Symptomer

Tror gravide er som babyer: søvn avler søvn. Jeg sover så mye jeg kan. Hadde to power naps her om dagen, og fikk 8,5t på natten. Sov likevel en nap dagen etterpå :arghh: jammen ikke lett å kombinere med en toåring og full jobb
Sliter med søvn om natta, og sover heller ikke noe særlig på dagen... Håper det retter seg snart.

Føler meg såå uggen og rar. Er trøtt, sulten, uggen (nesten-kvalm), litt halsbrann, boblende mage, etc. Men har endelig fått litt løsere mage tilbake etter lang tid med tette rør. :hilarious: Og så er jeg så tungpustet! :oops: Har heller ikke lyst å gjøre noe, vil bare ligge på sofa eller se på TV. Har prøvd å komme meg ut i frisk luft og det hjelper definitivt på uggenheten.

Jeg føler meg litt tungpustet til tider, og veldig trøtt. :confused:

Tungpustet her også! Tett i nesa, oppblåst, kvalm og uggen, trøtt. Føler meg egentlig jevnt over slakk i formen :dead: ser virkelig frem til å ha litt mer energi!

I dag følte jeg meg veldig gravid. Jeg heiv i meg 4 knekkebrød og 4 brødskiver på under en halvtime, men ble ikke mett. Rett etterpå sovnet jeg på sofaen i svett treningstøy og snorket en times tid. Da jeg våknet var jeg så tørst at jeg heiv i meg en liter vann. Deretter ble jeg så kvalm av alle luktene rundt meg, inkludert mitt svette treningstøy, at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg :yuck: Hoppet i dusjen men ble andpusten av å stå oppreist, så nå ligger jeg på sofaen igjen, nydusjet, og tar det helt med ro :hilarious:

I dag følte jeg meg veldig gravid. Jeg heiv i meg 4 knekkebrød og 4 brødskiver på under en halvtime, men ble ikke mett. Rett etterpå sovnet jeg på sofaen i svett treningstøy og snorket en times tid. Da jeg våknet var jeg så tørst at jeg heiv i meg en liter vann. Deretter ble jeg så kvalm av alle luktene rundt meg, inkludert mitt svette treningstøy, at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg :yuck: Hoppet i dusjen men ble andpusten av å stå oppreist, så nå ligger jeg på sofaen igjen, nydusjet, og tar det helt med ro :hilarious:

Hahahaha, du er gravid ja! :hilarious::hilarious:

Haha! Fantastisk :laughing001

Jeg har mye ubehag i magen og er utrolig trett om dagene. Ikke noe særlig å jobbe langvakter på 14 timer.. men må nok bare venne meg til deto_O Får av og til menslignende smerter som jeg blir litt stressa av, men det er nok helt normalt:shy:

På kveldstur med hundene kom kvalmen skikkelig tilbake etter å ha vært fraværende noen dager, bare mye verre nå.
Det var ikke en hyggelig tur. Ble gående og brekke meg og gulpe og rape med tårer i øynene fordi jeg ble så kvalm. Følte meg veldig delikat altså.
Ligger nå i senga og sliter fortsatt med kvalmen.
Jeg kan godt være kvalm altså, men håper virkelig ikke at det blir så ille at jeg sliter med å gå tur eller være i aktivitet.

Bikkja kom i skade for å legge albuen på puppen min, og jeg begynte å grine av smerte. Stakkars lille (38kg+ hehe) pelsklingen min snek seg betuttet bort. Jeg hylte jo til, og skrek «få ham av- få ham AV!!!»

Vet ikke hvem som ble mest forskrekka- bikkja eller mann! Men tror det blir en stund til sistnevnte prøver seg på noe, haha!

Bikkja kom i skade for å legge albuen på puppen min, og jeg begynte å grine av smerte. Stakkars lille (38kg+ hehe) pelsklingen min snek seg betuttet bort. Jeg hylte jo til, og skrek «få ham av- få ham AV!!!»

Vet ikke hvem som ble mest forskrekka- bikkja eller mann! Men tror det blir en stund til sistnevnte prøver seg på noe, haha!
Haha! :hilarious: Våknet for 15 minutter siden av at katta skulle GÅ over brystet mitt. Herreguuuud jeg skrek! Hun er litt overvektig fra tidligere eiere, så de kiloene hjalp ikke heller. :arghh:

Ganske lite symptomer på dagtid! De kommer på kvelden med oppblåsthet og kvalme osv osv! Ser jo ut som jeg er høygravid allerede nå på kveldene, bare i starten av 5 uke nå :hilarious::hilarious:

I dag våknet jeg og følte meg helt fin :nailbiting: første gang på flere uker. Har vært uggen helt til nå. Frista til og med med kaffe i dag! Blir litt bekymret, men har lest at det kan gå veldig opp og ned, så håper alt går bra! (7+1)

Ganske lite symptomer på dagtid! De kommer på kvelden med oppblåsthet og kvalme osv osv! Ser jo ut som jeg er høygravid allerede nå på kveldene, bare i starten av 5 uke nå :hilarious::hilarious:

Jeg er også skikkelig opplåst på kvelden, bare 4+5. Får ikke igjen knappen på buksa:laughing002

Jeg er også skikkelig opplåst på kvelden, bare 4+5. Får ikke igjen knappen på buksa:laughing002
Ja det har vært helt forferdelig de siste dagene :hilarious: så nå Harberg bestilt meg flere tightser:laughing001 for jeg orker ikke jobbe i barnehage og gå med trange olabukser:laughing002
Blir tights ogbstrømpebukser i 8 mnd nå:laughing005

I dag våknet jeg og følte meg helt fin :nailbiting: første gang på flere uker. Har vært uggen helt til nå. Frista til og med med kaffe i dag! Blir litt bekymret, men har lest at det kan gå veldig opp og ned, så håper alt går bra! (7+1)
Jeg er 7+4 idag, og har vært bedre de siste dagene. Nå er uggenheten litt tilbake- passer dårlig mtp at svigers kommer om 20min, og jeg skal steke vafler.... Vi skal ikke si noe før neste helg- håper IKKE dette er dagen jeg begynner å spy!

Jeg er 7+4 idag, og har vært bedre de siste dagene. Nå er uggenheten litt tilbake- passer dårlig mtp at svigers kommer om 20min, og jeg skal steke vafler.... Vi skal ikke si noe før neste helg- håper IKKE dette er dagen jeg begynner å spy!
Uffa meien :yuck: masse lykke til! Håper ikke vafellukta tar helt knekken på deg :smug:

Back
Topp