Symptomer

Her også tok kvalmen seg opp betraktelig helt på slutten av uke 9 og starten av uke 10, trodde også man var «over toppen» i uke 8-9?? Er 10+2 i dag.
Jeg har vært bedre i en ukes tid, men nå fra 9+6 til 10+3 har jeg plutselig vært uggen igjen. Rare greier!

Jeg og er sulten heele tiden. Problemet her er at jeg blir kvalm når jeg er sulten, så må spise jevnt gjennom dagen. Litt vanskelig på jobb til tider. Har kjeks i sekken så av og til får jeg akutt behov og må skynde meg inn å spise noen:hilarious:
Huff. Det skal ikke være lett! :hungover::hilarious: Ja lurt å spise jevnt! Her klarer jeg ikke tanken på mat enkelte dager... Det er kjedelig. Gleder meg til den dagen det roer seg litt. :joyful:

Jeg merker veldig lite til stikkinger og murringer i livmoren. Typ ingenting. Var på ultralyd i 8+3, er nå 9+4, og da så alt fint ut. Er det flere som ikke merker noe til det? Jeg har kvalme og ømme pupper og dårlig matlyst og mye av de andre symptomene, men altså ikke det.

Jeg merker veldig lite til stikkinger og murringer i livmoren. Typ ingenting. Var på ultralyd i 8+3, er nå 9+4, og da så alt fint ut. Er det flere som ikke merker noe til det? Jeg har kvalme og ømme pupper og dårlig matlyst og mye av de andre symptomene, men altså ikke det.
Jeg har nesten ikke hatt noen ting av det heller, og det lille jeg har hatt ga seg rundt uke 9. Har vært på ultralyd to ganger og sett en frisk bebis :) Spurte gynekologen min om det, og han sa at livmoren fint kan vokse uten at man merker så mye. Husker det fra første graviditet også, at jeg hele tiden gikk og ventet på murring og strekking. 10+5 i dag :)

Sulten! Men manglende matlyst. Må likevel spise ett eller annet nesten hver time, ellers så kommer kvalmen. Om det går for lang tid skriker og bråker magen Lurer nesten på om det er flere der inne. TUL til torsdag. Er da 9+0.

Jeg har heller nesten ingenting av dette. Svake mensenaktige følelser i livmoren en sjelden gang. Og kan føle litt "strekk" av og til når jeg reiser jeg. Har knapt hatt stikkinger i det hele tatt og det har jeg merkelig nok en del av hver syklus når jeg ikke var gravid. Er 8+0 nå og begge kirsebærene mine hadde det helt fint for 6 dager siden på TUL :joyful::Heartred:Heartred

• Liker
Reactions: HCS
Må spise konstant for å holde kvalmen i sjakk:hungover: Slitsomt! Eller utrolig trøtt mellom kl 15-18, det går dessverre ut over den lille tiden jeg har med frøkna før hun legger seg:( Ellers varierende ømme pupper og oppblåst mage.

Er det andre enn meg som IKKE føler seg hormonell i det hele tatt? Føler meg nesten mer stabil enn til vanlig :laughing002

Her er det klart forholdet til mat og uvel følelse med til tider brekninger som er mest utfordrende. Men det er så klart absolutt ingenting å klage på i det hele tatt. :happy:

Er det andre enn meg som IKKE føler seg hormonell i det hele tatt? Føler meg nesten mer stabil enn til vanlig :laughing002

Her er det klart forholdet til mat og uvel følelse med til tider brekninger som er mest utfordrende. Men det er så klart absolutt ingenting å klage på i det hele tatt. :happy:

Føler meg heller ikke hormonell. Syns ofte det blir verre senere i graviditeten, men er kanskje bare fordi jeg da i tillegg er sliten og dritt lei :P

Jeg tror at jeg ikke er det... men så begnynner jeg plutselig å grine for helt sånne "ingenting-ting", så det ligger nok litt og lusker, haha!

Føler meg heller ikke hormonell. Syns ofte det blir verre senere i graviditeten, men er kanskje bare fordi jeg da i tillegg er sliten og dritt lei :p
Jeg tror at jeg ikke er det... men så begnynner jeg plutselig å grine for helt sånne "ingenting-ting", så det ligger nok litt og lusker, haha!
Hehe det slår meg sikkert plutselig som en bombe!:hilarious:

Gjerne ikke akkurat et symptom, men er det andre enn meg som totalt har mistet konsentrasjonen etter de ble gravid?

Klarer ikke lengre engang å se favorittserier alene uten å falle ut/gjøre andre ting samtidig :hilarious:

Jeg er heller ikke hormonell, men er generelt lite hormonell til vanlig også og rundt PMS tider så tror ikke jeg påvirkes av hormonene på den måten :happy:

Jeg er heller ikke hormonell, men er generelt lite hormonell til vanlig også og rundt PMS tider så tror ikke jeg påvirkes av hormonene på den måten :happy:
Samme her! Ble heller ikke påvirket av IVF medisineringen, så kanskje det spiller en rolle at vi mennesker bare reagerer veldig ulikt på hormoner. Veldig interessant! :pompus: Jeg er en veldig sensitiv person, derfor trodde jeg at jeg skulle reagere mer. Men bra jeg slipper enda mer nå. :hilarious:

Samme her! Ble heller ikke påvirket av IVF medisineringen, så kanskje det spiller en rolle at vi mennesker bare reagerer veldig ulikt på hormoner. Veldig interessant! :pompus: Jeg er en veldig sensitiv person, derfor trodde jeg at jeg skulle reagere mer. Men bra jeg slipper enda mer nå. :hilarious:

Det der har jeg også tenkt en del på, at toleransen for hormoner (og medisiner) er ulikt fra person til person. Når jeg hadde egguttak fikk jeg en cocktail med smertestillende med beskjed om at det kunne gjøre meg veldig døsig. Hun i rommet ved siden av måtte hjelpes inn og ut av uttaket fordi hun ikke kunne gå på egenhånd, men jeg kjente virkelig ingenting. Sykepleieren så litt rart på meg og stusset over at jeg ikke kjente noe som helst :p

Det der har jeg også tenkt en del på, at toleransen for hormoner (og medisiner) er ulikt fra person til person. Når jeg hadde egguttak fikk jeg en cocktail med smertestillende med beskjed om at det kunne gjøre meg veldig døsig. Hun i rommet ved siden av måtte hjelpes inn og ut av uttaket fordi hun ikke kunne gå på egenhånd, men jeg kjente virkelig ingenting. Sykepleieren så litt rart på meg og stusset over at jeg ikke kjente noe som helst :p
Haha helt likt med meg! Jeg følte meg alt for klar! Heldigvis var det nok til å ta smertene selvom jeg veldig klar i hodet forsatt. Hadde fått ekstra beroligende også. Er utrolig interessant hvor forskjellig vi mennesker reagerer på ulike ting. :pompus:

Puppene føles av og til sprengte ut, spesielt når jeg ligger på siden. Det er ikke behagelig; kan våkne av det på natta! Nå først har jeg begynt å tisse hele tiden + på natten. Kvalmen har roet seg noe sykt, men jeg er sykt sulten hele tiden! Ingenting metter meg for tiden. Halsbrannen er også tilbake etter noen uker uten. Woho!

Back
Topp