Symptomer

Våkner hver morgen alt for tidlig av en vond sult følelse og blir veldig uvel når jeg ikke spiser når kroppen ber meg spise, og det ber den meg om ofte. Her er foreløpig polarbrød redningen.
Dette er vel litt standard graviditetstegn?
Er også veldig spesifikt hva jeg vil/klarer å spise. Mye som gir avsmak

Våkner hver morgen alt for tidlig av en vond sult følelse og blir veldig uvel når jeg ikke spiser når kroppen ber meg spise, og det ber den meg om ofte. Her er foreløpig polarbrød redningen.

Er nok ganske vanlig når man er gravid ja. Har det ofte sånn selv. Enten våkner jeg tidlig av at jeg må tisse, eller så våkner jeg tidlig og er skrubbsulten! Som oftest en kombinasjon :hilarious:
Er også veldig spesifikt hva jeg vil ha og ikke :p

Samme her! Våknet en morgen av lukta at sambo varmet pizzabiter i ovnen, da fikk han høre det:hungover: Det er mye som lukter vondt og intenst for tiden:wtf:

Her røyter jeg som bare det for tiden. Trodde håret skulle bli tykkere jeg??:wideyed:
Jeg mista over halve håret under forrige svangerskap :-(

Jeg også våkner tidlig og er så sulten at det gjør vondt, altså magen vrir seg etter mat! :oops:

I natt sov jeg gjennom hele natta for første gang på fem uker! Var SÅ deilig.

Ellers har uggenheten roet seg veldig. Innimellom blir jeg bekymret fordi jeg kjenner så lite- men da tar det alltid typ kun 2minutter før det plutselig stikker til i mage/livmor igjen, haha.

Noen som opplever tilsvarende?

Vanvittig oppblåst i dag. Har skikkelig vonde luftsmerter herfra til månen :yuck: Sitter helt øverst i magen og har tungt for å puste. Håper det gir seg snart

Vanvittig oppblåst i dag. Har skikkelig vonde luftsmerter herfra til månen :yuck: Sitter helt øverst i magen og har tungt for å puste. Håper det gir seg snart

Krysser fingrene for rask bedring. Jeg hadde skikkelige luftsmerter i natt, kjentes ut som rier! Varte en time ca, og ikke hatt det siden..

Krysser fingrene for rask bedring. Jeg hadde skikkelige luftsmerter i natt, kjentes ut som rier! Varte en time ca, og ikke hatt det siden..
Uff, luftsmerter kan være helt forferdelig! Har ligget på sofaen nå i fosterstilling med varmeflaske på magen i 3 timer, og først nå har det begynt å gi seg :wacky:

Uff, luftsmerter kan være helt forferdelig! Har ligget på sofaen nå i fosterstilling med varmeflaske på magen i 3 timer, og først nå har det begynt å gi seg :wacky:

åå det varte så lenge ja :(

Jeg har skikkelig halsbrann og er trøtt hele tiden.

Vært sinnsykt kvalm hele døgnet i 3 uker nå. Noen dager helt sengeliggende og føler jeg skal dø. Håper det gir seg snart..:smiley-angelic001

I dag har jeg vært helt symptomfri :) er det hver dag på dagtid! Så kommer kvelden med murringer og ømme bryst pluss oppblåsthet! En evighet siden jeg har vært på toalettet også:dead:

Nå har kvalmen kommet hos meg. Umiddelbar reaksjon var lettelse da det tyder på at ting går som det skal, men kjenner det her blir tunge dager. I dag klarte jeg meg overraskende bra på jobb i barnehage, har ikke kastet opp ennå, men er redd det kommer snart da jeg kasta opp mye forrige svangerskap. Da vet jeg ikke hvordan det skal gå med bleieskift i barnehage og barn med alt mulig forskjellig i matboksen som stinker. Men vi får se.

Her har neste alle symptomene plutselig forsvunnet, så jeg er litt bekymret:sorry: redd for å ikke finne noe liv på ul, på mandag..

Sliter mye med luft jeg også Såååå slitsomt.

Her har neste alle symptomene plutselig forsvunnet, så jeg er litt bekymret:sorry: redd for å ikke finne noe liv på ul, på mandag..

Samme her. Hadde mye murringer og stikninger en periode. Bortsett fra at jeg er oppblåst og sliter med å få ut luft, så merker jeg nesten ingenting lenger. TUL på tirsdag så da får vi se om alt står bra til.

Back
Topp