Symptomer

Vet ikke om det er bare kroppen min som er rar. Men har plutselig begynt å få vondt i venstre rumpeball når jeg går fort[emoji23] Også er jeg så skjelven i beina at det kjennes ut som kroppen bare skal knekke[emoji51]
 
Tror jaggu jeg begynner å få bekkenløsning. Hatt smerter i korsryggen i noen uker nå. Men nå verker det sykt foran i underlivet og nedover låret. Sist startet bekkenløsning å gi antydninger i uke 9. Var smertefult og fælt fra uke 16. Nå er jeg 8 uker.. så mulig det er det.. :(

Jeg har samme som deg. I dag har det verket forferdelig i korsryggen. Forrige svangerskap måtte jeg bruke bekkenbelte. Husker ikke hvilken uke jeg fikk det da for er så lege siden. Er i uke 9 i morgen.
Skal prøve meg i en ny jobb der det blir en del ståing/gåing. Er spent på hvor lenge denne kroppen holder ut. Er kun mine aller nærmeste som vet om spira og har ikke lyst til å fortelle noen andre utenforstående om det nå. Ønsker meg så veldig dette barnet så det går foran alt annet. Heia oss! [emoji122]
Godt å få klage litt. [emoji6]
 
Jeg syns plutselig ikke noe om jordbær lenger. Og spesiel lukten ... hadde saft stående i kanna på bordet og det var en type med jordbær i .. og plutselig luktet det saft i hele rommet og jeg måtte dra genseren over munn og nesa pga jordbærlukta :-/ :)
 
Luktesans! Kidden laga til karse i barnehagen, det er den verste og mest intense lukten jeg har kjent i hele litt liv! Holdt på å gå i bakken når jeg måtte plukke med meg påskepynten de hadde laga :depressed:
 
Andre som opplever «leamus» i magen? Typ over og til høyre for navelen? Kjenner det flere ganger daglig. Skikkelig rar følelse! Hehe
 
Gikk ned i veien med restavfall dunken, ca10 meter. Helt utslitt. Føler meg som en 90 åring
 
Jeg er så sulten! Hele tiden! Spesielt morgen/formiddag. Blir jo aldri mett... Må stadig inn på kontoret for å fiske i veska. Og nesten ingenting smaker godt. Vet ikke hva "å kose seg med mat" betyr lengre. Gleder meg til det symptomet er over. Nå er det natta. Kl.21.00 er nye leggetida :)
 
De siste dagene har murringene i magen gått over til voldsomme ligamentsmerter ved brå bevegelse og sånt. Tar det som et godt tegn. Hadde mye av det sist å.
 
7+4... stikker fryktelig mye i høyre eggstokk. Kvalm , kvalm og atter kvalm.. veldig trøtt...Alt stinker.... og smerter i venstre hoft...
 
Herregud!!! Trøttere enn noen gang. Blir bare verre og verre. Føles som jeg har en blanding av omgangssyke og influensa :wacky:
Kjæresten vil vi skal kose oss i kveld.... Sorry, gutten min. Det er som sagt soving i fokus her.
 
Herregud!!! Trøttere enn noen gang. Blir bare verre og verre. Føles som jeg har en blanding av omgangssyke og influensa :wacky:
Kjæresten vil vi skal kose oss i kveld.... Sorry, gutten min. Det er som sagt soving i fokus her.
Her er det omvendt... han vil sove og jeg vil kose... føler med han :knegg::sad010
 
Plutselig mye mindre graviditetssymptomer i dag :0 det liker vi og ikke! Man blir jo stressa av slikt:0 er 9+1 i dag
 
Jeg er så lei av å føle at magesekken er skåltom. Den romler som om det er et stort hulrom der. Og når jeg trykker inn så skvulper det. I går som var en skikkelig god dag og jeg tenkte at det nå skulle snu. I dag er formen dritt! #dagensklage
 
Jeg føler nesten at disse syke drømmene er mitt mest markante symptom. I natt var jeg utro igjen, med en som var så ufattelig kjekk. Ble egentlig litt skuffa når jeg våkna midt i drømmen, ville drømme ferdig [emoji14]
 
Jeg føler nesten at disse syke drømmene er mitt mest markante symptom. I natt var jeg utro igjen, med en som var så ufattelig kjekk. Ble egentlig litt skuffa når jeg våkna midt i drømmen, ville drømme ferdig [emoji14]
Hahah ååårh det er så kjipt å våkne når man er i en sånn drøm:knegg:
 
Plutselig mye mindre graviditetssymptomer i dag :0 det liker vi og ikke! Man blir jo stressa av slikt:0 er 9+1 i dag

Har det likt, men er visst ganske normalt. Vi får nyte det mens vi kan, men selvfølgelig klarer man ikke la være å bekymre seg :Heartred
 
Back
Topp