Symptomer

Ehm...oppdagde nettopp et svart hår på ene brystet ?!
Seriøst..? Som om jeg ikke føler meg stygg og ekkel nok fra før....

Jeg elsker kvelden! Ingen ubehagelige symptomer [emoji1374] I dag forsvant kvalmen kl.17, etter 8 måltider [emoji28]

Sykt ømme bryster. De er helt harde[emoji54] Mye luft i magen. Noe kvalme som kommer og går.

Jeg har det omvendt! Men det er egentlig greit, mer praktisk å slappe av på sofaen på kvelden [emoji28]

Misunner deg litt da. Veldig slitsomme morninger med morgenkvalme og to små. Gruer meg til jobb etter påska! Da hadde det vært bedre med kveldskvalme når barn var i seng og arbeidsdagen unnagjort [emoji57]

Misunner deg litt da. Veldig slitsomme morninger med morgenkvalme og to små. Gruer meg til jobb etter påska! Da hadde det vært bedre med kveldskvalme når barn var i seng og arbeidsdagen unnagjort [emoji57]

Huff, høres ikke noe gøy ut nei :/

Å herregud hjelp meg noen. Jeg har ikke sovet et sekund inatt. Er så jævlig kvalm. Terskelen min for å kaste opp er IDIOTISK høy så har holdt meg unna do men det har vært såvidt hele natt.. jeg har nå tatt en postafen for jeg MÅ ha en pause og få sove litt. Var det dumt?

Å herregud hjelp meg noen. Jeg har ikke sovet et sekund inatt. Er så jævlig kvalm. Terskelen min for å kaste opp er IDIOTISK høy så har holdt meg unna do men det har vært såvidt hele natt.. jeg har nå tatt en postafen for jeg MÅ ha en pause og få sove litt. Var det dumt?
Mange bruker postafen svangerskapet ut . Gjerne 2 i slengen . Så det kan ikke skade:)

Denne kvalmen tar knekken på hele gleden av å stå opp... hater virkelig å være kvalm.. fra morgen til kveld .... mest lyst å legge meg på mage i snøen ,å skoffle kjeften full av deilig kald snø !!

Mange bruker postafen svangerskapet ut . Gjerne 2 i slengen . Så det kan ikke skade:)
Takk for info! Skal/må til Sverige på lørdag, og ønsker ikke at reisefølget skal skjønne at det er noe med meg enda (ønsker vente til etter uke 12 da det er venner), så mulig jeg må ty til en postafen i nødsituasjon! Haha! Når jeg er på jobb klarer jeg merkelig nok skjerpe hodet, og får tankene på alt annet enn at jeg er dårlig, og det funker faktisk å ting å henge i.. enn så lenge..

Takk for info! Skal/må til Sverige på lørdag, og ønsker ikke at reisefølget skal skjønne at det er noe med meg enda (ønsker vente til etter uke 12 da det er venner), så mulig jeg må ty til en postafen i nødsituasjon! Haha! Når jeg er på jobb klarer jeg merkelig nok skjerpe hodet, og får tankene på alt annet enn at jeg er dårlig, og det funker faktisk å ting å henge i.. enn så lenge..
Den skjønner jeg veldig godt :) husk å ta den i god tid i forveien da,siden den ikke virker umiddelbart:) jeg er heeelt enig der... tenkte akkorat samme tanken... sist svangerskap var jeg i jobb til uke 28, når bekkenet streika.. men det var MYE bedre å være helt opptatt fra 06.00 -17.00 istedefor å gå hjemme å KJENNE hver en minste kvalmebyge:hilarious:

Back
Topp