Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neei, det har jeg ikke! Men HAAATER tabletter generelt, brekker meg sykt av bare folaten jeg må ta daglig... er det store kapsler?Har du prøvd disse tablettene jeg anbefaler her inne ? Urizal flex ?
Nei men de er større enn folatenNeei, det har jeg ikke! Men HAAATER tabletter generelt, brekker meg sykt av bare folaten jeg må ta daglig... er det store kapsler?

Haha huuufff...Brystvortene faller snart av...

Lillegutt er blitt en piraja...Haha huuufff...![]()
Å nei... hahaha da lover det dårlig! Klarer akkurat å holde på folaten om morgenen liksom... hahahaNei men de er større enn folaten![]()
Ta den på kvelden istedet om det er bedre.. ?Å nei... hahaha da lover det dårlig! Klarer akkurat å holde på folaten om morgenen liksom... hahaha
Det var lurt! Skal prøve det ut! Tusen takkTa den på kvelden istedet om det er bedre.. ?![]()
Jeg elsker kvelden! Ingen ubehagelige symptomer [emoji1374] I dag forsvant kvalmen kl.17, etter 8 måltider [emoji28]
Jeg har det omvendt! Men det er egentlig greit, mer praktisk å slappe av på sofaen på kvelden [emoji28]
Misunner deg litt da. Veldig slitsomme morninger med morgenkvalme og to små. Gruer meg til jobb etter påska! Da hadde det vært bedre med kveldskvalme når barn var i seng og arbeidsdagen unnagjort [emoji57]
Mange bruker postafen svangerskapet ut . Gjerne 2 i slengen . Så det kan ikke skadeÅ herregud hjelp meg noen. Jeg har ikke sovet et sekund inatt. Er så jævlig kvalm. Terskelen min for å kaste opp er IDIOTISK høy så har holdt meg unna do men det har vært såvidt hele natt.. jeg har nå tatt en postafen for jeg MÅ ha en pause og få sove litt. Var det dumt?
Takk for info! Skal/må til Sverige på lørdag, og ønsker ikke at reisefølget skal skjønne at det er noe med meg enda (ønsker vente til etter uke 12 da det er venner), så mulig jeg må ty til en postafen i nødsituasjon! Haha! Når jeg er på jobb klarer jeg merkelig nok skjerpe hodet, og får tankene på alt annet enn at jeg er dårlig, og det funker faktisk å ting å henge i.. enn så lenge..Mange bruker postafen svangerskapet ut . Gjerne 2 i slengen . Så det kan ikke skade![]()
Den skjønner jeg veldig godtTakk for info! Skal/må til Sverige på lørdag, og ønsker ikke at reisefølget skal skjønne at det er noe med meg enda (ønsker vente til etter uke 12 da det er venner), så mulig jeg må ty til en postafen i nødsituasjon! Haha! Når jeg er på jobb klarer jeg merkelig nok skjerpe hodet, og får tankene på alt annet enn at jeg er dårlig, og det funker faktisk å ting å henge i.. enn så lenge..