Symptomer

Er du hvit på tungen? Husker ikke hva det heter.
Men det er sånt belegg som gjør at ting som feks ånden funn lukter ille uansett hva du prøver. Er bare å bruke tannbørste eller tungeskraper om det er det du snakker om. Har ikke så mange symptomer virker det som. Kvalm, fiser, kløe på magen og såre brystvorter.. Men ikke hele tiden, åja trøtt konstant.
I de andre har jeg alltid hatt halsbrann hele tiden og konstant kvalm. Lurer på om det kan være jente denne gangen :D
Hmm nei har ikke det, men kan jo prøve å skrape tungen godt uansett :)

Mine symptomer har roet seg veeeldig. Roet seg på 8+3 (monsterfilm 7+6). Nå er jeg bare litt sliten og har litt mensmurringer og tisser ofte. Heldigvis alt tipp topp med lille på TUL i går:love7

Føler meg så heldig som ikke er kvalm lengre!
Haha! Her mente jeg menstermin, men føler jeg må korrigere meg selv, var dessverre ikke like heldig likevel! Var tre dager uten kvalme, før den kom tilbake igjen, og tok med seg en skikkelig utmattelse :banghead: men har vært heldig med timingen så har hatt tid til å ta det med ro. Matlysten er enda på bunn, men kvalmen begynner å bli litt bedre så lenge jeg tar 1x prostafen om dagen.
Har også stygg smak i munnen til tider:depressed: er 10+0 i dag så ser lyset i tunellen

Kvalm, sover dårlig, sensitiv luktesans.
Men begynner venne meg til det :wtf:

Kvalmen er der fortsatt, men nå begynner jeg å få tro på at jeg skal slippe å kaste opp denne runden. Det mest plagsomme er trøttheten :meh: får ikke gjort mye hjemme akkurat. Oppblåsthet/luft i magen har jeg vært nesten fra starten. Begynner å bli litt lei, men kunne ha vært langt verre. :p Brystene ble mindre ømme denne uka, men fremdeles tunge og større. Følger progresjonen ganske likt fra forrige gang. :D

7+4.
Har hatt vonde og store pupper hele veien. Er trøtt, og uggen en sjelden gang. Magen er vond fra tid til annen, og fungerer ikke som den skal. Ellers ingen ting :dontknow

Kvalmen begynner endelig å slippe tak. Fortsatt hormonell(!!!!) og sliten. I tillegg var jeg skikkelig oppblåst i dag. 10 uker i morra :wideyed:

Luft i magen! Noe helt sinnsykt og:eek: Føles som om noen har stukket en sykkelpumpe inn navlen og pumpet magen helt stinn :D

Kvalmen begynner endelig å slippe tak. Fortsatt hormonell(!!!!) og sliten. I tillegg var jeg skikkelig oppblåst i dag. 10 uker i morra :wideyed:
Jinxa meg sjøl, var kvalm igjen på jobb i dag.
Og heeelt utslitt etter jobb. Måtte faktisk ta en koronatest, heldigvis negativ. Er nok bare kombinasjonen gravid og slitsom dag på jobb

9+2. Lite kvalme ute og går her, så lenge jeg spiser regelmessig. Heldig sånn sett. Hatt litt ømme bryster denne uken i tillegg.

Bekkenleddssmerter, derimot... De begynte for en måned siden og jeg er allerede like dårlig som da jeg var fire-fem måneder på vei med guttungen. Dvs mer eller mindre konstante smerter og sliter med å gå tur. Stiv, støl og trøtt.

9+2. Lite kvalme ute og går her, så lenge jeg spiser regelmessig. Heldig sånn sett. Hatt litt ømme bryster denne uken i tillegg.

Bekkenleddssmerter, derimot... De begynte for en måned siden og jeg er allerede like dårlig som da jeg var fire-fem måneder på vei med guttungen. Dvs mer eller mindre konstante smerter og sliter med å gå tur. Stiv, støl og trøtt.

jeg opplevde det samme en uke etter positiv test, gikk til en kiropraktor som er bekkenspesialist og fikk påvist bekkenlåsning. Blitt så mye bedre etter å ha gått til henne i 3 uker, kan virkelig ikke sammenlignes. Hadde også bekkenløsning i forrige svangerskap, men spørs vel nå om det kanskje var låsningen som plaget meg for var veldig likt. Ville bare si at det kan være håp for at du kan bli bedre om det skulle være en låsning, som har blitt trigget pga. hormonene.

Å måtte tisse om natten:inpain:

8+6 trøtt, sliten, sulten, kvalm innimellom og oppblåst

Veldig trøtt, småkvalm og oppblåst. Merker ingenting til ømme pupper denne gangen, det var mitt mest fremtredende symptom forrige gang.

Heisann hormoner! Begynte nettopp å grine av en lettere emosjonell scene i en sykehusserie :laughing002

Heisann hormoner! Begynte nettopp å grine av en lettere emosjonell scene i en sykehusserie :laughing002
Sjæl!! Av skryt til skal vi danse deltakerne, herremin, blir flau av meg selv!

Ellers kvalme, sinnsykt ømme nippels :bag:

Jaja, jeg sitter og gråter av Brannbamsen Bjørnis på NRK:bored:

Jeg er sååå sur. Lunta mi er spesielt kort med samboeren. Stakkars mann. Husker det var litt sånn sist også, men ikke SÅ ille.

Flere som har det sånn?

Jeg har så lyst på epler for tida. Det er visst min store craving, men det kunne jo vært mye verre. :hilarious:
Jeg ser det står på nettet at det er visst en vanlig craving også, så det er ikke bare meg.

Last edited:
Back
Topp