Symptomer

Jaa, svak positiv i går og i dag :joyful: Hadde kjemisk sist, så håper det ikke er det nå.. Skal ta digital på mandag :) Hvordan er formen hos deg?
 
Jaa, svak positiv i går og i dag :joyful: Hadde kjemisk sist, så håper det ikke er det nå.. Skal ta digital på mandag :) Hvordan er formen hos deg?
Var å handlet et digital i dag :)
Tror jeg tar den i morgen eller i over i morgen. Vondt i puppene og støl neders i magen er det jeg kjenner. Var litt småkvalm tidligere i dag. Håper ikke jeg blir like kvalm som sist. Da spydde jeg til uke 18:arghh:
 
Har ikke testet positivt ennå men.
Kvalm hver gang jeg er sulten, og halsbrann når jeg ligger nede + bedre luktesans. Så har troa denne måneden:blob7 Men synes det er tidlig å begynne å bli kvalm. Var ikke det før rundt uke 6 sist gang. (SA uke 8)
 
Har kjent litt murringer i magen og stikking ved anstrengelse. Ellers våkner jeg mye på natten å må på do. Har ofte smerter i forbindelse med dette. Ellers går jeg rundt å leter etter symptomer gjennom dagen har testet positivt på alle tester og er nå 4 + 6
 
Jeg er helt villt sulten - spesielt på kvelden! Flere som har ulvehunger? :p

JA! Og ikke bare på kvelden :p Har slutta å snuse også da, så det skyldes nok litt det og.

Har en del milde "menssmerter" som jeg bekymrer meg så veldig for. Mista i SA i september, etter kraftige menssmerter så blod. Da var menssmertene så kraftige at jeg ikke kunne stå oppreist, men kjenner at jeg blir stressa likevel.

Ellers er jeg sykt oppblåst og får kvalmebølger jevnt gjennom dagen. Ingen oppkast da, så det plager meg egentlig ikke. Betryggende med symptomer synes jeg ;)
 
Ikke så mye her. Har vært murringer, men det har avtatt de siste dagene. Ellers har jeg fått større pupper:p
 
Uke 5 (4+4). Kvalmbølger har kommet og gått i dag. Men ingen oppkast. Ellers en del murringer neders i magen. Så har æ vært VELDIG tørst i dag.
 
JA! Og ikke bare på kvelden :p Har slutta å snuse også da, så det skyldes nok litt det og.

Har en del milde "menssmerter" som jeg bekymrer meg så veldig for. Mista i SA i september, etter kraftige menssmerter så blod. Da var menssmertene så kraftige at jeg ikke kunne stå oppreist, men kjenner at jeg blir stressa likevel.

Ellers er jeg sykt oppblåst og får kvalmebølger jevnt gjennom dagen. Ingen oppkast da, så det plager meg egentlig ikke. Betryggende med symptomer synes jeg ;)
Ja, jeg spiser hvertfall som en hest! Endte opp med å bestille pizza fra foodora i går natt fordi jeg bare MÅTTE ha! Jeg hadde også en del murringer 4+0 og 4+1, men har gått over i dag. Tror det er ganske vanskelig å kjenne en del altså, så ville ikke bekymret meg for mye! :Heartred
 
Merker at puppene mine er skikkelig ømme og har blitt større. Har fortsatt murringer av og til, men det er oftest på morgen eller kveld! Men hadde det mer før. Jeg er kun småkvalm av og til, ikke plagsomt ennå. Hadde ikke mistenkt noe hvis jeg hadde opplevd det uten å vite at jeg er gravid. Ellers er jeg sykt trøtt for tiden:angelic:

Er også sykt redd for spontanabort, tenker på det hver dag:sorry:
 
Trøttere, ømme og litt større pupper, oftere sulten og litt småkvalm/uvel av og på. Veldig likt som forrige svangerskap, bare at jeg merker symptomene litt tidligere denne gangen :)
 
Merker at puppene mine er skikkelig ømme og har blitt større. Har fortsatt murringer av og til, men det er oftest på morgen eller kveld! Men hadde det mer før. Jeg er kun småkvalm av og til, ikke plagsomt ennå. Hadde ikke mistenkt noe hvis jeg hadde opplevd det uten å vite at jeg er gravid. Ellers er jeg sykt trøtt for tiden:angelic:

Er også sykt redd for spontanabort, tenker på det hver dag:sorry:


Kanskje fint å komme seg til jordmor for å snakke litt om spontanabort?

Det er jo dessverre ingen ting noen kan gjøre om det skjer. Ofte tenker jeg det er litt dumt at vi finner ut av graviditet så tidlig, for da blir det gjerne mer tidlige bekymringer. Jeg tenker at de skjer for en grunn, at det ikke ville vært et levedyktig foster og at kroppen derfor fikser det selv. Men så klart veldig trist når det ikke går og vi har begynt å glede oss!

Du skal se det går helt fint det her:cat:
 
Kanskje fint å komme seg til jordmor for å snakke litt om spontanabort?

Det er jo dessverre ingen ting noen kan gjøre om det skjer. Ofte tenker jeg det er litt dumt at vi finner ut av graviditet så tidlig, for da blir det gjerne mer tidlige bekymringer. Jeg tenker at de skjer for en grunn, at det ikke ville vært et levedyktig foster og at kroppen derfor fikser det selv. Men så klart veldig trist når det ikke går og vi har begynt å glede oss!

Du skal se det går helt fint det her:cat:
Tusen takk for gode ord❤️ Prøver å tenke som deg, men kjenner frykten likevel..
 
Jeg har hatt menssmerter litt her og der. Det begynte på mandag og jeg testet positivt i går og var da 3+2. Ellers har jeg vært småkvalm, veldig trøtt og akutt sulten noen ganger. Da jeg en dag satte meg ned med en pose potetgull og nesten svelget hele posen, tenkte jeg at trygt kunne ta en graviditetstest, hehe!
 
Back
Topp