Symptomer

Er 6+1 i dag og symptomene nå er:
Ømme bryster og større/ litt mørkere knopper.
Trøtt!
Opplåst og mye luft i magen på kveld og morgen.
Svimmelhet når jeg reiser meg.
Lett sulten igjen.
Litt kvalm innimellom.
Av og til litt murringer i magen.
Plutselig hormonelle utbrudd hvor latter går over i gråt.
Avsmak på enkelte ting.
God luktesans.
Har nyst flere ganger daglig i over 2 uker! Det er veldig uvanlig for meg, og jeg er ikke allergisk mot noe. Flere som nyser?

Trøtt!
Lett sulten igjen.
Litt kvalm innimellom.
Avsmak på enkelte ting.
God luktesans.
Har nyst flere ganger daglig i over 2 uker! Det er veldig uvanlig for meg, og jeg er ikke allergisk mot noe. Flere som nyser?
Jeg nyser også, tror jeg gjorde det i forrige svangerskap òg...

Jeg nyser også mye!

Tror puppene mine også er blitt større nå, for jeg passer min største BH nå. I tillegg matcher puppene mine hverandre, den venstre puppen har endelig blitt like stor som den andre, haha! :hilarious:

5+1

Kald og varm om en annen
Nyser
Forsterket luktesans
Tretthet
Temperamentsfull/kort lunte
Andpusten
Ekstremt sulten eller null matlyst

Trøtt!
Lett sulten igjen.
Litt kvalm innimellom.
Avsmak på enkelte ting.
God luktesans.

jeg nyser også :p

6+6 og har vært småkvalm hele dagen nå fra 6+2. Nå har den altfor gode luktesansen slått inn også, så kvalmen øker og lite frister selv om jeg egentlig helst vil spise hele tiden. Og dødstrøtt!:singing:

Jeg reagerer SÅ på røyklukt! Nettopp vært ute og spist lunsj med jobben, og måtte virkelig jobbe med meg selv for å klare å blokke ut røyklukta på uteserveringa. Sliter også veldig med kollektivtrafikk, viser det seg.

I dag kastet jeg opp helt uten forsvarsel, var ikke et snev av kvalme å kjenne hverken før eller etter jeg kastet opp. Har hatt lignende episoder de siste dagene, med plutselig brekninger uten kvalme. Er redd for å kaste opp midt blant folk, som på butikken, på jobb, kollektivtransport eller lignende. Normalt??

Er 14 dpo i dag. Har skikkelig murringer som kommer og går, og det blir noe verre utover kvelden. Det er litt ubehagelig, men så gir det seg igjen og jeg er helt fin. Kjennes ut som litt kraftige voksesmerter. Er det normalt å kjenne at det jobbes så mye i livmora så tidlig? :oops:
Jeg kjente det helt fra 7dpo og ut uke 4. Har roet seg litt nå og er 5+2. Kjenner det litt, men ikke like mye stikking. Nå har brystene overtatt!

I dag kastet jeg opp helt uten forsvarsel, var ikke et snev av kvalme å kjenne hverken før eller etter jeg kastet opp. Har hatt lignende episoder de siste dagene, med plutselig brekninger uten kvalme. Er redd for å kaste opp midt blant folk, som på butikken, på jobb, kollektivtransport eller lignende. Normalt??
Åh, så ekkelt! Uten kvalmen blir slikt veldig uforutsigbart, ja. :sick009

Jepp! :greet025 Våkna 05 i dag, skulle gjeeeerne sovet lenger
Jeg våkna «bare» klokka 6 hahaha! Problemet er jo når jeg legger meg alt for sent.... ligger på sofaen store deler av ettermiddagen og er sååå trøtt og lengter etter senga. Men så kvikner jeg til mot kvelden!

I dag er jeg sulten, uggen/småkvalm, har treg mage, er oppblåst, enda mer sulten, «giddalaus» og har kjempesåre pupper. Åh kan ikke glemme trøtt også! :rolleyes:

I går begynte jeg å kjenne på noe som likner forkjølelse, men føler meg bedre i dag på den fronten. Var tett i nesa, hadde hodeverk og var ganske varm i følge samboer. Men det var kortvarig! :joyful:

Nytt symptom: Blør lettere neseblod :wtf:

Noen som har fått bedre negler? Mine vokser skikkelig fort for tiden, og de er harde! Jeg har hele livet hatt supertynne negler som bøyes lett og knekker. Dette er en fin forandring! :joyful:

Her røyter jeg som bare det for tiden. Trodde håret skulle bli tykkere jeg??:wideyed:

Back
Topp