Symptomer?

Helt tom for energi, antydning til kvalm og plutselig fått masse kviser.

Tidvis mye "menssmerter". Veldig ømme bryster, og de har blitt merkbart større med tydelige blodårer :hungover: Av og til litt uggen/småkvalm om det er lenge siden sist måltid.

Hyperemesiskvalmen har kommet... Det kjennes ut som om magen slår rundkast hele tiden, som om alt inni magen aldri står stille og vugger hele tiden. Det er ikke noe mat som stopper det og de kvalmestillende som funker på meg kan jeg ikke ta før i uke 12. Prøver å gå positivt inn i det her, noe sånt som "mind over body". Så får jeg se hvor lang tid det tar før HGen knekker meg helt.

Konstant fuktig nedentil :hilarious:

Jeg har elendig søvn, kjempetrøtt men sover veldig lett og dårlig. Våkner usaklig tidlig og får ikke sove igjen :bored:

Ellers er det en del murringer og stølhet i livmor, og halsbrann men vet ikke om det kan relateres til svangerskapet så tidlig. Forbigående smerter i korsryggen. Blør også neseblod, hvilket jeg gjorde mye i forrige svangerskap også. Men virker som det er ikke like mye denne gangen.

Går ikke rundt å føler meg særlig gravid, det er litt stressende :wacky:

Jeg har elendig søvn, kjempetrøtt men sover veldig lett og dårlig. Våkner usaklig tidlig og får ikke sove igjen :bored:

Akkurat samme her. Skal være hjemme fra jobb i morgen, og samboeren spurte om jeg kunne kjøre han til flyplassen halv 8 på morgenen. Null stress svarte jeg, for jeg har garantert vært våken et par timer alt:arghh:

Noen andre meg som konstant går rundt med en «vond» klump i halsen, som vondt i halsen ved forkjølelse?:woot: Eller er jeg bare forkjølet? :hilarious:

Noen andre meg som konstant går rundt med en «vond» klump i halsen, som vondt i halsen ved forkjølelse?:woot: Eller er jeg bare forkjølet? :hilarious:
Konstant tett nese:wtf:

Leste et sted at immunforsvaret blir redusert under graviditeten for ikke å støte ut fosteret (fremmedlegeme), så det kan jo være at dere har symptomer på sykdom, som et resultat av graviditeten, uten at det i seg selv er symptomer på graviditeten.

Leste et sted at immunforsvaret blir redusert under graviditeten for ikke å støte ut fosteret (fremmedlegeme), så det kan jo være at dere har symptomer på sykdom, som et resultat av graviditeten, uten at det i seg selv er symptomer på graviditeten.

Aaah jeg skjønner!! Det begynte som en vanlig forkjølelse slik jeg tolket det, men da pleier den vonde halsen gå over på noen dager, men nå er det bare blitt slik tydeligvis:facepalm: Hatt det i halsen i en uke nå, og det er bare en «klump»

Ja sant?? Og jeg har ingen andre symptom på forkjølelse?! :bored: Haha merkelige greier.. :hilarious:

Jaaa jeg også syns det var veldig merkelig:hilarious: Har liksom ikke lest om et slikt symptom før? Så ingen aning om det er det eller ikkeo_O Jeg har ikke noe annet som kan minne om symptom heller:bag:

Back
Topp