Symptomer

Oooh, jeg tåler ikke lactulose… eller altså, det har effekt.. men noen dråper og jeg sitter på do etter 5 sek, og i ett døgn med magekramper.. men sjokolade funker da
Au da, nei da ville jeg ikke brukt det. Sjokolade for forstoppelse?! Du er da heldig!! En boks med läcerol kan funke her :angelic: men blir sjukt luftig av både laktulose og annet. :eek:

skal faktisk undersøke tarmen i oktober, spent på om jeg får lov å gjøre det nå..? Må tømme tarm og spise suppe to dager før timen :pompus::bored:
 
Allerede for en uke siden merket jeg at jeg måtte opp å tisse tidlig på morgenen (har aldri skjedd før), har ømme pupper, trøtt, metallsmak i munnen, sulten ☺️ Førstegangsgravid ‍♀️
 
Au da, nei da ville jeg ikke brukt det. Sjokolade for forstoppelse?! Du er da heldig!! En boks med läcerol kan funke her :angelic: men blir sjukt luftig av både laktulose og annet. :eek:

skal faktisk undersøke tarmen i oktober, spent på om jeg får lov å gjøre det nå..? Må tømme tarm og spise suppe to dager før timen :pompus::bored:


Jaa reagerer på laktose så da får det litt fortgang, men ikke like mye som lactulose.. lakris bruker å funke effektiv her, men ikke nå :hilarious:

uuuh sjekk det ut du, om du kan ta den undersøkelsen..
 
Oppe 3(!!) ganger for å gå på do i natt, så kjipt!!
Ellers hadde jeg nok ikke visst jeg var gravid hadde ikke dette vært planlagt :angelic: ikke mange symptomer.. litt ømme nipler
 
Alt bra her også enn så lenge. Brystene er blitt litt ømmere, men kjenner det kun på trening. Kjenner litt magevondt og kjenner at hvis jeg beveger meg litt fort fra strekker det i ligamentene.. så takknemlig for enda å være i god form! Samtidig blir jeg stressa over få symptomer:hilarious::wtf:
 
I dag har kvalmen vært på siden etter frokost :depressed:
Kvalm av å være sulten, kvalm av å være mett, kvalm av lukter av mat.. :eek: føler meg fyllesyk, rett og slett!
 
Kvalmen kommer og går, men det hjelper heldigvis når jeg får i meg litt mat. Sitter å gomler på Ritz-kjeks mens jeg jobber, og snackser på Marie-kjeks på kvelden :p Brystene mine har vært konstant ømme nesten siden jeg testet positivt, og jeg blir bare mer og mer sliten :p
 
Kvalm va og på, ulvehunger, hodepine, bihulene er tettere enn vanlig, tunpustet og raskt anpusten, tisser noe oftere og svimler så det piper i ørene og det svartner for meg så og si hver gang jeg reiser meg:dead: hatt litt murringer også, men trodde egentlig bare jeg car inni en dårlig periode før testen kunne si meg noe helt annet:rolleyes:
 
Lite symptomer her, med unntak av ekstrem trøtthet. Hadde få symptomer sist også, på denne tida.
 
Framleis litt kvalm, ømme bryst og oppblåst mage. Skikkelig ubehagelig med bukser som strammer på magen allerede
 
Flere med smartklokke som måler hvilepuls? Min har gått helt sykt opp siste uka, er 4+5. Ligger vanligvis på 61/62, er nå i snitt siste 7 dager på 67, ligger langt over 70 siste par dagene noen som vet hvor lenge hvilepulsen øker? Ender på 200 om det fortsetter slik
 
Flere med smartklokke som måler hvilepuls? Min har gått helt sykt opp siste uka, er 4+5. Ligger vanligvis på 61/62, er nå i snitt siste 7 dager på 67, ligger langt over 70 siste par dagene noen som vet hvor lenge hvilepulsen øker? Ender på 200 om det fortsetter slik
Her har jeg ligget på 55 til vanlig, nå er den 67:angelic:(4+1)Tror jeg har lest at den sånn ca ligger jevnt 10 over vanlig, men kan såklart variere fra dag til dag:angelic: Når jeg hadde SA forrige mnd steg den ikke godt opp i begynnelsen, og sank før jeg begynte å blø så allerede der følte jeg noe var galt. Så godt å se at pulsen stiger enda her vertfall:angelic:
 
Flere med smartklokke som måler hvilepuls? Min har gått helt sykt opp siste uka, er 4+5. Ligger vanligvis på 61/62, er nå i snitt siste 7 dager på 67, ligger langt over 70 siste par dagene noen som vet hvor lenge hvilepulsen øker? Ender på 200 om det fortsetter slik
Min ligger vanligvis på 45-47, ligger nå på 57-60 :) tror det er vanlig at den øker med 10 +/- så varierer det om jeg sover med klokka eller ikke, hvilepulsen er høyere de dagene jeg ikke har sovet med klokka på :)
 
Her har jeg ligget på 55 til vanlig, nå er den 67:angelic:(4+1)Tror jeg har lest at den sånn ca ligger jevnt 10 over vanlig, men kan såklart variere fra dag til dag:angelic: Når jeg hadde SA forrige mnd steg den ikke godt opp i begynnelsen, og sank før jeg begynte å blø så allerede der følte jeg noe var galt. Så godt å se at pulsen stiger enda her vertfall:angelic:
Interessant observasjon! Jeg tenkte ikke like mye over pulsen sist, men ser tilbake på historikken nå at jeg heller ikke hadde like høy hvilepuls før SA i august. Steg noe, men ikke like bratt kurve som denne gangen. Krysser fingrene for at det er godt tegn for oss begge ❤️
 
Interessant observasjon! Jeg tenkte ikke like mye over pulsen sist, men ser tilbake på historikken nå at jeg heller ikke hadde like høy hvilepuls før SA i august. Steg noe, men ikke like bratt kurve som denne gangen. Krysser fingrene for at det er godt tegn for oss begge ❤️
Ja jeg har en mye bedre følelse denne gang:Heartred
 
Har også fått endel høyere hvilepuls de siste ukene! Har ikke eksakte tall her nå, men sjekket det her en kveld, da jeg kunne merke at hjertet slo fortere/hardere:happy:
 
Back
Topp