Symptomer

Noen andre som også har fått råmelk allerede? :wideyed:
Jeg kunne presse litt melk helt siden jeg begynte å amme for 11 mnd. siden, så kan ikke regne dette som en symptom.

Symptomene mine er økt utflod og større pupper nå fra etter 5 uker.

Begynner å bli veldig trøtt nå.. sovner på sofaen om jeg har sittet litt..

Masse kviser, mer enn jeg pleier å få når jeg venter TR :bag:
Gubben mener jeg har fått litt større pupper, men kan ikke påstå at jeg merker det selv :p
Fått litt råmelk, ellers har jeg ikke noe symptomer jeg merker noe til.

Har det enda etter forrige barn (2013)
Har du kanskje født for noen år siden?

Fikk barn for 2,5 år siden, hadde råmelk en stund etter at jeg sluttet å amme, men den ble borte for litt over 1 år siden.

5+3 og ny symptom -- svimmel

5+2. Skikkelig ræva form. Uggen og sliten. Legger meg samtidig med ungene. Føles som om influensa skal bryte ut hele tiden. Venter på at kvalmen skal kicke skikkelig inn

6+4 i dag. Vært kvalm og mista matlysten helt i en uke og harde såre bryster. I dag måtte jeg ty til seabands og postafen. Ikke dårlig nok til å være hjemme fra jobb [emoji57]

Jeg er så trøtt :inpain: har hatt litt fri denne uka, spent på hvordan dette blir når jeg starter fult på jobb torsdag :joyful:

5+5 og fryser mye! Sitter under pledd og hutrer i vei. Spesielt etter jeg har spist. Kvalmen har blitt permanent og er mye kraftigere er tidligere [emoji31] og svimmel ‍♀️

Jeg er også svimmel og fryser så mye. Midt i sommeren sitter inne på sofaen under en pledd. For å ikke snakke om muringer og stikkinger i livmoren. [emoji17]

Back
Topp