Fortsatt puppene som holder det gående her. Kjennes ut som to store blåmerker med to enda ømmere blåmerker mitt på
Litt murringer av og til bare
Litt murringer av og til bareFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt murringer av og til bare
Også «liker jeg ikke» vann heller, det er ekstremt upraktisk!Alt er like normalt uavhengig hvor mange symptomer man har.Kan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.
Jeg hadde så å si ingen symptomer i uke 5 og 6, utenom litt stikking i livmoren av og til som jeg følte like gjerne kunne være innbilning. Min første graviditet hadde jeg nesten ikke kvalme heller, så jeg trodde nesten ikke på at jeg var gravid før jeg kom på tidlig ultralyd i uke 12 og så at det var noen der inne. Prøv å ikke tenke for mye på det, jeg vet det er vanskelig! Selv jeg som er «rutinert» på dette (tredjegangs), stresset litt med mangel på symptomer for et par uker siden!Kan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.
Jeg er også en stresser rundt dette med symptomer. Hos meg varierer det noe veldig. Er 7+0 idag og idag er jeg har jeg bare en liten aning av kvalme, mot i går der jeg kastet opp. Idag er puppene og niplene nesten ikke ømme eller tidvis ikke ømme mot i går. Har også hatt flere dager uten særlig med symptomer. Prøver å ro meg med at jeg ikke får gjort så mye med utfallet uansett (selvom det ikke er lett). Men akkurat nå er jeg og du faktisk gravideKan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.
Er 4+6 i dag (mistenker jeg i realiteten er noen dager lengre på vei) og symptomene mine er å føle seg uggen - altså ike direkte kvalm, men det meste byr meg imot nå. Har også noe forhøyet luktesans og litt ekstra trøtt (var mye trøttere for ca. 1/2 uke siden). Husker fra forrige graviditet at den «ordentlige» kvalmen først kom i uke 6. Som andre her inne skriver er det jo også veldig individuelt hvor mange symptomer man har, når man eventuelt får de og hvor dårlig man blir.Kan dere ikke skrive hvor langt dere er, sammen med symptomene? Jeg stresser siden jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg er 5+3 i dag. Har tidvis øm korsrygg og litt strekk i magen (mer forrige uke enn nå), sover dårlig og må tisse hele tiden. Ellers ingen sårhet i brystene eller kvalme. Håper det bare er fordi det er tidlig enda. Er på ferie, men klarer ikke helt å slappe av. Er min første graviditet.

Pass på deg selv. Jeg har tatt det VELDIG med ro på jobb (hadde blitt provosert av meg selv om jeg ikke var sykemeldt)Jeg har nesten ikke merket noe til graviditeten før nå. Er ca i uke 6+4. I går kom kvalmen og i dag har den preget hele dagen. Kvalmen har vært der konstant. Får av og til brekninger, men ingen oppkast heldigvis. Presset meg hardt på jobb i dag..
Jeg vurderte å gå flere ganger, men klarte det ikke. Visste ikke hva jeg skulle si. Men hvis jeg er skikkelig dårlig i morgen tidlig ringer jeg jobben og blir hjemme..Pass på deg selv. Jeg har tatt det VELDIG med ro på jobb (hadde blitt provosert av meg selv om jeg ikke var sykemeldt)
Men jeg tok en god del varer i går og da kjente jeg det reiv i magen på slutten, så da tenkte jeg bare at nei! Jeg sykemeldte meg av en grunn, så nå gjør jeg noe annet.
Det er det som er problemet. Man vet ikke hvilken unnskyldning man skal brukeJeg vurderte å gå flere ganger, men klarte det ikke. Visste ikke hva jeg skulle si. Men hvis jeg er skikkelig dårlig i morgen tidlig ringer jeg jobben og blir hjemme..

Jeg er så trøtt!! På vei hjem fra jobb i går slet jeg veldig med å holde fokus på veien. Ble liggende på sofaen frem til det var fornuftig å ta kvelden. I dag slumret jeg så lenge at jeg nærmest måtte løpe for å gjøre meg klar til jobb igjen. Ellers så er det mye murringer og jeg er veldig sulten. ganske øm i puppene, men de har ikke forandret seg noe. 7+1