Symptomer

Hei! Så gøy og litt godt å se at her er det folk med både positive tester og de som ikke har fått det bekreftet ennå:) Jeg er 3+1 i dag, testet positivt for tre dager siden, og alle tester er positive. Digital fra CB viser 1-2:happy093
Symptomene mine er at jeg er sykt trøtt, jeg er ettermiddagskvalm, sliten og har «menssmerter», puppene er såre som fy. Jeg kan nesten sverge på at jeg har kjent hva som har foregått siden eggløsningen, det har murret og stikket siden før El-testen var positiv. Slik var det forrige mnd også, følte at det var mye som skjedde, men da ble testene negative igjen etter noen dager, så regner med det var kjemisk.
Denne gangen skal det klamres fast!:smiley-angelic001
 
Last edited:
Tusen takk for gode ord❤️ Prøver å tenke som deg, men kjenner frykten likevel..

Ikke så rart det er vanskelig, det er første barnet også? Da er jo alt nytt og ukjent, så kanskje ekstra naturlig å være bekymret. Det blir nok enklere etterhvert som ukene går:love2 Fint julen kommer og gjør at tiden går litt fortere :)
 
Testet positivt på mandag ca 12 dpo.

Symptomer, flere av dem før test ble positiv:
  • Bedre luktesans
  • Ømme brystknopper
  • Stikk og strekk i livmor og ved siden av livmor
  • Veldig glad i fisk, men nå har det vært vanskelig å få ned
  • Trøtt
  • Tett i nese og nyser
  • Mer lyst på s*x enn før ‍♀️
 
Ikke så rart det er vanskelig, det er første barnet også? Da er jo alt nytt og ukjent, så kanskje ekstra naturlig å være bekymret. Det blir nok enklere etterhvert som ukene går:love2 Fint julen kommer og gjør at tiden går litt fortere :)
Det er første gang ja! Skummelt og spennende❤️
 
Svak positiv i morges. 3+6. Murringer. Og fryktelig humørsyk!
 
Hei denne gangen har jeg hatt mye «spreng» i brystene allerede ved 5 uker og ekstremt trøtt. Nå 5+3 oftere på do. Også litt murring og stikking i sidene.
Første 2 gangene merket jeg ingenting, litt mere med Nr 3 2017. Mega tydelig positiv test dagen etter forventet mens så gruvgleder meg til tidlig UL ved uke 7/8...... litt nervøs for om det er to
 
Er 4+4 nå. Tidvis kvalm, men det kan også henge igjen fra omgangssyken for noen dager siden :lurking: Er mer tungpustet og syntes luktesansen har blitt bedre.
 
Er 3+4 idag. Luktesansen er blitt bedre, og jeg brekker meg lett, men er ikke noe særlig kvalm. Har lite matlyst, brekker meg av det, er verst på morgenene. Har hatt hodepine siden 3+0. Har også ømme pupper, men det har jeg hatt mellom EL og forbi IKM også når jeg ikke har vert gravid. Stikkinger og små vondt under magen, på/i venusberget eller hva det heter.
Utenom det har jeg ikke så mye symptomer. :joyful:
 
Alle mine symptomer er nå vekk, 4+5 i dag. Var svært lite sist også. Så håper det er normalt for meg. Blir bedre å komme til de ukene hvor vi kan begynne å kjenne spark og bevegelser :)
 
5+5 og så altfor trøtt fortsatt :wideyed:
Men likt som sist, så trøtt de først mnd.
 
Hadde ubehag i puppene fra eggløsning og har det fremdeles 4 + nå.
Og tannkjøttet begynner lett å blø. Det hadde jeg helt glemt fra forrige svangerskap.
Murringer i magen.
Vondt i hodet.
 
Er 5+2 idag. Kvalme som kommer og går, vonde bryst, halsbrann, irritabel, uopplagt og god luktesans..:smiley-bounce012
 
Er 11 DPO og fikk positiv test i går.
Jeg har noen dager nå hatt vonde og ømme bryster, tett i nesa, sulten 24/7, tisser ofte, mega trøtt, sover dårlig, stikkinger nederst i magen. Og hormonell!!
 
Er småkvalm avogtil. Må tisse en gang i timen :bored:
Hadde utrolig vondt i brystene frem til i går, og fikk litt panikk når jeg våknet i går og ikke hadde vondt der lengre. Hadde heldigvis sterkere strek både i går og i dag på testene.
 
Back
Topp