Symptomer

Hatt litt stikkinger, og er trøttere enn vanlig. Ellers ingenting.. med første hadde jeg heller ingen plager. [emoji4]

Skulle akkurat til å skrive at jeg per nå merker null symptomer, bare for å kjenne at det plutselig stikker litt i magen. Ligamentsmerter kanskje :angelic::smiley-angelic001:p
Er på den ene siden veldig glad for at jeg ikke har noen graviditetsplager enda, men vil jo så veldig gjerne kjenne bitte litt symptomer, bare for å "føle" meg litt gravid :oops::rolleyes:

idag er det:

Ligamentsmerter
Bryst som føles ut som de skal dette av snart
Sure oppstøt
Små kvalm til tider
Meget hormonell, skal ikke mye til før tårene kom
Vondt i korsryggen

Har lenge hatt symptomer, men fikk ikke positiv test før i dag (4+4). Starta vell i begynnelsen av uke 3 med stikninger og var skikkelig kvalm. Akkurat nå er det stikninger, halsbrann, ømme brystvorter også har jeg fått masse hår på det ene brystet

6+0 og måtte frem med seabands idag.. om det er psykisk eller hva vet jeg ikke men her spises det ristet brød med smør på og drikkes cola til frokost. NULL dårlig samvittighet for det:hungover:

6+0 og måtte frem med seabands idag.. om det er psykisk eller hva vet jeg ikke men her spises det ristet brød med smør på og drikkes cola til frokost. NULL dårlig samvittighet for det:hungover:

Usj.. :confused:
Håper det blir kortvarig. Spis akkurat det du har lyst på og klarer å få ned/holde på. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for i det heletatt. Hovedregelen du har det, jo bedre har lille reka i magen det :Heartred

Usj.. :confused:
Håper det blir kortvarig. Spis akkurat det du har lyst på og klarer å få ned/holde på. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for i det heletatt. Hovedregelen du har det, jo bedre har lille reka i magen det :Heartred
Håper også den er kortfvarig og at jeg slipper å kaste opp... :( det er det verste jeg vet, jeg gråter for det er så forferdelig .... uff. Hvordan finner man ut hva som funker mot kvalmen da?

Håper også den er kortfvarig og at jeg slipper å kaste opp... :( det er det verste jeg vet, jeg gråter for det er så forferdelig .... uff. Hvordan finner man ut hva som funker mot kvalmen da?

Tror man bare må teste ut litt diverse! For to dager siden var noen spesielle kjeks det eneste jeg orket tanken på, og idag ble jeg kvalm når jeg såg de kjeksene, så det snur fort [emoji23][emoji23]

Tror man bare må teste ut litt diverse! For to dager siden var noen spesielle kjeks det eneste jeg orket tanken på, og idag ble jeg kvalm når jeg såg de kjeksene, så det snur fort [emoji23][emoji23]
Haha ja ikke sant :hungover::hilarious: har foreløpig ingenting spesielt som frister. Kanskje litt frisk frukt men det har vi ikke:rolleyes::rolleyes:

Jeg kjøpte noe ingefær på helsekosten som jeg synes hjalp noe. Hadde lest om andre som hadde spist dette og sagt det funket, så kan jo prøve? Det hjalp hvertfall på det verSte der og da.

https://www.life.no/produkter/mat-drikke/sjokolade-snacks/gin-gins-spicy-apple-84-g

Brekker meg når jeg pusser tennene[emoji28]
Ømme bryst og får merker etter bh'en[emoji15]
Murringer og høy hvilepuls.

Trøtt trøtt trøtt. Lurer på hvordan dette skal gå fra mandag da ferien er over :/

5+1 her.
Har vondt i korsryggen, munntørrhet, vonde større bryster, mye luft i magen, mer energi og mens lignende smerter

Flere som ikke klarer å spise skikkelig lenger?
Er kjempesulten,tar noen biter og blir dårlig... må vente lenge før jeg kan spise opp.. og dette er nå,har spist en skive før idag.. EN skive....

5+0

Trøtt
Oppblåst
Hormonell
Tunge og litt større pupper
Treg mage

Back
Topp