Mhm... sover skikkelig dårlig....![]()
Ikke rart man går rundt å er stuptrøtt på dagtid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm... sover skikkelig dårlig....![]()

Ikke sant !!!Ikke rart man går rundt å er stuptrøtt på dagtid![]()
UffNår både jeg og mini sov dårlig = zoombie og megakvalm idag
Uffdu har min fulle sympati
Flere som brekker seg noe sykt hver gang man pusser tenner?![]()
Må passe på miljøet vet duFøler meg som et gasskraftverk i dag
Tror jeg har produsert mer enn et fjøs fult av kyr![]()
men altså, feel you sisterSånn har jeg holdt på litt av og på i et par uker. Var sånn sist også. Det har egentlig gått relativt greit frem til nå, for jeg har bare sovna igjen.Noen fler enn meg som sliter med søvn ?
Våkner opptil flere ganger om natten
Noen fler enn meg som sliter med søvn ?
Våkner opptil flere ganger om natten
Helt normalt å være bekymra når man er gravid[emoji28] jeg vil karakterisere meg selv som bipolar om dagen (uten at jeg prøver å latterliggjøre eller bagatellisere den diagnosen hvis det er noen her som sliter med det). Symptomer kommer og går. Forrige svangerskap satt jeg og grein i uke 8. Var helt sikker på at det ikke var noe liv inni der. Holdt på sånn å være bekymra av og på frem til 2. tul i uke 12. Da ble det bedre. Etter det begynte jeg å kjenne spark og hadde litt mer kontroll selv og da gikk det fint[emoji4]9+5 og har hatt mindre ømme bryst de siste dagene. Før var det sykt vondt å stå opp om morgenen,ta av bh osv. Nå er det bare litt ømt. Blir selvfølgelig bekymret [emoji85]
Helt normalt å være bekymra når man er gravid[emoji28] jeg vil karakterisere meg selv som bipolar om dagen (uten at jeg prøver å latterliggjøre eller bagatellisere den diagnosen hvis det er noen her som sliter med det). Symptomer kommer og går. Forrige svangerskap satt jeg og grein i uke 8. Var helt sikker på at det ikke var noe liv inni der. Holdt på sånn å være bekymra av og på frem til 2. tul i uke 12. Da ble det bedre. Etter det begynte jeg å kjenne spark og hadde litt mer kontroll selv og da gikk det fint[emoji4]
Sant som du sier. Det dukker opp kye bekymringer hele tiden[emoji28] det blir aldri bedre[emoji23]Ja, det er virkelig en berg og dalbane dette her. Man har så lite kontroll, og det føles så stort og viktig. Det er mye kjekkere når man begynner å kjenne liv og har litt mer «kontroll». Teller ned dagene til tul 12+9.. men vet samtidig at når man først er gravid, har man en potensiell bekymring for resten av livet [emoji85][emoji23]