Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

6+0 og måtte frem med seabands idag.. om det er psykisk eller hva vet jeg ikke men her spises det ristet brød med smør på og drikkes cola til frokost. NULL dårlig samvittighet for det![]()

Håper også den er kortfvarig og at jeg slipper å kaste opp...Usj..
Håper det blir kortvarig. Spis akkurat det du har lyst på og klarer å få ned/holde på. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for i det heletatt. Hovedregelen du har det, jo bedre har lille reka i magen det![]()
Håper også den er kortfvarig og at jeg slipper å kaste opp...det er det verste jeg vet, jeg gråter for det er så forferdelig .... uff. Hvordan finner man ut hva som funker mot kvalmen da?
Haha ja ikke santTror man bare må teste ut litt diverse! For to dager siden var noen spesielle kjeks det eneste jeg orket tanken på, og idag ble jeg kvalm når jeg såg de kjeksene, så det snur fort [emoji23][emoji23]

har foreløpig ingenting spesielt som frister. Kanskje litt frisk frukt men det har vi ikkeJeg kjøpte noe ingefær på helsekosten som jeg synes hjalp noe. Hadde lest om andre som hadde spist dette og sagt det funket, så kan jo prøve? Det hjalp hvertfall på det verSte der og da.Håper også den er kortfvarig og at jeg slipper å kaste opp...det er det verste jeg vet, jeg gråter for det er så forferdelig .... uff. Hvordan finner man ut hva som funker mot kvalmen da?
Det skal jeg sjekke ut!! Tusen takkJeg kjøpte noe ingefær på helsekosten som jeg synes hjalp noe. Hadde lest om andre som hadde spist dette og sagt det funket, så kan jo prøve? Det hjalp hvertfall på det verSte der og da.
https://www.life.no/produkter/mat-drikke/sjokolade-snacks/gin-gins-spicy-apple-84-g