Symptomer

Føler ikke jeg gjør annet enn å gjespe for tiden( eller jo, jeg tisser jo endel også...:woot:) Idag fikk jeg sove lenge, men har fortsatt vert trøtt i hele dag og gleder meg til å sove igjen:wtf:xsmile9
 
Trettheten slo til idag.. håper der er pga overstått arbeidshelg å ikke graviditeten:hilarious: lov å håpe?
 
1. gangsgravid her! :nailbiting: 4 uker.
Jeg har ikke noen sterke symptomer enda egentlig, jeg kjenner det murrer litt. Og ikke minst at jeg er trøtt fra jeg står opp til jeg legger meg :confused:
 
Så spennende observert ang pulsen! Det skal jeg notere meg bak øret :)

Kan dere ikke skrive hvor langt dere er på hei mtp symptomene? Jeg husker ikke alle i hodet :angelic: og så for jeg en liten pekepinn på når ting begynner.. :wacky: :knegg:

Jeg er enda ikke fire uker, og heldigvis ikke mye andre symptomer enn at jeg må ofte på do og tisse, og er trøtt. Men sistnevnte trenger ikke ha noe med graviditeten å gjøre :knegg:
 
Er i uke 6 (5+2) og har ingen symptomer annet enn «mensmurringer» innimellom
Dette er tredje graviditet og har ei jente f.2020 fra før.
Opplevde så å si alle symptom ved første svangerskap, hadde ingen symptom ved andre sk (endte i sa i uke 9), og har ingen nå heller (endå(?)) så er veldig spent på om jeg får brukt timen til tul denne gangen☺️
 
5+5
Drømmer så ekte merkelige drømmer. I natt drømte jeg at babyen (jente) var blitt 1-1,5 år og var kjempe stygg :knegg: typ så innrøyka ut.

ellers går jeg rundt å føler meg konstant fyllesyk..
 
3 gangs gravid her, 4+3.
Ikke mye symptomer enda, men veldig trøtt og dårlig tålmodighet. Hatt litt murringer :)
 
5+1
Lite symptomer foreløpig. Men ømme brystvorter (kjennes godt når jeg ammer:wtf:), kveldstrøtt og litt svimmel/uvel på morgenen. Sist var jeg veldig morgenkvalm fra ca uke 6 om jeg husker riktig, så venter litt på det…
 
5+0 idag. Kjenner veldig lite enda, bittelitt murring nederst i magen få ganger. Ømme bryst, men har avtatt litt. Stikker litt når jeg nyser feks:joyful: blir veldig sulten når jeg først er sulten! Knallsterk test i går, så tar det med ro :happy: Men vet ikke om jeg er glad eller småstressa for lite symptomer :confused:
 
Flere her som går på progesteron etter fertilitetsbehandling? Jeg synes at det er vanskelig å skille mellom symptomer fra svangerskapet og bivirkninger fra det. Her kan jeg i hvert fall melde ømme bryster, kviser, plager med tarmene og kvalme om kvelden.
 
5+3 - sover litt dårligere. Litt svimmel på formiddagen og veldig trett på ettermiddagen. Ingen kvalme, men fort sulten. La det vare!!
 
4+3

Har egentlig hatt de samme symptomene siden bare noen få dpo. Kaffe smaker og lukter rart, murringer i magen (kun når jeg slapper av), og ømme brystvorter. Muligens trøttere enn vanlig, men jeg er alltid trøtt, så… :D
 
Drikker Pepsi (med sukker) til vanlig, men den smaker Pepsi Max :wtf: (i know at det er sykt at jeg ikke liker det hehe). Vanlig cola smaker cola zero. Ting smaker ikke som det skal syns jeg.
Og jeg spiller fotball, og merker at noe ikke stemmer med formen. Jeg er øm, så når jeg får ball på brystet litt feil vil jo jeg bare hyyyle!
Ellers er jeg trøtt hele tiden :sour:
 
Drikker Pepsi (med sukker) til vanlig, men den smaker Pepsi Max :wtf: (i know at det er sykt at jeg ikke liker det hehe). Vanlig cola smaker cola zero. Ting smaker ikke som det skal syns jeg.
Og jeg spiller fotball, og merker at noe ikke stemmer med formen. Jeg er øm, så når jeg får ball på brystet litt feil vil jo jeg bare hyyyle!
Ellers er jeg trøtt hele tiden :sour:
Merker brus ikke smaker like godt selv.. og kroppene er ømmere, skriker i smerte når jeg børster håret.. aldri vært hårsår
 
5+3 med barn nr 3. Er så oppblåst at eg ikkje kan gå med vanlige bukser. Måtte leite i gravidklærne etter ein tights og tunika som eg har brukt tidlig i alle graviditetane mine. Blir vanskelig å skjule magen særlig lenge...
 
5+3 med barn nr 3. Er så oppblåst at eg ikkje kan gå med vanlige bukser. Måtte leite i gravidklærne etter ein tights og tunika som eg har brukt tidlig i alle graviditetane mine. Blir vanskelig å skjule magen særlig lenge...
Er det sant at magen blir synligere fortere etter flere svangerskap? :confused1
 
Back
Topp