Symptomer

Misunner dere med symptomer, da jeg til tider føler at jeg ikke er gravid :wideyed:

Meen nå er jeg bare 5+5 og sistemann i termingruppa, så angrer nok om noen uker på at jeg savna symptomer :D
Var ganske trøtt og uggen sist gang, så vi får se om det tar seg opp snart.
 
Misunner dere med symptomer, da jeg til tider føler at jeg ikke er gravid :wideyed:

Meen nå er jeg bare 5+5 og sistemann i termingruppa, så angrer nok om noen uker på at jeg savna symptomer :D
Var ganske trøtt og uggen sist gang, så vi får se om det tar seg opp snart.

Jeg er 6+1 og har nesten ingen symptomer, føler meg heller ikke gravid. Har vært litt mer følsom og er ganske trøtt, men det pleier jeg egentlig å være:p Tenker også at jeg om noen uker kommer til å angre på at jeg savnet symptomer, men akkurat nå ønsker jeg bare tydelig tegn på at det faktisk ER gravid. Utenom positiv test og uteblitt mens da, det er jo ganske sikre tegn:joyful:
 
Sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer.
Denne gangen er jeg så trøtt at jeg må hvile midt på dag, kvalm om jeg ikke spiser/drikker nok, luft i magen og strekk smerter
 
Her føler jeg symptomene dabber mer og mer av... kjenner jeg blir bekymra:confused:

Slet med ekstrem sult, uggen/kvalm og veldig trøtt frem til 7+0.. siden da synes jeg at formen kommer seg mer og mer. Sulten er borte, kvalmen nesten borte, matlysten mye bedre. Bare ømme pupper igjen...

Alle sier at det er vanlig av symptomene kommer og går, men i morgen er jeg 8+0 og har vært nesten symptomfri hele uken. Er veldig oppblåst da..

Burde jeg bli bekymret?!
 
Jeg er sliten og trøtt, men på en annen måte enn jeg har opplevd ellers. Vanskelig å forklare. Er uggen, men klarer stort sett holde kvalmen i sjakk.

Det som er artig er den euforien jeg føler :D:love7:love7 Jeg er generelt mye mer glad enn jeg pleier å være, og med tanke på den litt slarkete formen, matcher det liksom litt rart :knegg:
Veldig fornøyd med det symptomet! En gang i blant får jeg en bølge av eufori også. En plutselig og ubegrunnet stor mengde kjærlighetsfølelse! Snodig men hyggelig!:hug003
 
Jeg eeeer så trøtt!! Hele tiden. Fullstendig utslitt. Og sulten. Og mye luft i magen. Er 6+1 i dag tror jeg.
 
Om jeg har fått regna sånn nogen lunde riktig (fikk aldri mens etter SA i romjula) så er jeg ca 6+2 i dag.
Konstant trøtt, må ha iallfall en time eller to på sofaen i løpet av dagen for å holde ut til 22.00.
Ømme pupper.
Kvalm, spesielt under bilkjøring.
Murringer i korsryggen.
Sulten hele tiden.
Kraver noe ekstremt thaimat.
litt sånn hormonella, ikke mye som får meg irritert om dagen :wacky:
 
Jeg er så vanvittig kvalm. Kan ikke huske at jeg var så kvalm sist:depressed: Ellers veldig trøtt og blir fort svimmel. 7+2
 
Jeg var IKKE så dårlig sist. Energinivået er totalt på bunn. Det samme er matlysten. Brekker meg i ett sett og er ærlig helt utslitt for tiden. Kaster opp av og til, men som regel bare brekning. Vet ikke hva som er best/verst egentlig.
Puppene er superømme og STORE (med store brystvorter sånn helt plutselig). Bah, jeg gleder meg til formen blir bedre.
 
Jeg er plutselig kvalm hver kveld/natt ‍♀️
Så håper det går over snart..
 
Jeg er plutselig kvalm hver kveld/natt ‍♀️
Så håper det går over snart..

Samme her :( Sitter her og spiser knekkebrød kvart på 2 om natten, er så kvalm. Kan ikke huske det var så ille sist.

Kjenner det kan bli tøft med jobb igjen til uka, 6+3 i dag
 
8+0 i dag og har vært kvalm i bølger og konstant uggen i 2-3 uker nå:meh: Bare kastet opp to ganger hittil, men jobber hardt for å unngå det, så kunne ha skjedd oftere;) (legger meg halvveis oppreist, opp med vinduet, tygger sterk tyggis og drikker kaldt vann i små slurker til jeg kjenner trangen til å kaste opp blir mindre og ‘bare’ kvalmen gjenstår:wacky:). Blir fort bekymret når jeg ikke føler meg superkvalm et par timer, men så brått er den tilbake igjen:hilarious: Men det kunne ha vært verre! :) Nå gleder jeg meg til hverdagen starter igjen imorgen, og barna skal på skole/bh igjen, for har ikke blitt mye action fra min side de siste ukene:rolleyes: Mannen er flink til å finne på ting med gjengen heldigvis:Heartred Gleder meg til vi skal fortelle barna etterhvert, for da forstår de jo bedre hvorfor jeg er så slappfisk:)
 
7+6 i dag og jeg ER SÅ SULTEN! :eek: kan spise noe, også rumler magen 10 min etterpå.... Kan ikke spise hva jeg vil, for er ikke direkte tynn, så må passe på! Men veldig vanskelig når jeg plutselig er skikkelig sulten hele tiden... Noen som har erfart dette? Når gikk det over? :hilarious:
 
Jeg er så kvalm! Slipper unna den verste spyinga, men er konstant uggen, en slags bilstke-følelse som er konstant :sour: Er bare 7+5, håper dette snart gir seg. Kan ikke huske at det var slik med gutta...
 
Kvalm her også. Enkelte dager er deg helt ekstremt. Spyr ikke hver dag, men har gjort det de to siste dagene nå. Bare en runde på morgenen, men gjerne på tom mage. Spyr og brekker meg til jeg er helt svett!
Burde sikkert sykemeldt meg, men jeg synes ikke jeg in det vare pga litt kvalme. Ikke enda i alle fall. Det får så store konsekvenser på jobb :(
 
Om jeg har fått regna sånn nogen lunde riktig (fikk aldri mens etter SA i romjula) så er jeg ca 6+2 i dag.
Konstant trøtt, må ha iallfall en time eller to på sofaen i løpet av dagen for å holde ut til 22.00.
Ømme pupper.
Kvalm, spesielt under bilkjøring.
Murringer i korsryggen.
Sulten hele tiden.
Kraver noe ekstremt thaimat.
litt sånn hormonella, ikke mye som får meg irritert om dagen :wacky:

Jeg også kraver thaimat :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Thaimat er også på min cravings-liste! Bestilte takeaway her for leden og det ble ikke helt som forventet. Vil liksom bare ha en god spicy og frisk wok..

Er veldig kvalm så begrenset med matlyst og vanskelig å få i meg mat.

Fortsatt trøtt og sliten. Merker stort muskelsvinn på disse ukene jeg stort sett har vært i ro.
 
Sniker fra desember, går det bra dette her så kommer jeg til å ha keisersnitt i november så får henge litt med dere også. Er det noen som ikke har noen symptomer ? Og vært på UL og sett det er liv? Har ikke en eneste her, ul om 11 dager.
 
Med min første hadde jeg ingen symptomer, var heilt fin gjennom hele svangerskapet.
Denne gangen er det værre, hadde fint klart meg uten å vær uggen, trøtt og strekk smerter
 
Har vært litt uggen, men nå er jeg bare trøttere enn vanlig og tett i nesen. Tenker å bestille tul om to uker. Det blir spennende! :happy:
 
Back
Topp