er skikkelig dårlig i morgen tidlig ringer jeg jobben og blir hjemme..

Jeg vurderte å gå flere ganger, men klarte det ikke. Visste ikke hva jeg skulle si. Men hvis jeg er skikkelig dårlig i morgen tidlig ringer jeg jobben og blir hjemme..
Det er det som er problemet. Man vet ikke hvilken unnskyldning man skal bruke :hilarious:

I dag var første dagen jeg var så kvalm at jeg trodde jeg skulle kaste opp. Men det kom aldri noe, heldigvis. Har også begynt å bli skikkelig trøtt, og superfølsom og lettrørt.

Ting som har fått meg til å grine i dag: at jeg ikke fant bilnøklene i morges, at jeg ble vekket tidlig og ikke fikk sove igjen, nyhetene på tv med en eller annen trist sak, nyhetene på tv med en eller annen glad sak, en post på Facebook med historier om fine ting folk har gjort for andre, en post på Facebook om søte ting barn har sagt. Så ja... er visst gravid.

Edit: legger til love on the spectrum på Netflix som jeg nettopp satt og hulka til...

Last edited:
7+1 idag våknet jeg igjen superkvalm og det endte i oppkast. Tror det kan ha litt med brå oppvåkning av å bli vekket av ei på 1 år, samt dårlig søvn (hun er svært urolig for tiden på natt). Roer seg når jeg får i meg litt mat (salte kjeks). Litt øm i puppene.

Etter et lite opphold av symptomer så er de tilbake igjen.. heldigvis:hilarious: Jeg er så trøtt!! På vei hjem fra jobb i går slet jeg veldig med å holde fokus på veien. Ble liggende på sofaen frem til det var fornuftig å ta kvelden. I dag slumret jeg så lenge at jeg nærmest måtte løpe for å gjøre meg klar til jobb igjen. Ellers så er det mye murringer og jeg er veldig sulten. ganske øm i puppene, men de har ikke forandret seg noe. 7+1

Så enormt trøtt. Så nå er det ømme bryster, småkvalm og trøtt på min symtpom-bingo

Voldsom hjertebank og blir fort anpusten. Opplevde ikke det to siste gangene. Noen flere som opplever det?

Back
Topp