Symptomer

Har ikke fått positiv test enda, og pleier å unngå termingrupper før den tid. Men idag har jeg kasta opp flere ganger helt uten forvarsel og uten kvalme... 9dpo
 
Blir spennende fremover da! Si gjerne fra om det dukker opp noen og hvilken uke du er i da! Synes det er spennende å høre :happy:
Blir spennende fremover da! Si gjerne fra om det dukker opp noen og hvilken uke du er i da! Synes det er spennende å høre :happy:

ja, det blir det:)Hadde ingen særlige symptomer eller plager under første graviditet, så håper på en reprise denne gangen også:)Kjenner litt murringer og sånn men, ikke noe mer. Uke 4+1 i dag.
 
ja, det blir det:)Hadde ingen særlige symptomer eller plager under første graviditet, så håper på en reprise denne gangen også:)Kjenner litt murringer og sånn men, ikke noe mer. Uke 4+1 i dag.
Det høres deilig ut! Får håpe du slipper nå også :)
 
Kjente igjen stikninger i magen fra forrige graviditet, men ignorerte det og den ekle smaken i munnen men bråbestemte meg for å ta test i går, og jammen meg klarte jeg å bli gravid på p-pilla
Så da blir det ny baby i august (termin 1.august) men forrige kom 2 uker før , så hvem veit
 
Er 7 DPO i dag. Kvalme som kommer og går og en god del murringer/stikk i nedre del av magen. Om dette er innbilt vet jeg ikke, men hadde ikke slikt di tre forrige månedene vi har prøvd. Er så spent. Dagen føles laaaaaange
 
Er 3+5 i dag har ikke hatt noen spesielle symptomer denne gangen, sist hadde jeg veldig ømme bryster men nå ingen ting enda, jeg har kanskje luktet ting andre ikke kjenner, men trudde det var fortidlig
I går og i dag har jeg litt mensensmerter så jeg er livredd jeg skal begynne og blø og miste igjen, hadde en MA i slutten av mai
 
Er 7 DPO i dag. Kvalme som kommer og går og en god del murringer/stikk i nedre del av magen. Om dette er innbilt vet jeg ikke, men hadde ikke slikt di tre forrige månedene vi har prøvd. Er så spent. Dagen føles laaaaaange
Skjønner deg godt! Vi er også på pp 4 nå. Jeg kjenner egentlig ingenting foreløpig. 11 dpo og fortsatt negativ test :/
 
Er 3+5 i dag har ikke hatt noen spesielle symptomer denne gangen, sist hadde jeg veldig ømme bryster men nå ingen ting enda, jeg har kanskje luktet ting andre ikke kjenner, men trudde det var fortidlig
I går og i dag har jeg litt mensensmerter så jeg er livredd jeg skal begynne og blø og miste igjen, hadde en MA i slutten av mai
Krysser fingrene for deg :happy: Når testet du positivt?
 
Hatt mye murringer. Har også vært ekstremt trøtt! Ikke vært noe kvalm ennå! Har testet positivt på alle tester jeg har tatt :)
Er også ekstremt trøtt denne gangen. Håper det er et positivt tegn. 9 DPO i dag. Men så e det mørketid i Nord-Norge også så så det kan sikkert også spille en rolle
 
Back
Topp