Gud, sååååååå trøtt! Og ryggen har begynt å slå seg vrang! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha!Mer utflod her og! Går på lutinus, men er overbevist om at det allikevel har økt siste uken! Det kunne nesten blitt krise på tur i går uten bytte av truse innlegg![]()
neste gang jeg skal på tur er jeg usikker på hvordan jeg skal gjøre det
... med boss i lommen og nye truseinlegg til å skifte i skogen flere ganger
![]()
![]()
Føles jo ut som man har tissa på seg! Er nok lurt å ha med seg ekstra i lommen eller vesken ja. 
Haha ja!! Går og småskvetter! Huff og huff!Haha!Føles jo ut som man har tissa på seg! Er nok lurt å ha med seg ekstra i lommen eller vesken ja.
![]()
kan bli spennende fremover!Hallo forstoppelse!![]()
Biola blåbær (laktosefri for min del) har faktisk hjulpet meg! Jeg sliter også med treg mage i perioder ellers, men nå har det vært mye verre. Auu!Her og... har i utgangspunktet treg mage, så har ikke akkurat hjulpet på situasjonen å bli gravid. Noen som har tips? Prøver å spise activia med müsli og chiafrø i, godt er det i alle fall![]()

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det kan også være at livmoren vokserJeg har fått vondt i nedre rygg like ved rumpa og i hoftene - inne også mot lysken. Er det bekkenet kanskje? Er så ubehagelig når jeg ligger, det kommer om natta. Kjennes ut som det strekker, lik smerte som voksesmerter i bena som barn - bare i hofteområdet. Kan det komme så tidlig?![]()
Og hvis det er mest ensidig er det gjerne det gule legemet som jobberOkei, føler det over hele. Er 5+1!Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det kan også være at livmoren vokserOg hvis det er mest ensidig er det gjerne det gule legemet som jobber
Det var vanskelig å sovne med det, men nå føler jeg meg bra. Kommer bare på kvelden når jeg ligger Samme her! Ikke så mye at jeg trenger truseinnlegg, men jeg har veldig lite (både mens og utflod) til vanlig. Nå hender det at jeg kjenner det blir fuktig når jeg er på tur, så blir ofte stressa for om jeg blør!Her har jeg mer utflod enn vanlig! Må skifte truse to ganger daglig nå, så må nesten få kjøpt truseinnlegg snart. Ellers har jeg følt bølger med noe som kan likne på kvalme. En skikkelig uggen følelse i magen, spesielt når jeg ligger eller rører på meg etter mat.Får bare tenke at det er gode tegn!
![]()

Så fort en kvise forsvinner så dukker det opp en ny...