Symptomer

Mer utflod her og! Går på lutinus, men er overbevist om at det allikevel har økt siste uken! Det kunne nesten blitt krise på tur i går uten bytte av truse innlegg :bag: :hilarious: neste gang jeg skal på tur er jeg usikker på hvordan jeg skal gjøre det :hilarious:... med boss i lommen og nye truseinlegg til å skifte i skogen flere ganger :inpain: :laughing005
Haha! :laughing001 Føles jo ut som man har tissa på seg! Er nok lurt å ha med seg ekstra i lommen eller vesken ja. :hilarious:

Her er halsbrannen fra forrige svangerskap tilbake. Jeg synes det var litt tidlig :/

Sov dårlig i natt, og våknet alt for tidlig i dag morges. Hjalp ikke på kvalmen for å si det sånn!

Er i dag 6+5, og har ikke overveldende med symptomer. Kvalm på ettermiddag og kveld, ømme pupper av og på, økt utflod og tisser mer. Men ikke masse stikking og murring. Fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag, og gynekologen sa at det er 100 % normalt å ikke kjenne noe hver dag i svangerskapet. Blir alltid stresset av sånne her symptomtråder, men hadde lyst til å si det :)

Her og... har i utgangspunktet treg mage, så har ikke akkurat hjulpet på situasjonen å bli gravid. Noen som har tips? Prøver å spise activia med müsli og chiafrø i, godt er det i alle fall :rolleyes:
Biola blåbær (laktosefri for min del) har faktisk hjulpet meg! Jeg sliter også med treg mage i perioder ellers, men nå har det vært mye verre. Auu! :inpain:

Er det forresten flere her som har begynt å bli fort sliten og andpusten? Kjenner jeg puster tungt bare jeg går her inne i leiligheten. :hilarious:

Jeg er bare 4+3 og har sånn ubehag ved halebeinet om kvelden/natten. Nede ved baken liksom... Det er sånn at det holder meg våken. er det flere som har det sånn?

Jeg har fått vondt i nedre rygg like ved rumpa og i hoftene - inne også mot lysken. Er det bekkenet kanskje? Er så ubehagelig når jeg ligger, det kommer om natta. Kjennes ut som det strekker, lik smerte som voksesmerter i bena som barn - bare i hofteområdet. Kan det komme så tidlig? o_O

Jeg har fått vondt i nedre rygg like ved rumpa og i hoftene - inne også mot lysken. Er det bekkenet kanskje? Er så ubehagelig når jeg ligger, det kommer om natta. Kjennes ut som det strekker, lik smerte som voksesmerter i bena som barn - bare i hofteområdet. Kan det komme så tidlig? o_O
Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det kan også være at livmoren vokser :happy: Og hvis det er mest ensidig er det gjerne det gule legemet som jobber

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men det kan også være at livmoren vokser :happy: Og hvis det er mest ensidig er det gjerne det gule legemet som jobber
Okei, føler det over hele. Er 5+1! :joyful: Det var vanskelig å sovne med det, men nå føler jeg meg bra. Kommer bare på kvelden når jeg ligger :confused:

Her har jeg mer utflod enn vanlig! Må skifte truse to ganger daglig nå, så må nesten få kjøpt truseinnlegg snart. Ellers har jeg følt bølger med noe som kan likne på kvalme. En skikkelig uggen følelse i magen, spesielt når jeg ligger eller rører på meg etter mat. :meh: Får bare tenke at det er gode tegn! :happy:
Samme her! Ikke så mye at jeg trenger truseinnlegg, men jeg har veldig lite (både mens og utflod) til vanlig. Nå hender det at jeg kjenner det blir fuktig når jeg er på tur, så blir ofte stressa for om jeg blør!

Foreløpig mye mindre symptomer i dag. Føles støl ut i ryggen, og brystene er ømme. Men fortsatt en god følelse selv om symptomene er mindre i dag. :rolleyes:
Jeg liker plutselig paprika da, så det tar jeg som et godt tegn. :p

Våknet med vond korsryggen! Tidligere bare vært sliten, men nå er den vond! Så drømmer jeg masse rart :hilarious: Ellers har jeg fortsatt ømme større pupper.

4+5, I går fikk jeg sterk metallsmak i munnen. Har hatt det konstant i hele dag. Vannet smaker såpevann og kjemikalier. Hadde ikke dette i mine to forrige svangerskap.
Har også hatt luft-forstoppelse, som også er nytt for meg (ingen fis kom ut!) Det gav veldig vond korsrygg og var løst med litt laktulose. Kanskje andre vonde korsrygger kan løses på den måten?

Jeg pleier aldri å ha noe særlig kviser, får kanskje én eller to når jeg har mensen, ellers ingen. Nå har jeg kviser nesten hele tiden! Ikke veldig mange, men fortsatt mer enn jeg er vant til :wtf: Så fort en kvise forsvinner så dukker det opp en ny... :wtf:

Back
Topp