Symptomer

Jeg seriøst dør. Snakk om å få det kastet på seg. Fy faen så JÆVLIG

Den skjønner jeg veldig godt :) husk å ta den i god tid i forveien da,siden den ikke virker umiddelbart:) jeg er heeelt enig der... tenkte akkorat samme tanken... sist svangerskap var jeg i jobb til uke 28, når bekkenet streika.. men det var MYE bedre å være helt opptatt fra 06.00 -17.00 istedefor å gå hjemme å KJENNE hver en minste kvalmebyge:hilarious:
Okei! Da gjør jeg det! :-). Det er HELT klart bedre å ha ting å gjøre, for når jeg går hjemme så er det enklere å kjenne etter at man faktisk er sykt kvalm..
Men ute blandt folk så skjerper man seg,’eller har fokuset på noe annet hele tiden! Men merker det er utfordringer i jobben... jobber i hjemmesykepl, og gjør både det ene og det andre. Foreløpig har jeg klart å holde meg når det kommer til lukt/syn (for eks avf), men da føler jeg meg ganske proff også haha! For akkurat NÅ skal det typ ingenting til for å få meg kvalm!

Okei! Da gjør jeg det! :). Det er HELT klart bedre å ha ting å gjøre, for når jeg går hjemme så er det enklere å kjenne etter at man faktisk er sykt kvalm..
Men ute blandt folk så skjerper man seg,’eller har fokuset på noe annet hele tiden! Men merker det er utfordringer i jobben... jobber i hjemmesykepl, og gjør både det ene og det andre. Foreløpig har jeg klart å holde meg når det kommer til lukt/syn (for eks avf), men da føler jeg meg ganske proff også haha! For akkurat NÅ skal det typ ingenting til for å få meg kvalm!
Da har vi samme jobb:hilarious: det jeg absolutt IKKE takkla,var brukere som røykte.. men klarte å holde pusten til avføring/urin heldigvis.. ellers ville jeg følt meg veldig dom:joyful:

Da har vi samme jobb:hilarious: det jeg absolutt IKKE takkla,var brukere som røykte.. men klarte å holde pusten til avføring/urin heldigvis.. ellers ville jeg følt meg veldig dom:joyful:
Hahaha, har heldigvis ikke vært borti noen av dem enda, da jeg jobber gradert akkurat nå, og har gjort det siden vi ble gravide (av en annen årsak).
Men ja! Det kommer vel det og! Merker jeg gruer meg til tømming av eventuelle dobøtter....... å fysj. Noe som aldri er et problem ellers.

Er det fælt å være litt misunnelig på alle som har det fælt?:wideyed: Jeg er nemmelig overbevist om at dette har gått til helvette siden jeg kun har litt murringer og er trøtt, men jeg har vært trøtt siden oktober (blir alltid sånn på vinteren), så det er jo ikke unormalt. Er 7+1 i dag og trodde jeg skulle merke mer i form av kvalme, ømme bryster osv. Klarer ikke slappe av å tenke at dette går bra..

Er det fælt å være litt misunnelig på alle som har det fælt?:wideyed: Jeg er nemmelig overbevist om at dette har gått til helvette siden jeg kun har litt murringer og er trøtt, men jeg har vært trøtt siden oktober (blir alltid sånn på vinteren), så det er jo ikke unormalt. Er 7+1 i dag og trodde jeg skulle merke mer i form av kvalme, ømme bryster osv. Klarer ikke slappe av å tenke at dette går bra..
Er 7+2 og hadde det som deg igår. Ble slengt på meg inatt. Nyt det så lenge det varer !!

Er 7+2 og hadde det som deg igår. Ble slengt på meg inatt. Nyt det så lenge det varer !!

Huff, er jo ikke noe ålreit å være dårlig heller, men har fått for meg at det er et tegn på at ting er som det skal være :p blir jo helt tullete i hode av dette:hilarious:

Hahaha, har heldigvis ikke vært borti noen av dem enda, da jeg jobber gradert akkurat nå, og har gjort det siden vi ble gravide (av en annen årsak).
Men ja! Det kommer vel det og! Merker jeg gruer meg til tømming av eventuelle dobøtter....... å fysj. Noe som aldri er et problem ellers.
Det var enda godt:D hell i uhell rett å slett:D jeg er hjmme i mammaperm så her blir det noen bæsjebleier men i helt annen grad:hilarious:

Noen flere enn meg som blir helt sykt kvalm av å tenke på mat som man egentlig liker og samtidig tvinger seg selv til å tenke på det. Det bare popper opp i hodet mitt og med en gang jeg tenker på at nå var ikke kvalm mer, så wop:. Tunfisksandwich....... irrrrruiiiii!

Drømmer mye og drømmene er helt merkelige! Er nesten litt slitsomt:hilarious:

Noen flere enn meg som blir helt sykt kvalm av å tenke på mat som man egentlig liker og samtidig tvinger seg selv til å tenke på det. Det bare popper opp i hodet mitt og med en gang jeg tenker på at nå var ikke kvalm mer, så wop:. Tunfisksandwich....... irrrrruiiiii!
Ja.. orker ikke tanken på taco

Er generelt sykt lei av mat! Noe jeg MÅ ha for å ikke bli grisekvalm (hver 1.5 time), men ingenting som er godt. Håper det roer seg i uke 8. Har gjort det tidligere :)

Jeg gjør sånn jeg også... tenker på all mulig mat som jeg blir kvalm av

I går slo uggenheten skikkelig inn hos meg, så i går og sålangt i dag føles som en kamp for å unngå ordentlig kvalme. Jeg hater å være kvalm, og hater å kaste opp.

Jeg klaget over lite symtomer, men i natt har det føltes som jeg har to bowlingkuler til pupper[emoji15]
Føles store, ømme å tunge. Umuligt å ligge på siden eller mage i natt.
Bh’en hjelper i dag heldivis

Back
Topp