Symptomer

Ja [emoji21] åt som en hest frem til mandag. Etter det har jeg vært sånn som du beskriver. Kvalm, trøtt, metall/blodsmak i munnen og blør neseblod, dausliten og kort lunte.
Flere som ikke klarer å spise skikkelig lenger?
Er kjempesulten,tar noen biter og blir dårlig... må vente lenge før jeg kan spise opp.. og dette er nå,har spist en skive før idag.. EN skive....

7+4 og nå er puppene så ømme at det gjør vondt å nesten bare gå litt fort.

Mest kveldskvalme her, spesielt etter middag.
Veldig livaktige drømmer. 12timer siden jeg sto opp, og jeg kan gjenfortelle natten min i detaljer :shy:
Sover overalt...
Null sexlyst!
Har ikke fått ømme bryster enda, men de vokste en del ved forrige svangerskap som endte med SA. Kan det være at de har vokst nok?
Så oppblåst at jeg ser ut som jeg er myyye lengre enn jeg er.

Er 7+2 i dag :angel8

6+0 i dag. Vært mer trøtt siste uka, og lagt meg tidligere. Blir mer irritert for ting, og luktesansen er litt vel god. Synes folk med aftershave og parfyme på butikken stinker!!!!!

8+1

- oppblåst
- større bryster
- emosjonell (gråter av alt som nesten kan være litt trist, søtt eller romantisk)
- irritabel

Er 7+1 i dag og har vært så irritert på samboer i flere uker stakkars, også har jeg tunge ømme bryster konstant! Begynt å bli små kvalm så fort jeg er litt sulten og må derfor spise hele tiden for er sulten hele tiden. Jeg er også mye trøtt så har vært slitsomt å begynne å jobbe etter ferien.
Også må jeg tisse hele tiden, 3 ganger hver natt

Last edited:
Kanskje et dumt spørsmål, men har dere like ømme bryster hele tiden? Føler det går i bølger her, og nå i morrest var de ikke like ømme som før

Kanskje et dumt spørsmål, men har dere like ømme bryster hele tiden? Føler det går i bølger her, og nå i morrest var de ikke like ømme som før
Føler jeg har hatt det konstant ja.. kanskje en dag og to som var mindre. Men nå er de verre enn noengang.

5+6 i dag. Hadde en SA for ca 4 uker siden, var da 8uker.. ble gravid igjen 4 dager etter endt blødninger. Har nå Ømme/tunge bryster, mye kvalm og brekninger og litt murringer ved livmor.. klarer ikke helt å glede meg enda.

5+3 idag. Drømmer rart,litt oppblåst,fryser mye,litt ømme bryster og fra idag gråter fordi jeg elsker mannen min og fordi vi har så vaker gutt,og nettopp henta valp så elsker ham også. Er det ikke rart å gråte pga alle gode jeg har?

5+3 idag. Drømmer rart,litt oppblåst,fryser mye,litt ømme bryster og fra idag gråter fordi jeg elsker mannen min og fordi vi har så vaker gutt,og nettopp henta valp så elsker ham også. Er det ikke rart å gråte pga alle gode jeg har?

Ver hvordan det er. Jeg måtte tørke noen tårer i dag fordi mannen både laget middag OG ryddet og vasket opp etterpå...

Synes det varierer litt, alt fra litt ømme til kjempe, synes også siste uka at det har flyttet seg litt fra sidene til mer midt på. Så, det var mine kroppslige detaljer for i dag da...:hilarious:

Symptomene har virkelig tatt seg opp nå syns jeg :( er så fryktelig trøtt, jeg kan sove når som helst. Kvalmen er der men tar tabletter om den blir altfor voldsom... puppene er så ømme og vonde at jeg griner snart.. er et helvete å snu seg i senga om natten... mye klaging men er så sliten :( får ikke i meg mye mat heller... kan 2 trimester bare komme snart.

Verker noe helt voldsomt i høyreside på ryggen. Begynte så vidt i helgen men i dag har det vært skikkelig ille.
Vært sengeliggende mer eller mindre frem til 20.30 i dag. Alt jeg spiste før den tid kom i retur. Fått spist to skiver med egg etter kvalmen roet seg i kveld da.

Back
Topp