Symptomer

Samme her. Hadde mye murringer og stikninger en periode. Bortsett fra at jeg er oppblåst og sliter med å få ut luft, så merker jeg nesten ingenting lenger. TUL på tirsdag så da får vi se om alt står bra til.
Det er det jeg også har igjen av symptomer, oppblåst og treg mage! Det trenger jo ikke bety at det er noe galt, men jeg klarer ikke å ikke bli bekymret! Det hjelper ikke på å lese om alle som har opplevd MA.. redd for at det skal skje:(

I dag har jeg syntes å kjenne at bekkenlåsning har kommet snikende :confused:

Nå har kvalmen kommet hos meg. Umiddelbar reaksjon var lettelse da det tyder på at ting går som det skal, men kjenner det her blir tunge dager. I dag klarte jeg meg overraskende bra på jobb i barnehage, har ikke kastet opp ennå, men er redd det kommer snart da jeg kasta opp mye forrige svangerskap. Da vet jeg ikke hvordan det skal gå med bleieskift i barnehage og barn med alt mulig forskjellig i matboksen som stinker. Men vi får se.

Ååh, jeg brakk meg så intenst og lenge her om dagen da jeg måtte skifte en bæsjebleie på jobb :hungover: Håper ikke det varer hele svangerskapet :sorry:

Jeg har sinnsykt ømme bryster, og de har vokst ut av bh'en, og er stramme og egentlig ganske fine:knegg:
Kvalm innimellom på dagen, men oftest på kvelden. Ligamentsmerter og veldig oppblåst, samt uendelig treg mage:hungover:
Har de siste dagene på jobb merket at jeg får litt vondt i korsryggen, og tenkte at dette er starten på bekkenløsning (fikk det tidlig i de to andre svangerskapene), men da startet det med stikkende smerter rundt symfysen:wtf: Kan godt være bare skoene mine, siden jeg står og går hele dagen. Håper hvertfall det:rolleyes:

Jeg har sinnsykt ømme bryster, og de har vokst ut av bh'en, og er stramme og egentlig ganske fine:knegg:
Kvalm innimellom på dagen, men oftest på kvelden. Ligamentsmerter og veldig oppblåst, samt uendelig treg mage:hungover:
Har de siste dagene på jobb merket at jeg får litt vondt i korsryggen, og tenkte at dette er starten på bekkenløsning (fikk det tidlig i de to andre svangerskapene), men da startet det med stikkende smerter rundt symfysen:wtf: Kan godt være bare skoene mine, siden jeg står og går hele dagen. Håper hvertfall det:rolleyes:

Du burde prøve Hoka sko :) de har utrolig god demping. Jeg går hele arbeidsdagen, og skal aldri ha noe annet igjen :happy:

Har sååå stygg smak i munnen! Hjelper ikke å pusse tenner, og jeg blir såååå kvalm av denne stygge smaken. Hadde det likt under forje graviditet.
Også er jeg ganske så sliten, og spiser ofte! Type, frokost, lunsj, noe før middag, så middag, så noe før kvelds og kvelds. Klarer ikke så mye mat før jeg er mett, så er nok derfor jeg spiser ofte.
Og nevnte jeg humørsvingninger?? :D:mad:

Du burde prøve Hoka sko :) de har utrolig god demping. Jeg går hele arbeidsdagen, og skal aldri ha noe annet igjen :happy:

Flere jeg kjenner som lovpriste disse skolene under graviditeten! Skal kjøpe meg et par jeg også tenkte jeg:D

Ååh, jeg brakk meg så intenst og lenge her om dagen da jeg måtte skifte en bæsjebleie på jobb :hungover: Håper ikke det varer hele svangerskapet :sorry:
Åå huff, så forferdelig. Jeg er heldigvis veldig god å puste med munnen når jeg skifter for jeg kan brekke meg av sånt til vanlig også om jeg puster inn med nesa. Men ikke sikkert det holder hvis kvalmen blir verre. Veldig kjedelig å brekke seg når en står der med barna liksom..

Veldig lite symptomer

Ømme bryster, kvalm når det er en stund siden måltid, trøtt og ligament smerter :wtf:

Åå huff, så forferdelig. Jeg er heldigvis veldig god å puste med munnen når jeg skifter for jeg kan brekke meg av sånt til vanlig også om jeg puster inn med nesa. Men ikke sikkert det holder hvis kvalmen blir verre. Veldig kjedelig å brekke seg når en står der med barna liksom..

Ja, det var ikke noe særlig gøy. Heldigvis var barnet opptatt av noe annet og så bort, så jeg tror ikke h*n fikk det med seg :rolleyes:

Når jeg ikke er kvalm er jeg så sulten, men det meste av mat får ikke bort sulten. Det er intens sult hele tiden sett bort fra når jeg er kvalm eller spiser et stort, fett måltid. Det er frustrerende! :nailbiting:

Når jeg ikke er kvalm er jeg så sulten, men det meste av mat får ikke bort sulten. Det er intens sult hele tiden sett bort fra når jeg er kvalm eller spiser et stort, fett måltid. Det er frustrerende! :nailbiting:
Jeg og er sulten heele tiden. Problemet her er at jeg blir kvalm når jeg er sulten, så må spise jevnt gjennom dagen. Litt vanskelig på jobb til tider. Har kjeks i sekken så av og til får jeg akutt behov og må skynde meg inn å spise noen:hilarious:

10+4 i dag og veldig varierende form! Våkner alt for trøtt, tissetrengt hver dag. Kvalm om jeg ikke spiser hver halvtime, og har også "stygg" smak i munnen uansett hva jeg spiser:bored: Men så er plutselig alt fint en dag! :p Rare greier.

10+4 i dag og veldig varierende form! Våkner alt for trøtt, tissetrengt hver dag. Kvalm om jeg ikke spiser hver halvtime, og har også "stygg" smak i munnen uansett hva jeg spiser:bored: Men så er plutselig alt fint en dag! :p Rare greier.
Kjenner meg igjen i det med svingende dagsform! Slitsomt å aldri vite hvor på skalaen man er, hehe.

Jeg har begynt å hikke litt de siste dagene :p

Jeg jobber i barnehage og nå sliter jeg veldig :hilarious::hilarious: er kvalm oppblåst og helt på tur! Barna spurte om jeg hadde baby i magen i dag:hilarious::hilarious: er 7 uker gravid liksom! Er veldig varmt i dag så går jo med kjole så magen strutter jo ut for er så oppblåst! Måtte bare si det var mye god mat der! :shy:

10+5 i dag og de siste dagene har jeg begynt å bli sinnsykt kvalm etter jeg har spist. Kvalmen avtok litt i uke 9, men fra uke 10 kom den tilbake igjen enda værre. Trodde det skulle gå over rundt disse ukene :sorry:

10+5 i dag og de siste dagene har jeg begynt å bli sinnsykt kvalm etter jeg har spist. Kvalmen avtok litt i uke 9, men fra uke 10 kom den tilbake igjen enda værre. Trodde det skulle gå over rundt disse ukene :sorry:

Her også tok kvalmen seg opp betraktelig helt på slutten av uke 9 og starten av uke 10, trodde også man var «over toppen» i uke 8-9?? Er 10+2 i dag.

Back
Topp