Symptomer

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hvilke symptomer har dere på graviditeten ?

jeg er sjukt hard i magen, mister ikke hår når jeg dusjer, stikkinger i magen og nipplene klødde en dag:happy:
 
Ikke så mye egentlig. Noe stikking på høyre side av livmor og veldig trøtt/sliten, men skal sies at jeg har hatt ei hard arbeidshelg/uke!
 
Tenkte akkurat på å lage en tråd om dette:D bra vi er flere som drar i gang!

Jeg har noe murring av og på nederst i magen, men ikke vondt. Brystene er «hovne», men ikke ømme. Ikke spesielt trøtt/sliten enda.

Spent på hvordan det kommer til å bli.. har to svangerskap med kvalme som har gjort meg sengeliggende i flere uker. Krysser alt for å slippe det denne gang:rolleyes:
 
Tenkte akkurat på å lage en tråd om dette:D bra vi er flere som drar i gang!

Jeg har noe murring av og på nederst i magen, men ikke vondt. Brystene er «hovne», men ikke ømme. Ikke spesielt trøtt/sliten enda.

Spent på hvordan det kommer til å bli.. har to svangerskap med kvalme som har gjort meg sengeliggende i flere uker. Krysser alt for å slippe det denne gang:rolleyes:
Oooh satser på at du slipper kvalmen denne gangen !
 
Glemte helt å nevne at jeg har fått masse blodårer rundt niplene :joyful: dette er første svangerskap for meg også, veldig rart hvordan kroppen endrer seg :)!
 
Symptomer, skal vi seeeee
Tung, krampeaktig følelse i livmor. Ga seg utpå dagen i dag
Uvel, på grensen til kvalm. Fra morgen til ettermiddag i dag.
Kvisete, men har vært det hele denne syklusen

Håper på et like avslappet svangerskap som sist. Ingen kvalme eller store plager :wideyed:
 
Føler jeg har fått alt :hungover: Det er mulig jeg føler ekstra på det også. Mye murringer i nedre del av magen, kvalm til alle døgnets tider, svimmel og trøtt :)
 
4+4, sykt ømme bryst og nipler! :hungover: Så ille at jeg MÅ ha tørketrommla håndklær! Ikke snakk om å klare å tørke meg med stive, stativtørka håndklærxsmile9
Kommer litt bølger med kvalme. Blir sulten, men ingenting frister..

Ellers et symptom at hodet er KUN på baby! :eek:
 
Usj.. har du vært hos legen eller tar du bare prostafen?
Tar prostafen, har snakket med ei venninne, som også er lege. Så tar det 3 ganger i døgnet.. idag var kvalmen på morgen og ettermiddag. Fastlegen min har vikar Og han vikaren er så frustrert over at jeg har alt for mye som skjer og overbelaster meg selv over lang tid.. så jeg tørr ikke å si at jeg trenger kvalmestillende pga graviditet.. så jeg snakker med jordmor snart også venter jeg med å si noe til fastlegen før han er tilbake etter jul..
 
Last edited:
Back
Topp