Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Folk er jo forskjellige men kvalmen min kom ikke før 6+0.Er kvalm og tenker det må sitte mellom øra, er altfor tidlig vel?! Er jo bare 4+2.. Er også stuptrøtt, tunge og ømme bryster, vond smak i munnen og mye murringer i mage og rygg.
Nja. Folk er jo forskjellige men kvalmen min kom ikke før 6+0.
Nei, ikke vet jeg. Føles bare som en klump i halsen når jeg våkner og er skikkelig uggen. Blir bedre utover dagen men kommer litt tilbake på kvelden. Vil tippe det er en blanding.
Akkurat lik følelse har jeg!! Hatt det i en evighet føles det som[emoji85] Jeg er 7+0 i dag..
Jeg er også helt utrolig oppblåst, magen står ut som en ballong! Ser ut som at jeg er halvveis [emoji85] magen kom så utrolig sent sist, men denne gangen har den bare poppet ut..

Samme her. Kvalm klump i halsenNei, ikke vet jeg. Føles bare som en klump i halsen når jeg våkner og er skikkelig uggen. Blir bedre utover dagen men kommer litt tilbake på kvelden. Vil tippe det er en blanding.
Samme her. Kvalm klump i halsen![]()
Er kvalm og tenker det må sitte mellom øra, er altfor tidlig vel?! Er jo bare 4+2.. Er også stuptrøtt, tunge og ømme bryster, vond smak i munnen og mye murringer i mage og rygg.