Symptomer

I dag har så veldig kramper i ene leggen?! Aner ikke om det er symptom eller om det kommer av helt andre ting, er ganske ubehagelig hvertfall.
 
Idag har det vært helt sinnsykt med dogåing. Herregud. Minst en gang i timen. Er det mulig ???
 
Noen fler enn meg som sliter med søvn ? :sleep011
Våkner opptil flere ganger om natten
Sånn har jeg holdt på litt av og på i et par uker. Var sånn sist også. Det har egentlig gått relativt greit frem til nå, for jeg har bare sovna igjen.

I natt, derimot.. Våkna halv 3. Lys våken. Helt uten grunn. Nå har jeg gitt opp å sove mer denne natta. Blir en fin dag[emoji42][emoji42] hadde mange og sånne netter sist over lange perioder. Håper virkelig jeg slipper det denne gangen[emoji32]

Du da? Sovner du igjen, eller ligger du og glaner?
 
Sovner sent for må tisse tusen ganger så våkner jeg etter en stund av kvalmen. Da tar det tid før jeg sovner igjen
 
9+5 og har hatt mindre ømme bryst de siste dagene. Før var det sykt vondt å stå opp om morgenen,ta av bh osv. Nå er det bare litt ømt. Blir selvfølgelig bekymret [emoji85]
 
9+5 og har hatt mindre ømme bryst de siste dagene. Før var det sykt vondt å stå opp om morgenen,ta av bh osv. Nå er det bare litt ømt. Blir selvfølgelig bekymret [emoji85]
Helt normalt å være bekymra når man er gravid[emoji28] jeg vil karakterisere meg selv som bipolar om dagen (uten at jeg prøver å latterliggjøre eller bagatellisere den diagnosen hvis det er noen her som sliter med det). Symptomer kommer og går. Forrige svangerskap satt jeg og grein i uke 8. Var helt sikker på at det ikke var noe liv inni der. Holdt på sånn å være bekymra av og på frem til 2. tul i uke 12. Da ble det bedre. Etter det begynte jeg å kjenne spark og hadde litt mer kontroll selv og da gikk det fint[emoji4]
 
Helt normalt å være bekymra når man er gravid[emoji28] jeg vil karakterisere meg selv som bipolar om dagen (uten at jeg prøver å latterliggjøre eller bagatellisere den diagnosen hvis det er noen her som sliter med det). Symptomer kommer og går. Forrige svangerskap satt jeg og grein i uke 8. Var helt sikker på at det ikke var noe liv inni der. Holdt på sånn å være bekymra av og på frem til 2. tul i uke 12. Da ble det bedre. Etter det begynte jeg å kjenne spark og hadde litt mer kontroll selv og da gikk det fint[emoji4]

Ja, det er virkelig en berg og dalbane dette her. Man har så lite kontroll, og det føles så stort og viktig. Det er mye kjekkere når man begynner å kjenne liv og har litt mer «kontroll». Teller ned dagene til tul 12+9.. men vet samtidig at når man først er gravid, har man en potensiell bekymring for resten av livet [emoji85][emoji23]
 
Ja, det er virkelig en berg og dalbane dette her. Man har så lite kontroll, og det føles så stort og viktig. Det er mye kjekkere når man begynner å kjenne liv og har litt mer «kontroll». Teller ned dagene til tul 12+9.. men vet samtidig at når man først er gravid, har man en potensiell bekymring for resten av livet [emoji85][emoji23]
Sant som du sier. Det dukker opp kye bekymringer hele tiden[emoji28] det blir aldri bedre[emoji23]

Jeg har fått henvisning til tul selv. Venter på time. Håper på en måte det blir snart, samtidig som jeg egentlig kunne tenke meg å vente til uke 12[emoji85] er 8+4 i dag
 
Har enda ikke antydning til kvalme, 7+1.
Jeg er veldig glad for det da jeg enda har en lang uke igjen på jobb..Men man blir jo alltid litt bekymret. Typisk om kvalmen slår inn for fullt nå etter jeg har publisert dette!
 
10+0 og de siste dagene har kvalmen vært mildere. Jeg kan spise det meste av mat og takler lukter bedre enn før. Blir fortsatt kvalm om jeg er sulten. Ellers kjenner jeg det vokser og gror i livmoren, så håper at alt er ok.
 
Back
Topp