Helt klartÅh, gud så slitsomt.. ![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klartÅh, gud så slitsomt.. ![]()
Sliter med søvn om natta, og sover heller ikke noe særlig på dagen... Håper det retter seg snart.Tror gravide er som babyer: søvn avler søvn. Jeg sover så mye jeg kan. Hadde to power naps her om dagen, og fikk 8,5t på natten. Sov likevel en nap dagen etterpåjammen ikke lett å kombinere med en toåring og full jobb
Og så er jeg så tungpustet!
ser virkelig frem til å ha litt mer energi!
Hoppet i dusjen men ble andpusten av å stå oppreist, så nå ligger jeg på sofaen igjen, nydusjet, og tar det helt med ro 
I dag følte jeg meg veldig gravid. Jeg heiv i meg 4 knekkebrød og 4 brødskiver på under en halvtime, men ble ikke mett. Rett etterpå sovnet jeg på sofaen i svett treningstøy og snorket en times tid. Da jeg våknet var jeg så tørst at jeg heiv i meg en liter vann. Deretter ble jeg så kvalm av alle luktene rundt meg, inkludert mitt svette treningstøy, at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av megHoppet i dusjen men ble andpusten av å stå oppreist, så nå ligger jeg på sofaen igjen, nydusjet, og tar det helt med ro
![]()

Jeg og har i perioder ganske vondt i korsryggen! Er 4+6. Tror det hjelper med turJeg har så innmari vond og støl korsrygg. Er 4+4. Flere som har det? Noen tips til hva man kan gjøre for å lindre?
Haha! FantastiskI dag følte jeg meg veldig gravid. Jeg heiv i meg 4 knekkebrød og 4 brødskiver på under en halvtime, men ble ikke mett. Rett etterpå sovnet jeg på sofaen i svett treningstøy og snorket en times tid. Da jeg våknet var jeg så tørst at jeg heiv i meg en liter vann. Deretter ble jeg så kvalm av alle luktene rundt meg, inkludert mitt svette treningstøy, at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av megHoppet i dusjen men ble andpusten av å stå oppreist, så nå ligger jeg på sofaen igjen, nydusjet, og tar det helt med ro
![]()

Haha!Bikkja kom i skade for å legge albuen på puppen min, og jeg begynte å grine av smerte. Stakkars lille (38kg+ hehe) pelsklingen min snek seg betuttet bort. Jeg hylte jo til, og skrek «få ham av- få ham AV!!!»
Vet ikke hvem som ble mest forskrekka- bikkja eller mann! Men tror det blir en stund til sistnevnte prøver seg på noe, haha!
Våknet for 15 minutter siden av at katta skulle GÅ over brystet mitt. Herreguuuud jeg skrek! Hun er litt overvektig fra tidligere eiere, så de kiloene hjalp ikke heller. 
Sliter med søvn om natta, og sover heller ikke noe særlig på dagen... Håper det retter seg snart.
første gang på flere uker. Har vært uggen helt til nå. Frista til og med med kaffe i dag! Blir litt bekymret, men har lest at det kan gå veldig opp og ned, så håper alt går bra! (7+1)Ganske lite symptomer på dagtid! De kommer på kvelden med oppblåsthet og kvalme osv osv! Ser jo ut som jeg er høygravid allerede nå på kveldene, bare i starten av 5 uke nå![]()

Ja det har vært helt forferdelig de siste dageneJeg er også skikkelig opplåst på kvelden, bare 4+5. Får ikke igjen knappen på buksa![]()
så nå Harberg bestilt meg flere tightser
for jeg orker ikke jobbe i barnehage og gå med trange olabukser

Jeg er 7+4 idag, og har vært bedre de siste dagene. Nå er uggenheten litt tilbake- passer dårlig mtp at svigers kommer om 20min, og jeg skal steke vafler.... Vi skal ikke si noe før neste helg- håper IKKE dette er dagen jeg begynner å spy!I dag våknet jeg og følte meg helt finførste gang på flere uker. Har vært uggen helt til nå. Frista til og med med kaffe i dag! Blir litt bekymret, men har lest at det kan gå veldig opp og ned, så håper alt går bra! (7+1)
Uffa meienJeg er 7+4 idag, og har vært bedre de siste dagene. Nå er uggenheten litt tilbake- passer dårlig mtp at svigers kommer om 20min, og jeg skal steke vafler.... Vi skal ikke si noe før neste helg- håper IKKE dette er dagen jeg begynner å spy!
masse lykke til! Håper ikke vafellukta tar helt knekken på deg