Stort behov for søvn og generelt sliten og uggen. Fikk noen dager uten kvalme, men kom tilbake for to dager siden. Kanskje litt mildere enn starten av svangerskapet. Er 11+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11+3 i dag. Kvalmen har gitt seg litt den siste uka og har hatt mer overskudd. Kun kvalm om morningen og trøtt om det har skjedd mye på dagen. Men i dag våknet jeg flere ganger av tissefølelse... mistenker urinveisinfeksjon kontant trang til å tisse, å så kom d noen dråper rosa blod i do og på papiret . Har visst lest at det er vanlig. Men skummelt.... og når tar vi kontakt med Lege?
Da må jeg vell vente til i morgen siden jeg allerede har vært på do flere ganger siden jeg sto opp. Får ta en telefon til dem når de åpner..jeg ville levert inn en urinprøve på legekontoret. Midtstrålen av morgenurin. Er fort gjort for dem som jobber på kontoret å sjekke om du har urinveisinfeksjon.
Da må jeg vell vente til i morgen siden jeg allerede har vært på do flere ganger siden jeg sto opp. Får ta en telefon til dem når de åpner..
Hvis det tar seg opp og blir mye mer, ville jeg ha tatt kontakt. Altså at det ikke er rosa lenger, men jeg tror nok det bare kan være en blodåre som har sprukket eller skjøre slimhinner11+3 i dag. Kvalmen har gitt seg litt den siste uka og har hatt mer overskudd. Kun kvalm om morningen og trøtt om det har skjedd mye på dagen. Men i dag våknet jeg flere ganger av tissefølelse... mistenker urinveisinfeksjon kontant trang til å tisse, å så kom d noen dråper rosa blod i do og på papiret . Har visst lest at det er vanlig. Men skummelt.... og når tar vi kontakt med Lege?
Veldig positivt og ha masse symptomer hvertfall11+3 i dag.
Kvalm, trøtt, følsom, lite konsentrasjon, sterke drømmer, må opp å tisse om natta, ømme pupper, "brennende" følelse i venstre lyske, litt bekkensmerter, oppblåst og treg mage.. Får vondt i magemusklene når jeg må nyse Jeg synes jeg har så sterke symptomer at jeg har vært inne på tanken om det kan være tvillinger!?
Skjønner godt du blir litt stresset av å ikke kjenne så mye, og du er ikke alene om det her inne hvertfall10+4. Har mistet helt lyst på kaffe og har vært tidvis veldig trøtt. Var bittelitt uggen før jul, men egentlig ingenting å snakke om. Skjønner at jeg er utrolig heldig, men samtidig har det stresset meg veldig at jeg har så få/milde symptomer.. Skammer meg litt over å si det høyt, men innimellom har jeg vært misunnelig på alle dere som virkelig merker graviditeten på kroppen, for akkurat nå kjenner jeg ingenting
Skjønner godt du blir litt stresset av å ikke kjenne så mye, og du er ikke alene om det her inne hvertfall
Jeg er en av de
9+3/9+1. små uggen inni mellom gjennom dagen, nå har jeg fått en sliten periode igjen, men den har vært bort i hvertfall 2 uker. Lite stikking, litt ømme pupper, men ikke super ømme. Så har jeg en del vondt i korsryggen. Ellers rolig, men blir så redd når det i puppene og stikkingen roer seg Eneste som funker her da, er å se om hjerte fortsatt slår Så ultralyd på onsdagen neste uke..
Åh glemte hormonell
Føler med deg!!Åh, betryggende å høre at vi er flere med milde symptomer. Kjenner så ofte på at man «skal» være kvalm i løpet av en graviditet, og blir så lett bekymret når jeg ikke har kjent på den kvalmen mange beskriver Men jeg så et bankende hjerte i uke 8, og har heldigvis ingen grunn til å tro at noe skulle være galt. Så da er det bare å begynne nedtellingen til neste ultralyd! Tror vi må bestille en i uke 13 for å roe nervene mine litt Lykke til på ul neste uke!!