Hadde det forrige svangerskap, jaHar du fått dette påvist allerede, eller har du hatt det i tidligere svangerskap? Jeg lå 0,1 over grenseverdien etter glukosebelastning i første svangerskapet mitt, men hadde helt fine målinger i andre svangerskap.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det forrige svangerskap, jaHar du fått dette påvist allerede, eller har du hatt det i tidligere svangerskap? Jeg lå 0,1 over grenseverdien etter glukosebelastning i første svangerskapet mitt, men hadde helt fine målinger i andre svangerskap.

Kjedelig altså...Samme her! Har diabetes type 1 så her blir det mye kylling salat fremover.
Ja, svangerskapsdiabetes er noe drittNei, ikke hos lege/sykehus, men jeg har måleapparat hjemme fra sist. Har testet både fastende og to timer etter måltid, og det er det samme denne gangen dessverre..![]()

Takk for tipset! Skal sjekke det ut. Så imponerende ar du har gått ned 60kg! Godt jobbaJa, svangerskapsdiabetes er noe dritt
Men jeg vil gjerne tipse deg om blant annet brownies-mix og sjokolade med max 5-6 gram karbohydrat. Sjekk ut frokenholm.no. Fikk nettopp en eske derfra i posten i dag, med MASSE sjokolade og stæsj Den er virkelig god, og verdt å prøve. Ikke maltitol i produktene heller, da dette har høy glykemisk indeks, samt kan gi magebesvær..
Har spist ketogent og lavkarbo siste årene, og gått ned 60 kg, og med svangerskapsdiabetesen med nr 1 friskt i minnet, bestemte jeg meg for å fortsette dette kostholdet (om enn litt mer smartkarbo enn katogent) nå i svangerskapet.

Trenger ikke nødvendigvis ha det igjenHadde det forrige svangerskap, ja![]()
Nei, kan jo håpeTrenger ikke nødvendigvis ha det igjenkanskje du slipper denne gangen!
jeg hadde det i svangerskap nummer 2, men ikke i svangerskap nummer 3. (Ble testet for det i alle svangerskap)
men målingene hittil tyder på det.
Oi- heftig! Jeg har det mosatt: pleier å være oppblåst/ha MASSE vann i kroppen rundt både eggløsning og mens- nå er det bare "vanlig" hele tiden. Litt oppblåst kanskje, men fordi jeg har gått ned i vekt (og er tjukkere enn deg) så merker jeg ikke så mye til det. Fikk nettopp på meg ei bukse som var for trang da jeg fikk den til bursdagen min for en måned siden...Hallo oppblåst! Vis vedlegget 325948
Får bare tenke at det er gode tegn! 
Sender deg en god klem!I dag føler jeg meg hormonell. Føler meg skikkelig trist og nedstemt inni meg. Venter egentlig bare på at en fillesak skal tippe hele lasset og så sitter jeg der har skikkelig UGLY CRY.![]()

Mer utflod her og! Går på lutinus, men er overbevist om at det allikevel har økt siste uken! Det kunne nesten blitt krise på tur i går uten bytte av truse innleggHer har jeg mer utflod enn vanlig! Må skifte truse to ganger daglig nå, så må nesten få kjøpt truseinnlegg snart. Ellers har jeg følt bølger med noe som kan likne på kvalme. En skikkelig uggen følelse i magen, spesielt når jeg ligger eller rører på meg etter mat.Får bare tenke at det er gode tegn!
![]()
neste gang jeg skal på tur er jeg usikker på hvordan jeg skal gjøre det
... med boss i lommen og nye truseinlegg til å skifte i skogen flere ganger