Symptomer

Stort behov for søvn og generelt sliten og uggen. Fikk noen dager uten kvalme, men kom tilbake for to dager siden. Kanskje litt mildere enn starten av svangerskapet. Er 11+6.
 
Blææ - her er kvalmen helt vill de siste to dager! Hadde noen bra dager før det, så håper det fortsetter i bølger og ikkje blir konstant :yuck::yuck:

Ellers er eg veldig trøtt, men får heller ikkje sove. Sikkert derfor eg sitter her og skriver kl 3 på natten :yuck::yuck:

Litt lei - men samtidig glad for at eg kjenner noe :rolleyes:

Uke 9+4 her.
 
8+6 nå og kjenner at den verste kvalmen har holdt seg unna et par dager. Har bare vært litt småkvalm på morran nå og litt ømme brystvorter. Ligamentstrekk innimellom, men ellers lite symptomer.
 
11+3 i dag. Kvalmen har gitt seg litt den siste uka og har hatt mer overskudd. Kun kvalm om morningen og trøtt om det har skjedd mye på dagen. Men i dag våknet jeg flere ganger av tissefølelse... mistenker urinveisinfeksjon :( kontant trang til å tisse, å så kom d noen dråper rosa blod i do og på papiret . Har visst lest at det er vanlig. Men skummelt.... og når tar vi kontakt med Lege?
 
10+2, har først nå begynt å bli litt kvalm og uggen. Ellers våkner jeg på slaget 04.30 hver natt. Merkelige greier
 
11+3 i dag. Kvalmen har gitt seg litt den siste uka og har hatt mer overskudd. Kun kvalm om morningen og trøtt om det har skjedd mye på dagen. Men i dag våknet jeg flere ganger av tissefølelse... mistenker urinveisinfeksjon :( kontant trang til å tisse, å så kom d noen dråper rosa blod i do og på papiret . Har visst lest at det er vanlig. Men skummelt.... og når tar vi kontakt med Lege?

jeg ville levert inn en urinprøve på legekontoret. Midtstrålen av morgenurin. Er fort gjort for dem som jobber på kontoret å sjekke om du har urinveisinfeksjon.
 
jeg ville levert inn en urinprøve på legekontoret. Midtstrålen av morgenurin. Er fort gjort for dem som jobber på kontoret å sjekke om du har urinveisinfeksjon.
Da må jeg vell vente til i morgen siden jeg allerede har vært på do flere ganger siden jeg sto opp. Får ta en telefon til dem når de åpner..
 
11+3 i dag. Kvalmen har gitt seg litt den siste uka og har hatt mer overskudd. Kun kvalm om morningen og trøtt om det har skjedd mye på dagen. Men i dag våknet jeg flere ganger av tissefølelse... mistenker urinveisinfeksjon :( kontant trang til å tisse, å så kom d noen dråper rosa blod i do og på papiret . Har visst lest at det er vanlig. Men skummelt.... og når tar vi kontakt med Lege?
Hvis det tar seg opp og blir mye mer, ville jeg ha tatt kontakt. Altså at det ikke er rosa lenger, men jeg tror nok det bare kan være en blodåre som har sprukket eller skjøre slimhinner:):Heartred
 
11+4. Kjennes ut som jeg har forspist meg på noe hele tiden. Har vondt i magen. Ligamentsmertene har økt i hyppighet den siste uken. Er mye sliten og uggen. Har en del "influensa" følelser. Sliten og helt loka i hodet.
 
Kvalmen har roet seg, endelig! Men er nå enda mer trøtt enn før. Er 10+1 i dag, så er egentlig ikke bekymret heller for at kvalmen forsvant, det var bare behagelig. Håper den holder seg borte så jeg kan ta opp igjen treningen ila uken :D
 
Da har jeg vært hos legen og de så blod i urinen. Så nå var det rett på antibiotika og håper det gir seg. Hater alle disse bekymringene i svangerskapet.

Så til dere andre om dere oppdager litt blod samtidig som du kjenner et press når du tisser, å så forvinner det igjen. Ta kontakt med lege. Bedre med en gang formye enn å uroe seg alt for mye
 
11+3 i dag.
Kvalm, trøtt, følsom, lite konsentrasjon, sterke drømmer, må opp å tisse om natta, ømme pupper, "brennende" følelse i venstre lyske, litt bekkensmerter, oppblåst og treg mage.. Får vondt i magemusklene når jeg må nyse :wacky: Jeg synes jeg har så sterke symptomer at jeg har vært inne på tanken om det kan være tvillinger!?
 
11+3 i dag.
Kvalm, trøtt, følsom, lite konsentrasjon, sterke drømmer, må opp å tisse om natta, ømme pupper, "brennende" følelse i venstre lyske, litt bekkensmerter, oppblåst og treg mage.. Får vondt i magemusklene når jeg må nyse :wacky: Jeg synes jeg har så sterke symptomer at jeg har vært inne på tanken om det kan være tvillinger!?
Veldig positivt og ha masse symptomer hvertfall:D
Kanskje tvillinger, eller så kan det fint være at du bare har veldig høy hcg og hormoner:happy:
 
Det er vondt å amme, ellers kan jeg bli litt uvel på kvelden hvis jeg spiser for mye/tung middag. Bortsett fra det er jeg for engangskyld i god form! Takk og pris for det! Har hatt 2 svangerskap med flere måneder med kvalme, orker ikke det engang til:p
 
9+3 i dag og kvalmen har begynt å slippe taket, samme med oppblåstheten og hard mage. Jeg må ha en powernap hver ettermiddag da, det er nytt :p
 
10+4. Har mistet helt lyst på kaffe og har vært tidvis veldig trøtt. Var bittelitt uggen før jul, men egentlig ingenting å snakke om. Skjønner at jeg er utrolig heldig, men samtidig har det stresset meg veldig at jeg har så få/milde symptomer.. Skammer meg litt over å si det høyt, men innimellom har jeg vært misunnelig på alle dere som virkelig merker graviditeten på kroppen, for akkurat nå kjenner jeg ingenting :laughing002
 
10+4. Har mistet helt lyst på kaffe og har vært tidvis veldig trøtt. Var bittelitt uggen før jul, men egentlig ingenting å snakke om. Skjønner at jeg er utrolig heldig, men samtidig har det stresset meg veldig at jeg har så få/milde symptomer.. Skammer meg litt over å si det høyt, men innimellom har jeg vært misunnelig på alle dere som virkelig merker graviditeten på kroppen, for akkurat nå kjenner jeg ingenting :laughing002
Skjønner godt du blir litt stresset av å ikke kjenne så mye, og du er ikke alene om det her inne hvertfall:p
Jeg er en av de:hilarious:
9+3/9+1. små uggen inni mellom gjennom dagen, nå har jeg fått en sliten periode igjen, men den har vært bort i hvertfall 2 uker. Lite stikking, litt ømme pupper, men ikke super ømme. Så har jeg en del vondt i korsryggen. Ellers rolig, men blir så redd når det i puppene og stikkingen roer seg:nailbiting: Eneste som funker her da, er å se om hjerte fortsatt slår:oops: Så ultralyd på onsdagen neste uke..
Åh glemte hormonell:yuck:
 
Skjønner godt du blir litt stresset av å ikke kjenne så mye, og du er ikke alene om det her inne hvertfall:p
Jeg er en av de:hilarious:
9+3/9+1. små uggen inni mellom gjennom dagen, nå har jeg fått en sliten periode igjen, men den har vært bort i hvertfall 2 uker. Lite stikking, litt ømme pupper, men ikke super ømme. Så har jeg en del vondt i korsryggen. Ellers rolig, men blir så redd når det i puppene og stikkingen roer seg:nailbiting: Eneste som funker her da, er å se om hjerte fortsatt slår:oops: Så ultralyd på onsdagen neste uke..
Åh glemte hormonell:yuck:

Åh, betryggende å høre at vi er flere med milde symptomer. Kjenner så ofte på at man «skal» være kvalm i løpet av en graviditet, og blir så lett bekymret når jeg ikke har kjent på den kvalmen mange beskriver :nailbiting: Men jeg så et bankende hjerte i uke 8, og har heldigvis ingen grunn til å tro at noe skulle være galt. Så da er det bare å begynne nedtellingen til neste ultralyd! Tror vi må bestille en i uke 13 for å roe nervene mine litt :laughing002:laughing002 Lykke til på ul neste uke!! :Heartred
 
Åh, betryggende å høre at vi er flere med milde symptomer. Kjenner så ofte på at man «skal» være kvalm i løpet av en graviditet, og blir så lett bekymret når jeg ikke har kjent på den kvalmen mange beskriver :nailbiting: Men jeg så et bankende hjerte i uke 8, og har heldigvis ingen grunn til å tro at noe skulle være galt. Så da er det bare å begynne nedtellingen til neste ultralyd! Tror vi må bestille en i uke 13 for å roe nervene mine litt :laughing002:laughing002 Lykke til på ul neste uke!! :Heartred
Føler med deg!!
Bankende hjerte i uke 8 er betryggende:happy::Heartred
Tror nok det blir en ny ul i uke 13-14 her også ja, nå må jeg bare sjekke om det fortsatt er liv der for å roe ned. Takk:Heartred
 
Back
Topp