Symptomer

5+4
Ømme pupper
Halsbrann
Sigen (sover dårlig om natta)
Treg mage
Vondt i magen når jeg må tisse, altså kjenner ikke lenger at jeg må tisse, får vondt i magen i stedet, veldig rart!

6+4
Kvalm
Ømme pupper
Ligamentsmerter
Trøtt
Rare drømmer

6+2
-bilsyk så fort jeg setter meg i bilen
-veldig var for lukter
-sliten og ekstremt trøtt
-større bryster. Litt ømme men roet seg
-enormt hormonell til mannens store glede...
-dårlig matlyst helt til maten settes fremfor meg. Da spiser jeg til jeg triller

7+4
Elveblest, utløst av svangerskap, også kjent som PUPP :bored:

7+3

Sulten HELE tiden nesten!! Men samtidig spiser jeg lite, men ofte..
Brekker meg hver gang jeg pusser tenner og bare tenker på det!
Følsom for masse lukter..
Ekstremt trøtt!! :/

5+6

-hodepine
-murringer
-føler meg varm..
-light halsbrann
-såre brystvorter
-gråter lett

Er kvalm og tenker det må sitte mellom øra, er altfor tidlig vel?! Er jo bare 4+2.. Er også stuptrøtt, tunge og ømme bryster, vond smak i munnen og mye murringer i mage og rygg.

Er kvalm og tenker det må sitte mellom øra, er altfor tidlig vel?! Er jo bare 4+2.. Er også stuptrøtt, tunge og ømme bryster, vond smak i munnen og mye murringer i mage og rygg.
Nja. Folk er jo forskjellige men kvalmen min kom ikke før 6+0.

Nja. Folk er jo forskjellige men kvalmen min kom ikke før 6+0.

Nei, ikke vet jeg. Føles bare som en klump i halsen når jeg våkner og er skikkelig uggen. Blir bedre utover dagen men kommer litt tilbake på kvelden. Vil tippe det er en blanding.

Nei, ikke vet jeg. Føles bare som en klump i halsen når jeg våkner og er skikkelig uggen. Blir bedre utover dagen men kommer litt tilbake på kvelden. Vil tippe det er en blanding.

Akkurat lik følelse har jeg!! Hatt det i en evighet føles det som[emoji85] Jeg er 7+0 i dag..

Jeg er også helt utrolig oppblåst, magen står ut som en ballong! Ser ut som at jeg er halvveis [emoji85] magen kom så utrolig sent sist, men denne gangen har den bare poppet ut..

Akkurat lik følelse har jeg!! Hatt det i en evighet føles det som[emoji85] Jeg er 7+0 i dag..

Jeg er også helt utrolig oppblåst, magen står ut som en ballong! Ser ut som at jeg er halvveis [emoji85] magen kom så utrolig sent sist, men denne gangen har den bare poppet ut..

Er også veldig oppblåst, ser 14 måneder gravid ut på kvelden! Skal sies at jeg er tjukk fra før av da, skulle sikkert gått ned mer før jeg ble gravid, men slik ble det ikke. Jeg vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei heller, fikk så veldig sent positiv test så har bare forskyvet hele syklusen min så jeg ikke skal bli skuffet på tul:hilarious:

Samme her. Kvalm klump i halsen :(

7+3 i dag og har hatt minimalt med kvalme. Utrolig deilig, men blir så klart bekymret også [emoji28]

Jeg har det på samme måte, har vært kvalm siden jeg var 2+5, utrolig nok! I dag er det spesielt ille, og er like langt som deg..

6+5
- kvalme som kommer å går
-helt horribelt sliten. Kan ikke huske det har vært så ille i de andre to svangerskapene.
-hormonell
-større bryster. Ømheten har heldigvis gitt seg litt
- drømmer helt syke ting som er så livaktige.
- plutselig fått mye mer utflod

5+6
- Treg mage + masse luft
- Utrolig trøtt og sliten
- Lettere frustrert og lei
- vonde/ømme bryst

5 + 5 i dag :-)
- hormonell
- ømme bryster
- oppblåst
- mye utflod
- Veldig trøtt

Kvalmen kom 5 + 0, men ikke spydd enda. Krysser fingrene for at jeg slipper det :-P

Back
Topp