Jeg har det på samme måte, har vært kvalm siden jeg var 2+5, utrolig nok! I dag er det spesielt ille, og er like langt som deg..
Denne kroppen er rar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det på samme måte, har vært kvalm siden jeg var 2+5, utrolig nok! I dag er det spesielt ille, og er like langt som deg..

Flere som ikke klarer å spise skikkelig lenger?
Er kjempesulten,tar noen biter og blir dårlig... må vente lenge før jeg kan spise opp.. og dette er nå,har spist en skive før idag.. EN skive....
Hvordan går det med deg?Idag er alle mine symptomer borte, pluss fått murringer, så har mistet troen nå :/

Hvordan går det med deg?
Det er nok helt normalt at det går opp og nedFått litt kvalmen tilbake, så ikke fullt så urolig nå! Men bekymrer meg litt :/
Føler jeg har hatt det konstant ja.. kanskje en dag og to som var mindre. Men nå er de verre enn noengang.Kanskje et dumt spørsmål, men har dere like ømme bryster hele tiden? Føler det går i bølger her, og nå i morrest var de ikke like ømme som før
5+3 idag. Drømmer rart,litt oppblåst,fryser mye,litt ømme bryster og fra idag gråter fordi jeg elsker mannen min og fordi vi har så vaker gutt,og nettopp henta valp så elsker ham også. Er det ikke rart å gråte pga alle gode jeg har?
Synes det varierer litt, alt fra litt ømme til kjempe, synes også siste uka at det har flyttet seg litt fra sidene til mer midt på. Så, det var mine kroppslige detaljer for i dag da...Kanskje et dumt spørsmål, men har dere like ømme bryster hele tiden? Føler det går i bølger her, og nå i morrest var de ikke like ømme som før