[emoji176][emoji176][emoji176]Ver hvordan det er. Jeg måtte tørke noen tårer i dag fordi mannen både laget middag OG ryddet og vasket opp etterpå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji176][emoji176][emoji176]Ver hvordan det er. Jeg måtte tørke noen tårer i dag fordi mannen både laget middag OG ryddet og vasket opp etterpå...
7+4 og er sengeliggende med kvalme og oppkast sånn annenhver dag av en eller annen grunn. Rart det ikke er hver dag men fy så godt med bedre dager innimellom.
Det er bare så utrolig slitsomt! Føler seg helt oppspist.Symptomene har virkelig tatt seg opp nå syns jeger så fryktelig trøtt, jeg kan sove når som helst. Kvalmen er der men tar tabletter om den blir altfor voldsom... puppene er så ømme og vonde at jeg griner snart.. er et helvete å snu seg i senga om natten... mye klaging men er så sliten
får ikke i meg mye mat heller... kan 2 trimester bare komme snart.
Herregud ja, hårveksten på leggene er helt vanvittig. Vokser ut igjen med en gang. Visstnok et tegn på gutt.8+2 og poff der kom kvisene. Har nesten aldri kviser [emoji28] og hårene på kroppen vokser så sinnsykt fort! Blir busk på leggene in no time. Flere som opplever det?

5+6
Jeg har nesten ingen symptomer.
Jeg har fått større pupper og bittelitt ømme brystvorter, utflod og er veldig trøtt om kvelden.
Bekymrer meg for at jeg nesten ikke har symptomer.
Jeg er vant med å ha tydeligere symptomer. Begge gangene jeg har hatt det, så har jeg mistet. Hmm...Ingen grunn til bekymringJeg hadde så og si ingen symptomer når jeg ventet frøkna
veldig likt det du beskriver der, og en mage som vokste etterhvert
![]()
8+5 og ingen kvalme idag! Jeg jubler !
Mhm... sover skikkelig dårlig....Noen fler enn meg som sliter med søvn ?
Våkner opptil flere ganger om natten