Enig, bruker ikke parfyme selvmen den eldre generasjonen bruker gjerne 5-6 sprayer
![]()
Det er nok noe der ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, bruker ikke parfyme selvmen den eldre generasjonen bruker gjerne 5-6 sprayer
![]()

Jeg har elendig søvn, kjempetrøtt men sover veldig lett og dårlig. Våkner usaklig tidlig og får ikke sove igjen![]()

Noen andre meg som konstant går rundt med en «vond» klump i halsen, som vondt i halsen ved forkjølelse?Eller er jeg bare forkjølet?
![]()

Konstant tett neseNoen andre meg som konstant går rundt med en «vond» klump i halsen, som vondt i halsen ved forkjølelse?Eller er jeg bare forkjølet?
![]()

Hæææ?? Jeg har det samme![]()
Jeg har hatt det slik i en uke nå, og hvis det er vanlig forkjølelse så pleier vondt i halsen gå over på den tiden?
Leste et sted at immunforsvaret blir redusert under graviditeten for ikke å støte ut fosteret (fremmedlegeme), så det kan jo være at dere har symptomer på sykdom, som et resultat av graviditeten, uten at det i seg selv er symptomer på graviditeten.
Hatt det i halsen i en uke nå, og det er bare en «klump»Ja sant?? Og jeg har ingen andre symptom på forkjølelse?!Hehe så morsomt å høre!Jeg har hatt det slik i en uke nå, og hvis det er vanlig forkjølelse så pleier vondt i halsen gå over på den tiden?
![]()
Haha merkelige greier.. 
Ja sant?? Og jeg har ingen andre symptom på forkjølelse?!Haha merkelige greier..
![]()
Har liksom ikke lest om et slikt symptom før? Så ingen aning om det er det eller ikke