Symptomer

10+0 og de siste dagene har kvalmen vært mildere. Jeg kan spise det meste av mat og takler lukter bedre enn før. Blir fortsatt kvalm om jeg er sulten. Ellers kjenner jeg det vokser og gror i livmoren, så håper at alt er ok.
Samme her. 9+6 og har mer eller mindre følt meg som før kvalmemessig. Blir jeg sulten blir jeg også litt kvalm men føler det er normalt,at jeg var sånn før også. Er litt bekymret,men når er man ikke det liksom. Har forsatt veldig ømme bryst så er veldig glad for det vertfall,men kjenner jeg virkelig skulle ønske UL datoen nærmet seg litt mer. Hater å være bekymret hele dagen,alltid... men men.. hvordan kjenner du at det vokser og gror ? :)
 
Kvalmen er omtrent komstant her, har ikke energi til noe. Tar jeg utav oppvaskmaskinen er jeg kjempedårlig i to timer etterpå :/
 
Samme her. 9+6 og har mer eller mindre følt meg som før kvalmemessig. Blir jeg sulten blir jeg også litt kvalm men føler det er normalt,at jeg var sånn før også. Er litt bekymret,men når er man ikke det liksom. Har forsatt veldig ømme bryst så er veldig glad for det vertfall,men kjenner jeg virkelig skulle ønske UL datoen nærmet seg litt mer. Hater å være bekymret hele dagen,alltid... men men.. hvordan kjenner du at det vokser og gror ? :)

Litt greit å se at det er flere som har det slik :) og vi er jo like langt. Og ja, det er jo alltid noe å være bekymret for. Men det er jo nokså vanlig at kvalmen roer seg nå som hormonøkningen roer litt ned, så trøster meg med det. Jeg har også ømme bryst, men de er mindre øm enn i starten. Med «voksing og groing» så mener jeg den ømme følelsen i livmoren, murringen og ligamentsmertene [emoji28]
 
Kvalmen er omtrent komstant her, har ikke energi til noe. Tar jeg utav oppvaskmaskinen er jeg kjempedårlig i to timer etterpå :/

Off, føler med deg! Det er grusomt å ha det slik. Håper det roer seg om noen uker for deg [emoji4]
 
Litt greit å se at det er flere som har det slik :) og vi er jo like langt. Og ja, det er jo alltid noe å være bekymret for. Men det er jo nokså vanlig at kvalmen roer seg nå som hormonøkningen roer litt ned, så trøster meg med det. Jeg har også ømme bryst, men de er mindre øm enn i starten. Med «voksing og groing» så mener jeg den ømme følelsen i livmoren, murringen og ligamentsmertene [emoji28]
Ja Okei :D har murringer avogtil og ligamentstrekk har jeg nok av så får roe meg med at det sikkert er fint der inne :)
 
Noen flere som føler de har så og si null symptomer?
Vet at det er like normalt å merke ingenting, som å merke mye, men blir jo selvfølgelig litt nervøs når jeg jeg egentlig ikke kjenner noe :sorry:
Hadde ikke masse symptomer sist gang jeg var gravid, men hadde jo ligament smerter ganske jevnlig over ca 4 uker og en del halsbrann. Nå har jeg kanskje en dag hver uke/annen hver uke med det som jeg tolket som symptomer, men som også like gjerne kan skyldes andre normale forhold :p

Får ikke helt forståelse hos mannen, han sier bare "neida, er ikke noe galt, hvorfor skulle det være det?"
Skjønner jo at han ikke helt klarer å sette seg inn i det, er jo ikke i hans kropp det skjer ting. Og han har en "det skjer ikke meg/oss holdning til alt i livet", jeg er derimot litt mer realist o_O
 
Å komme inn i uke 9 var som å skru på en bryter med hormoner :arghh: jeg griner svært sjelden! Og om så tilfelle,Aldri(!) foran folk. Føler det er noe skikkelig galt med meg, kan grine bare noen spør hvordan jeg har det, fordi det er så hyggelig at noen bryr seg. Kjenner ikke meg selv igjen o_O prøver å trøste meg med,at det er bedre å grine, enn å bli sinna :facepalm:
 
7+1 og morgenkvalme har meldt sin ankomst :arghh: hittil bare vært kvalm når jeg har lagt meg på kvelden, småuggen ellers. Men nå er det visst nye tider:shifty: Håper ikke det blir noe værre.
 
10+1 og kan meddele om hodepine (igår var det så ille at jeg måtte legge meg kl 19), dårlig søvn (som igjen avler hodepinen), nå og da noe kvalme men absolutt ikke noe å klage over,dårlig matlyst,sykt ømme bryst fortsatt (bare det å gå fort gjør vondt), ligamentstrekk og øm livmor og noe som jeg bare kan si minner om kynnere. Vokser og gror :)
 
Noen flere som føler de har så og si null symptomer?
Vet at det er like normalt å merke ingenting, som å merke mye, men blir jo selvfølgelig litt nervøs når jeg jeg egentlig ikke kjenner noe :sorry:
Hadde ikke masse symptomer sist gang jeg var gravid, men hadde jo ligament smerter ganske jevnlig over ca 4 uker og en del halsbrann. Nå har jeg kanskje en dag hver uke/annen hver uke med det som jeg tolket som symptomer, men som også like gjerne kan skyldes andre normale forhold :p

Får ikke helt forståelse hos mannen, han sier bare "neida, er ikke noe galt, hvorfor skulle det være det?"
Skjønner jo at han ikke helt klarer å sette seg inn i det, er jo ikke i hans kropp det skjer ting. Og han har en "det skjer ikke meg/oss holdning til alt i livet", jeg er derimot litt mer realist o_O

Jeg har heller ingen symptomer. Er 7+5idag, og merker ikke til at jeg er gravid. Er selvfølgelig litt trøttere og mer tissetrengt enn vanlig, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke lagt merke til det. Litt skummelt å tenke på da det ikke var planlagt og det var bare tilfeldig at vennina mi sa jeg burde teste meg. Hadde det ikke vært for henne kunne jeg lett gått enda uvitene om lille i magen:angelic:
 
I dag har jeg faktisk kjent på kvalmen (er 7+2). Og jeg som skrøt sånn til legen på mandag at jeg ikke var noe kvalm :wacky: men det ga seg når jeg kom meg på jobb og fikk i meg en kopp te.

Ellers har jeg vært på TUL i dag, og fikk (ifølge gynekologen) se et lite bankende hjerte :joyful::joyful::joyful: Jeg klarte ikke helt å se det selv, og bildet er ikke så lett å tyde, men kjæresten min så det og er veeeldig fornøyd. Men bra å vite at alt foreløpig ser veldig bra ut :)
 
Noen flere som føler de har så og si null symptomer?
Vet at det er like normalt å merke ingenting, som å merke mye, men blir jo selvfølgelig litt nervøs når jeg jeg egentlig ikke kjenner noe :sorry:
Hadde ikke masse symptomer sist gang jeg var gravid, men hadde jo ligament smerter ganske jevnlig over ca 4 uker og en del halsbrann. Nå har jeg kanskje en dag hver uke/annen hver uke med det som jeg tolket som symptomer, men som også like gjerne kan skyldes andre normale forhold :p

Får ikke helt forståelse hos mannen, han sier bare "neida, er ikke noe galt, hvorfor skulle det være det?"
Skjønner jo at han ikke helt klarer å sette seg inn i det, er jo ikke i hans kropp det skjer ting. Og han har en "det skjer ikke meg/oss holdning til alt i livet", jeg er derimot litt mer realist o_O

Har også veldig lite symptomer nå. Kjente endel murring og ligamentsmerter i uke 6 men de siste to ukene har jeg knapt kjent murring. Men er dautrøtt på ettermiddag/kveld og har mer utflod enn vanlig så noe er det jo. Skal vel ikke klage, mitt tredje svangerskap og også denne gangen slipper jeg unna kvalme virker det som! Føler så med alle de som sliter med den.

Er jo litt godt å ikke kjenne så mange plager men tar meg i å bekymre meg over det noen ganger. Men, det har gått bra to ganger før så det gjør det nok denne gangen også :)
 
Jeg var kvalm tidligere men siste 2 dagene har jeg ikke vært spesielt kvalm.
Har hatt en del kynnere og men nå føler jeg meg egentlig ganske grei. Blir fort sliten og trøtt men ellers fin.

Var faktisk ganske bekymra siden kvalmen liksom plutselig var borte men fikk jo sett på TUL idag at alt var fint.
 
9+0 og har hatt hodepine noen dager, men i dag er den over. Og kvalmen, den er ikke her heller i dag. Det eneste utenom det vanlige akkurat i dag er at magen kjennes større og at egg smaker rart.
 
Vondt i brystene, og de har vokst helt sykt mye de siste 2 ukene!
Kastet opp flere ganger også på jobb, og er generelt kvalm.. sover hver gang jeg har mulighet,hadde solbriller på i bil på jobb og tok meg en velfortjent dupp[emoji23]
 
Uke 10 i dag og formen er stigende. Noen dager er jeg slått ut og mer eller mindre sengeliggende enda men det er noen gode også. Kvalmen er bedre. Får i meg litt mat og ikke fult like sliten. I går kvile jeg ikke og det må vær første gang på noen uker
 
Sånn har jeg holdt på litt av og på i et par uker. Var sånn sist også. Det har egentlig gått relativt greit frem til nå, for jeg har bare sovna igjen.

I natt, derimot.. Våkna halv 3. Lys våken. Helt uten grunn. Nå har jeg gitt opp å sove mer denne natta. Blir en fin dag[emoji42][emoji42] hadde mange og sånne netter sist over lange perioder. Håper virkelig jeg slipper det denne gangen[emoji32]

Du da? Sovner du igjen, eller ligger du og glaner?

Ofte at jeg bare ligger der å stirrer i taket , fryktelig slitsomt , spesielt på dager jeg skal jobbe!
 
Ofte at jeg bare ligger der å stirrer i taket , fryktelig slitsomt , spesielt på dager jeg skal jobbe!
Samma her! Nå har jeg begynt med noen herlige hodepiner også som kommer snikende før det sier PANG[emoji85] gleder meg til første teimester er over[emoji28]
 
Back
Topp