Symptomer

Mye mindre en hva jeg har hatt alle de gangene jeg har trodd jeg var gravid,murringer,småkvalm,trøtt,oppblåst,føler meg dobbelt så tung som jeg er! Vondt i bekkenet men ikke noe som plager meg spesielt enda :love7
 
Stinne bryst, og oppblåst mage. Litt murringer i livmor, men ikke mensensmerter. Mer «stikk» liksom :) Har vært uggen i formen de siste dagene.
 
Jeg har hatt ømme pupper litt av og på, uggen av og på (oftest kommer det på kvelden), fryser, stikkning og mensmurringer i magen, litt øm korsrygg, trøtt. Men ikke noe i veldig stor grad. Nesten litt bekymret for at ikke alt er ok. Hvertfall med bakgrunn med BO. Krysser fingrene for at symptomene tar seg opp i uke 5-6. i dag er jeg bare 4+0 ;) er vel litt tidlig å ha sterke symptomer også`?
 
Stikninger høyre side i magen, så det er vel der det jobbes :)
Puppene har vært litt annerledes denne syklusen, men ikke så nevneverdig.
Litt ekstra trøtt, og håper kvalmen ikke kommer denne runden,den kom i uke 6 sist.
 
Stikker i magen spesielt når jeg reiser meg for fort. Øm i rygg og bryst, litt trøtt. Men ikke så enormt merkbare symptomer :)
 
Det er nesten så jeg håper på kvalme denne gangen, da jeg ikke hadde det sist da jeg hadde MA. :oops:
 
Jeg har veldig mye mensmurringer:meh: andre som har det..?? kjennes ut som om TR er på vei.. er og kvalm, oppblåst og øm ytterste i puppene.. Men syns det med mensmurringer er litt ekkelt, kan ikke huske at jeg hadde det i tidligere svangerskap.. :shy:
 
Er bare 4+3, men kjenner at jeg allerede er litt uggen i formen. Sliten og trøtt, småkvalm hele tiden. Er glad for symptomer da :D
 
Er bare 4+3, men kjenner at jeg allerede er litt uggen i formen. Sliten og trøtt, småkvalm hele tiden. Er glad for symptomer da :D

Jeg også, men kanskje det bare er innbilning siden jeg vet det er det som venter meg :p
 
Jeg har igrunnen ingen symptomer. Kanskje biiiiittelitt øm ytterst i puppene men det er hvis jeg klemmer ganske hardt på dem... og kanskje bittelitt mensaktige murringer. Men er så lite. Hadde ikke trodd jeg var gravid hvis det ikke var for uteblitt mens og positiv test.
 
Litt trøtt, litt murringer, litt ekstra sulten, litt ømme bryst, og ellers er alt akkurat som de månedene jeg ikke har vært gravid :hilarious: TMI: Den eneste forskjellen er at jeg har eggehviteaktig utflod, ikke kremete som jeg pleier å ha o_O
 
Herregud, niplene mine er helt forferdelig vonde nå:arghh::wacky:
 
Last edited:
Rennende nese på dagen og tett på kvelden, irriterende da en ikke skal bruke nesespray.. ellers mer emosjonell, begynte å gråte når jeg leste nyheter sist uke å tenkte at kansje jeg er gravid :laughing002
 
Back
Topp