Symptomer

Mine symptomer er veldig av og på. Virker som det er sånn for mange her. Mine tanker spinner også rundt samme spørsmål som ditt. Håper for oss alle[emoji173]️
Ja det er vist bare å håpe, å heller nyte disse gode dagene før de tyngre dagene står for døren:Heartred blir vist aldri trygg på dette , uansett hvor mange ganger man har vært gjennom det.

Jeg begynner å bli urolig jeg nå.. har ingen ømme bryst,ingen kvalme... jeg er så redd for MA... griner snart.... alle sier vær fornøyd med at formen er bra men hvordan skal jeg klare det når det er det eneste måten man kan vite at ting kanskje er normalt?

Fælt å gruble så mye og ha det sånn. Håper på gode ting for oss alle her[emoji173]️

Jeg begynner å bli urolig jeg nå.. har ingen ømme bryst,ingen kvalme... jeg er så redd for MA... griner snart.... alle sier vær fornøyd med at formen er bra men hvordan skal jeg klare det når det er det eneste måten man kan vite at ting kanskje er normalt?

Formen og symptomer kan gå veldig opp og ned. Skjønner at du er bekymret :Heartred
Skal du på TUL?

Disse tankene har jeg hatt og, umulig å unngå tror jeg. Men min logikk er : MA er jo at kroppen fortsatt tror du er gravid, da vil vel ikke symptomene dabbe av. Den eneste skumle grunnen til mindre symptomer er SA, og da vil man jo begynne å blø - altså merke det på den måten. Så manglende symptomer er egentlig ikke et dårlig tegn i seg selv, sånn sett.

Mener jeg kjenner livmoren jobber med noe, men vet ikke om jeg bare innbiller meg det og kjenner for mye etter. Vet jeg har bakovervendt livmor, og det liksom pulserer i korsryggen på en måte[emoji38]vanskelig å forklare egentlig, for det er så vagt, og kjennes litt ut som menssmerter/murringer. Rart alt man kjenner på altså, og hvor bekymra man blir og hvor mye tanker som svirrer. Blir jo tullete av dette[emoji23]

Formen og symptomer kan gå veldig opp og ned. Skjønner at du er bekymret :Heartred
Skal du på TUL?
Ja jeg skal til legen 5 april å få henvisning. Men er jo så lenge til ! Men får bare prøve å tenke at alt er sikkert helt fint

Disse tankene har jeg hatt og, umulig å unngå tror jeg. Men min logikk er : MA er jo at kroppen fortsatt tror du er gravid, da vil vel ikke symptomene dabbe av. Den eneste skumle grunnen til mindre symptomer er SA, og da vil man jo begynne å blø - altså merke det på den måten. Så manglende symptomer er egentlig ikke et dårlig tegn i seg selv, sånn sett.
Dette roet meg litt! Tusen takk ☺️ Får prøve å tenke at det er nok bare meg som går på høygir...

Så fort jeg åpner øynene må jeg rett ned og spise. Hvis ikke brekker jeg meg. Ikke så enkelt når man har to barn som også vil ha mat. Måtte smøre mat til megselv, og be eldste hjelpe minste før det gikk galt [emoji85]

Og nå kom kvalmen og svimmelhet og hodepine,det særeste symptomet mitt er også på plass :hår på fingrene, ørene og i ansiktet :meh:

Sovet 11 timer i natt og føles som jeg har hatt fest i går. Shit så kvalm jeg er......

Pupper som er dritvonde idag og uggen igjen. Neste gang jeg klager over symptomer som ikke er der, er det greit om noen kommer å kjefter på meg. Jeeeezes...

Men dette med at området rundt brystvortene skal bli mørkere. Har dere det?
Mine er like som før

Pupper som er dritvonde idag og uggen igjen. Neste gang jeg klager over symptomer som ikke er der, er det greit om noen kommer å kjefter på meg. Jeeeezes...

Mine er like som før

Fargen er som før her også, men tror kanskje det er blitt litt større. :)

Mine er like som før
Mine er også akkurat som før. Synes ikke de har blitt så voldsomt mye større heller, men blodårene har blitt tydeligere.

Og nå kom kvalmen og svimmelhet og hodepine,det særeste symptomet mitt er også på plass :hår på fingrene, ørene og i ansiktet :meh:
Har pcos jeg så vet alt om hår som vokser der det ikke skal.... øker på her og. Forferdelig irriterende...

Hatt et langt opphold på murring i magen men nå er det tilbake. 6+6

Back
Topp