Symptomer

Jeg pleier aldri å ha noe særlig kviser, får kanskje én eller to når jeg har mensen, ellers ingen. Nå har jeg kviser nesten hele tiden! Ikke veldig mange, men fortsatt mer enn jeg er vant til :wtf: Så fort en kvise forsvinner så dukker det opp en ny... :wtf:
Jeg også! Jeg har ikke hatt skikkelige kviser siden tenårene, men nå har jeg det ene kviseutbruddet etter det andre. Fått skikkelig fet hud også :yuck:

Jeg også! Jeg har ikke hatt skikkelige kviser siden tenårene, men nå har jeg det ene kviseutbruddet etter det andre. Fått skikkelig fet hud også :yuck:

Det er skikkelig frustrerende :bag: Lurer på om det kommer til å være sånn hele graviditeten eller om det kommer til å roe seg... håper på det siste :p

Det er skikkelig frustrerende :bag: Lurer på om det kommer til å være sånn hele graviditeten eller om det kommer til å roe seg... håper på det siste :p
Enig! Foreløpig tror jeg ingenting på denne gravid-gløden man liksom skal få i hvert fall :p Føler meg bare styggere :hilarious:

4+1: jeg er veldig oppblåst på kvelden, ser ut som jeg er mange mnd på vei allerede:laughing002 For et par dager siden smakte plutselig kaffe skikkelig vondt, og jeg som pleier å kose meg med en kopp hver morgen:schocked028 Ellers mer trøtt, vond korsrygg og mye større pupper..

Enig! Foreløpig tror jeg ingenting på denne gravid-gløden man liksom skal få i hvert fall :p Føler meg bare styggere :hilarious:

Jeg leste et sted at hvis man får jente så stjeler jenta all skjønnheten til mor i svangerskapet, og hvis man får gutt så gløder man. :hilarious: Det stemmer sikkert ikke, men litt artig tanke likevel :hilarious:

Jeg leste et sted at hvis man får jente så stjeler jenta all skjønnheten til mor i svangerskapet, og hvis man får gutt så gløder man. :hilarious: Det stemmer sikkert ikke, men litt artig tanke likevel :hilarious:
Haha, ja har hørt det jeg også. Tror ikke det stemmer, men spennende å se da! Har fått ekstremt fett hår også, og det er en problemstilling jeg aldri har hatt før :hilarious:

Haha, ja har hørt det jeg også. Tror ikke det stemmer, men spennende å se da! Har fått ekstremt fett hår også, og det er en problemstilling jeg aldri har hatt før :hilarious:

Det blir spennende å se ja! :p
Får lettere fett hår jeg også nå, er heldigvis ikke helt ekstremt da. Normalt holder det med å vaske håret en gang i uken her, men nå må jeg vaske det to ganger i uken. Så det kunne vært verre :happy:

Jeg har ikke spist kake idag, på grunn av kvalmen. Men jeg har så lyst på kake! Fikk med meg litt hjem, vurderer å trosse kvalmen å spise ett kakestykke likevel.... er det verdt det tro? :P

Mannen kan ikke ha arbeidsbuksa si på soverommet lenger... har aldri kjent at den lukter metallisk før nå, men nå føler jeg at hele rommet stinker av buksa hans.. :hilarious:

Jeg har ikke spist kake idag, på grunn av kvalmen. Men jeg har så lyst på kake! Fikk med meg litt hjem, vurderer å trosse kvalmen å spise ett kakestykke likevel.... er det verdt det tro? :p

Prøv en liten bit, kanskje det hjelper litt? :happy:

Mannen kan ikke ha arbeidsbuksa si på soverommet lenger... har aldri kjent at den lukter metallisk før nå, men nå føler jeg at hele rommet stinker av buksa hans.. :hilarious:

Æsj ja, den har blitt parkert på vaskerommet her også. Så vidt han får komme inn i hus med den. Fysj!!

Æsj ja, den har blitt parkert på vaskerommet her også. Så vidt han får komme inn i hus med den. Fysj!!

De lukter helt forferdelig nå! Han flira når jeg kom ut av soverommet med buksene hans og sa «du må finne et nytt hjem til disse, de må iallfall ut av soverommet». :hilarious:

De lukter helt forferdelig nå! Han flira når jeg kom ut av soverommet med buksene hans og sa «du må finne et nytt hjem til disse, de må iallfall ut av soverommet». :hilarious:

Synes det er utrolig at luktesansen er så god når jeg samtidig er så mye tett i nesa:laughing002

Jeg merka ikke noe forskjell på mine to.. Ei jente og en gutt :P

Jeg er sinnsykt oppblåst og tett i nesa! Har også noen stikk og murring.. Og så har jeg knappest sovet siden jeg fant ut jeg var gravid for to dager siden.. men det er nok mest fordi jeg er så giret :rolleyes::D

Jeg har siden igår hatt en mage som romler hele tiden, og er løs i magen.... Mest vant til at man blir hard... Så ubehagelig.. :dontknow Noen andre som har det slik...? Jeg er er 6+2..

Back
Topp