Symptomer

Ver hvordan det er. Jeg måtte tørke noen tårer i dag fordi mannen både laget middag OG ryddet og vasket opp etterpå...
[emoji176][emoji176][emoji176]

8+2 og poff der kom kvisene. Har nesten aldri kviser [emoji28] og hårene på kroppen vokser så sinnsykt fort! Blir busk på leggene in no time. Flere som opplever det?

7+4 og er sengeliggende med kvalme og oppkast sånn annenhver dag av en eller annen grunn. Rart det ikke er hver dag men fy så godt med bedre dager innimellom.

Jeg har ingen ting i grunn annet ett litt ugg innimellom
Ellers bare stikkinger i bånden i magen og ømme og store pupper

Symptomene har virkelig tatt seg opp nå syns jeg :( er så fryktelig trøtt, jeg kan sove når som helst. Kvalmen er der men tar tabletter om den blir altfor voldsom... puppene er så ømme og vonde at jeg griner snart.. er et helvete å snu seg i senga om natten... mye klaging men er så sliten :( får ikke i meg mye mat heller... kan 2 trimester bare komme snart.
Det er bare så utrolig slitsomt! Føler seg helt oppspist.

8+2 og poff der kom kvisene. Har nesten aldri kviser [emoji28] og hårene på kroppen vokser så sinnsykt fort! Blir busk på leggene in no time. Flere som opplever det?
Herregud ja, hårveksten på leggene er helt vanvittig. Vokser ut igjen med en gang. Visstnok et tegn på gutt.

7+3
- ømme/vonde bryster
-oppblåst og begynnende mage
- småkvalm
- litt bekkensmerter
- Trøtt
- hodeverk

- Fyldigere bryst
- begynt å få litt ligamentsmerter i magen fra tid til annen.
- Begynnende smerter i bekkenet på venstre side. Var vondt i hele går når jeg gikk, og det gjorde jeg jo nesten hele dagen :inpain:
- Tåler plutselig ikke lukten av Whiskey. Stinker noe helt forferdelig. Klarer ikke være i samme rom med noen som drikker det, blir kvalm og brekker meg av lukta.
- Brekker meg lettere når jeg pusser tenner
- Lettere oppblåst, men heldigvis ikke så ille som i uke 4:joyful:

Er 6 uker idag, symptomene jeg har til nå er:
-Ømme pupper, ofte stive nippler
-Hodeverk
-Trøtt hele tiden
- Ekstremt tissetrengt
- Litt oppblåst

Merker ikke spesielt til symptomene, så "glemmer" hele tiden ut at jeg er gravid :)

Fikk første positiv test i går, tok en til i dag som viser 2-3 uker , har en del murringer blir veldig fort sliten og trøtt og ellers litt kvalm, veldig følsomme/ømme bryster og brystvorter.
første gangs gravid så dette er ganske rart men gøy å kjenne på xsmile9

Må tisse veldig ofte og er trøtt hele tiden, ellers veldig lite symptomer her altså. Trøttheten kan skyldes at hun på 16 mnd ikke sover noe særlig da [emoji85] Forrige gang var jeg kvalm og hadde superømme pupper på denne tiden.

5+6
Jeg har nesten ingen symptomer.
Jeg har fått større pupper og bittelitt ømme brystvorter, utflod og er veldig trøtt om kvelden.
Bekymrer meg for at jeg nesten ikke har symptomer.

5+6
Jeg har nesten ingen symptomer.
Jeg har fått større pupper og bittelitt ømme brystvorter, utflod og er veldig trøtt om kvelden.
Bekymrer meg for at jeg nesten ikke har symptomer.

Ingen grunn til bekymring :) Jeg hadde så og si ingen symptomer når jeg ventet frøkna ;) veldig likt det du beskriver der, og en mage som vokste etterhvert :p

8+5 og ingen kvalme idag! Jeg jubler !

Jeg er våken iallefall tre ganger hver natt for å tisse [emoji12] I dag ble jeg så kvalm på toget på vei til jobb at jeg brakk meg skikkelig.. men klarer ikke å spy[emoji51] Er i dag 7+2(i følge lege), 7+5(i følge BV).

Back
Topp