Symptomer

Nå er vi snart på døgnet rundt kvalme, litt stikkninger her og der og bittelitt lyserosa på papiret i sta og bittelitt lysebrunt nå. Så kanskje etter eggfesting eller noe sånt
 
Ømme pupper og murringer som kommer og går.
Konstant rar smak og lukt på kaffe. Det begynte tidlig, allerede 5dpo tror jeg:pompus:
 
Ingen sikre symptomer her. Litt småuggen, men det har jeg vært en god stund fra før pga mye stress for tida.
 
Tar prostafen, har snakket med ei venninne, som også er lege. Så tar det 3 ganger i døgnet.. idag var kvalmen på morgen og ettermiddag. Fastlegen min har vikar Og han vikaren er så frustrert over at jeg har alt for mye som skjer og overbelaster meg selv over lang tid.. så jeg tørr ikke å si at jeg trenger kvalmestillende pga graviditet.. så jeg snakker med jordmor snart også venter jeg med å si noe til fastlegen før han er tilbake etter jul..
Høres ut som en god plan! Synes du det fungerer?
 
Jeg drømmer så mye rart! Gjorde det i forrige graviditet også. Begynte vel så tidlig som 8-10 dpo, første tegn på at noe var i gjære:hilarious:
 
Jeg har vært endel trøtt de siste! Samtidig har jeg ikke i nærheten like god søvnkvalitet som før. Våkner ofte mellom 01:00 og 03:00, men sovner igjen. Så er jeg lys våken rundt 05:00 :wacky: det er ikke likt meg :joyful:
 
Fortsatt ømme bryst/nippes, vet ikke om jeg er uggen og trøtt, eller om det bare er hverdagen :confused:
 
Har vært småkvalm dei siste dagene. Og i dag tidleg smakte kaffien skikkelig vondt. Så då var det berre å finne fram den siste testen eg hadde liggande for å få bekrefta at eg var gravid

Har hatt litt ujevn syklus så at mensen var eit par dagar seinere enn forventa var ikkje noko sikkert teikn, men vart litt meir obs på andre mulige symptom
 
4+5 idag - litt uggen innimellom, men hadde ikke tenkt over det om jeg ikke hadde positiv test. Ellers er brystene blitt synlig større. Bra form enn så lenge:)
 
Jeg har så vondt i hodet! Men det kan være på grunn av forkjølelsen som fortsatt henger i, etter 2 uker:shifty: Håper at begge deler forsvinner raskt! Vil gjerne være frisk før symptomene virkelig kicker i gang…
 
Jeg kjente på symptomer allerede 7Dpo, da kjente jeg denne blodsmaken/metallsmaken fra sist og ømme pupper.(Trudde jeg var lengre påvei da jeg hadde el lignende smerter 2 ganger, og har ikke testet denne perioden) Så jeg har vert litt frustrert siden jeg har testet siden mandag..:shifty: Fikk ikke antydning til strek før skygge på de to testene jeg tok igår. Idag var det positivt:Heartred Kaffe er blærh:confused: Mye stikninger, mensfølelse, forstoppet, lyst å spise mye men ingenting frister helt:wtf:
 
Er 3+6 idag og fikk første positive med tidligtest 9dpo. Den dagen tok jeg en test fordi jeg ble veldig svimmel og fikk ømme pupper. Men etter dette er det eneste symptomet (så langt) at jeg må tisse heletiden :facepalm:.
 
Ømme bryster, mye luft i magen/mageknip. Litt småkvalm noen dager. Veldig sliten, men det kan også være pga slitsom periode på jobb. Humørsvingninger
 
Høyere hvilepuls var det første som overbeviste meg før test. Gått opp over 5 bare denne uka. Også vært veldig ettermiddagskvalm, noe som passer dårlig da jeg holder kveldskurs etter jobb
 
Back
Topp